Ja równie wysłałem pw i kaskę.Gregory pisze:Pisak, poszło pw
Crashpady
- december74
- pisarz
- Posty: 258
- Rejestracja: sob 14 wrz 2013, 18:17
- Imię: Tomek
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Okolice Koźmina Wielkopolskiego
Re: Crashpady
Witam.
Mam CRASHE od Gregory ( nie założone) Czy otwór w owiewce 32 - 33 mm wystarczy, aby założenie ich miało sens??
Mam CRASHE od Gregory ( nie założone) Czy otwór w owiewce 32 - 33 mm wystarczy, aby założenie ich miało sens??
Był Romet Ogar 205 (zima nie była mi straszna - za gówniarza)
Był chińczyk (złe wspomnienia)
Była ETZ Mz 250 (mieszane uczucia)
Była VFR 750 RC36II (zakochałem się)
Była VFR 800 V-tec (straciłem rozum) - i sprzedałem
Jest Yamaha FJR 1300 (ale nadal mam 18 lat)
Był chińczyk (złe wspomnienia)
Była ETZ Mz 250 (mieszane uczucia)
Była VFR 750 RC36II (zakochałem się)
Była VFR 800 V-tec (straciłem rozum) - i sprzedałem
Jest Yamaha FJR 1300 (ale nadal mam 18 lat)
- baliosia
- zadomowiony
- Posty: 98
- Rejestracja: sob 20 sie 2016, 11:09
- Imię: Michał
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gniezno
Re: Crashpady
Witam! W niedziele babka wymusiła pierwszeństwo i musiałem awaryjnie moto położyć żeby uniknąć czołówki... Skutki na fotkach poniżej. Boczek do wymiany, ale reszta nie najgorzej. Myślę że bez crashy byłoby dużo gorzej.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- śliniak290
- klepacz
- Posty: 1842
- Rejestracja: pn 07 cze 2010, 09:41
- Imię: Wojciech
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa - Jelonki
Re: Crashpady
No nieźle, a nie za miękka jest ta szpilka?
Jak ja położyłem swoją na torze w Lublinie to tylko delikatnie się wygła
Ale crash był z końcówką z tworzywa
Jak ja położyłem swoją na torze w Lublinie to tylko delikatnie się wygła
Ale crash był z końcówką z tworzywa
Najpierw naucz śmiać się z siebie , a potem śmiej się z innych !!!
- kaamien
- teksciarz
- Posty: 113
- Rejestracja: ndz 22 paź 2017, 21:12
- Imię: Mateusz
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
Re: Crashpady
Ja kiedyś w starym moto położyłem przy 100km/h jak schodziłem z gumy, pierwsze walnęło mocno crashem o asfalt a potem sunęło po drodze chyba z 50 metrów, w nic nie uderzyło po drodze. Efekt, crash z Womet-Tech starty w połowie, ale nic się nie ułamało ani nie pokrzywiło. Kosztowało mnie to cały zestaw naprawczy z womet tech (60-80zł, nie pamiętam), moto bez ryski! O ciuchach, kasku nie wspominam, ja wyszedłem z tego cały.
Dlatego teraz do VFR brałem w ciemno womet-tech Obym nigdy nie musiał ich sprawdzać.
@baliosia dobrze że Ty cało wyszedłeś z tego zdarzenia! Moto się odbuduje, rzecz nabyta Szpilka faktycznie miękka, chyba nie powinna się tak giąć?
Dlatego teraz do VFR brałem w ciemno womet-tech Obym nigdy nie musiał ich sprawdzać.
@baliosia dobrze że Ty cało wyszedłeś z tego zdarzenia! Moto się odbuduje, rzecz nabyta Szpilka faktycznie miękka, chyba nie powinna się tak giąć?
-
- teksciarz
- Posty: 140
- Rejestracja: sob 06 sie 2016, 08:54
- Imię: Łukasz
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Crashpady
Lepiej niech się szpilka wygnie zamiast ramy.
- baliosia
- zadomowiony
- Posty: 98
- Rejestracja: sob 20 sie 2016, 11:09
- Imię: Michał
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gniezno
Re: Crashpady
Myślę że zgięła się w momencie upadku... Też wolę że szpilka i boczek niż rama... (na razie nie mogę rozebrać czekam na rzeczoznawcę), moto szurało po asfalcie ok.12-14m Ciężko mi to ocenić... Miałem mniejszą prędkość, na szczęście...
