Crashpady

Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
Awatar użytkownika
Pisak
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 57
Rejestracja: pn 23 lip 2018, 22:00
Model VFR: 800
Imię: Mariusz
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna

Re: Crashpady

Post autor: Pisak » śr 01 sie 2018, 21:24

Gregory pisze:Pisak, poszło pw
Ja równie wysłałem pw i kaskę.
Pisak.

Awatar użytkownika
december74
pisarz
pisarz
Posty: 258
Rejestracja: sob 14 wrz 2013, 18:17
Model VFR: była VFR_800_Vtec
Imię: Tomek
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Okolice Koźmina Wielkopolskiego

Re: Crashpady

Post autor: december74 » czw 06 wrz 2018, 23:40

Witam.
Mam CRASHE od Gregory ( nie założone) Czy otwór w owiewce 32 - 33 mm wystarczy, aby założenie ich miało sens??
Był Romet Ogar 205 (zima nie była mi straszna - za gówniarza)
Był chińczyk (złe wspomnienia)
Była ETZ Mz 250 (mieszane uczucia)
Była VFR 750 RC36II (zakochałem się)
Była VFR 800 V-tec (straciłem rozum) - i sprzedałem :roll:
Jest Yamaha FJR 1300 (ale nadal mam 18 lat) :biggrin
:lol: :lol: :lol:

Awatar użytkownika
baliosia
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 98
Rejestracja: sob 20 sie 2016, 11:09
Model VFR: 800fi
Imię: Michał
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gniezno

Re: Crashpady

Post autor: baliosia » wt 18 wrz 2018, 19:42

Witam! W niedziele babka wymusiła pierwszeństwo i musiałem awaryjnie moto położyć żeby uniknąć czołówki... Skutki na fotkach poniżej. Boczek do wymiany, ale reszta nie najgorzej. Myślę że bez crashy byłoby dużo gorzej.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
śliniak290
klepacz
klepacz
Posty: 1842
Rejestracja: pn 07 cze 2010, 09:41
Model VFR: VFR1200F
Imię: Wojciech
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa - Jelonki

Re: Crashpady

Post autor: śliniak290 » wt 18 wrz 2018, 20:25

No nieźle, a nie za miękka jest ta szpilka?
Jak ja położyłem swoją na torze w Lublinie to tylko delikatnie się wygła
Ale crash był z końcówką z tworzywa
Najpierw naucz śmiać się z siebie , a potem śmiej się z innych !!!

Awatar użytkownika
kaamien
teksciarz
teksciarz
Posty: 113
Rejestracja: ndz 22 paź 2017, 21:12
Model VFR: VTEC '08
Imię: Mateusz
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Re: Crashpady

Post autor: kaamien » wt 18 wrz 2018, 21:03

Ja kiedyś w starym moto położyłem przy 100km/h jak schodziłem z gumy, pierwsze walnęło mocno crashem o asfalt a potem sunęło po drodze chyba z 50 metrów, w nic nie uderzyło po drodze. Efekt, crash z Womet-Tech starty w połowie, ale nic się nie ułamało ani nie pokrzywiło. Kosztowało mnie to cały zestaw naprawczy z womet tech (60-80zł, nie pamiętam), moto bez ryski! O ciuchach, kasku nie wspominam, ja wyszedłem z tego cały.

Dlatego teraz do VFR brałem w ciemno womet-tech :) Obym nigdy nie musiał ich sprawdzać.

@baliosia dobrze że Ty cało wyszedłeś z tego zdarzenia! Moto się odbuduje, rzecz nabyta :) Szpilka faktycznie miękka, chyba nie powinna się tak giąć?

seler
teksciarz
teksciarz
Posty: 140
Rejestracja: sob 06 sie 2016, 08:54
Model VFR: RC36II
Imię: Łukasz
województwo: dolnośląskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Crashpady

Post autor: seler » śr 19 wrz 2018, 10:30

Lepiej niech się szpilka wygnie zamiast ramy.

Awatar użytkownika
baliosia
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 98
Rejestracja: sob 20 sie 2016, 11:09
Model VFR: 800fi
Imię: Michał
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gniezno

Re: Crashpady

Post autor: baliosia » śr 19 wrz 2018, 14:22

Myślę że zgięła się w momencie upadku... Też wolę że szpilka i boczek niż rama... (na razie nie mogę rozebrać czekam na rzeczoznawcę), moto szurało po asfalcie ok.12-14m Ciężko mi to ocenić... Miałem mniejszą prędkość, na szczęście...
Mam obtarte lusterko, pęknięty kierunek, obtarte podnóżki, dźwignie biegów i kufer i lompy na śmietnik. No i boczek raczej do wymiany, teraz założę szpilkę z nierdzewki, myślę że na Crasha przydałoby się coś bardziej miękkiego, tyle że PA6 poliamid też jest twardy...

Awatar użytkownika
baliosia
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 98
Rejestracja: sob 20 sie 2016, 11:09
Model VFR: 800fi
Imię: Michał
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gniezno

Re: Crashpady

Post autor: baliosia » śr 19 wrz 2018, 14:23

kaamien no ale nie pisz że nie było obtarć...?

Awatar użytkownika
mictom
klepacz
klepacz
Posty: 764
Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
Model VFR: RC36 II
Imię: Tomek
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: RKR ROGI

Re: Crashpady

Post autor: mictom » śr 19 wrz 2018, 17:48

Michał, czy Twoje crashpady nie są za długie?

Awatar użytkownika
kaamien
teksciarz
teksciarz
Posty: 113
Rejestracja: ndz 22 paź 2017, 21:12
Model VFR: VTEC '08
Imię: Mateusz
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Re: Crashpady

Post autor: kaamien » śr 19 wrz 2018, 18:04

baliosia pisze:
śr 19 wrz 2018, 14:23
kaamien no ale nie pisz że nie było obtarć...?
Plastiki bez rys, nawet lusterka nie dotknęło :) Mega fart, tyle powiem. Myślę że na VFR byłoby więcej szkód bo moto cięższe i większe. Drugi raz nie zaryzykuję :D
Nawiasem mówiąc, z czego zrobione są crashe womet-tech, poliamid?

Awatar użytkownika
mictom
klepacz
klepacz
Posty: 764
Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
Model VFR: RC36 II
Imię: Tomek
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: RKR ROGI

Re: Crashpady

Post autor: mictom » śr 19 wrz 2018, 18:15

Kilka lat temu leciałem na kolanie i pojechałem na płynie chłodniczym zatrzymałem się 1m od barierki na przeciwległym pasie, moto obróciło dwa razy na crashu- otrzepałem się, wyprostowałem lusterko i pojechałem dalej :) Crashpady Lasoochowe :) lekko przytarło