Mam obtarte lusterko, pęknięty kierunek, obtarte podnóżki, dźwignie biegów i kufer i lompy na śmietnik. No i boczek raczej do wymiany, teraz założę szpilkę z nierdzewki, myślę że na Crasha przydałoby się coś bardziej miękkiego, tyle że PA6 poliamid też jest twardy...
Mam obtarte lusterko, pęknięty kierunek, obtarte podnóżki, dźwignie biegów i kufer i lompy na śmietnik. No i boczek raczej do wymiany, teraz założę szpilkę z nierdzewki, myślę że na Crasha przydałoby się coś bardziej miękkiego, tyle że PA6 poliamid też jest twardy...
- baliosia
- zadomowiony
- Posty: 98
- Rejestracja: sob 20 sie 2016, 11:09
- Imię: Michał
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gniezno
Re: Crashpady
kaamien no ale nie pisz że nie było obtarć...?
- kaamien
- teksciarz
- Posty: 113
- Rejestracja: ndz 22 paź 2017, 21:12
- Imię: Mateusz
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
Re: Crashpady
Plastiki bez rys, nawet lusterka nie dotknęło Mega fart, tyle powiem. Myślę że na VFR byłoby więcej szkód bo moto cięższe i większe. Drugi raz nie zaryzykuję
Nawiasem mówiąc, z czego zrobione są crashe womet-tech, poliamid?
- mictom
- klepacz
- Posty: 764
- Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
- Imię: Tomek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: RKR ROGI
Re: Crashpady
Kilka lat temu leciałem na kolanie i pojechałem na płynie chłodniczym zatrzymałem się 1m od barierki na przeciwległym pasie, moto obróciło dwa razy na crashu- otrzepałem się, wyprostowałem lusterko i pojechałem dalej Crashpady Lasoochowe lekko przytarło i tyle, później dla wizualizacji kupiłem zestaw naprawczy. Im będzie dłuższy tym lepiej, ale wzrośnie siła wyłamywania, dlatego klatki mają wsporniki. Moje za owiewkę wystają 10-11cm.
- baliosia
- zadomowiony
- Posty: 98
- Rejestracja: sob 20 sie 2016, 11:09
- Imię: Michał
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gniezno
Re: Crashpady
kaamien ... to pisz że na innym moto bo później każdy myśli że mowa o VFR i że sie można rozwalić przy 100 i nie ma żadnych uszkodzeń...
Proszę poczytajcie od 75str wątku tam wszystko opisałem dlaczego taka a nie inna długość, raz miałem wywrotkę na ostrym zakręcie przy małej prędkości (ok.20-25) i miałem tylko szpilkę do wymiany i obtarty crach poza tym nie draśnięty. Fotki w wątku.
Tak myślę czy jakaś mocniejsza szpilka nie byłaby lepsza ale z drugiej strony nie chciałbym ramy uszkodzić, bardziej myślę o zmianie materiału końcówek... alu zrobiłem ze względu wyglądu
Mam 3 kpl poliamidowych na razie założę ale testować już nie chcę...
Proszę poczytajcie od 75str wątku tam wszystko opisałem dlaczego taka a nie inna długość, raz miałem wywrotkę na ostrym zakręcie przy małej prędkości (ok.20-25) i miałem tylko szpilkę do wymiany i obtarty crach poza tym nie draśnięty. Fotki w wątku.
Tak myślę czy jakaś mocniejsza szpilka nie byłaby lepsza ale z drugiej strony nie chciałbym ramy uszkodzić, bardziej myślę o zmianie materiału końcówek... alu zrobiłem ze względu wyglądu
Mam 3 kpl poliamidowych na razie założę ale testować już nie chcę...
- baliosia
- zadomowiony
- Posty: 98
- Rejestracja: sob 20 sie 2016, 11:09
- Imię: Michał
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gniezno
Re: Crashpady
Przy okazji szukam lewego boczku...
- baliosia
- zadomowiony
- Posty: 98
- Rejestracja: sob 20 sie 2016, 11:09
- Imię: Michał
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gniezno
Re: Crashpady
Tyle że nie da się pomalować... Skąd wiesz mictom, sprawdzałeś?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości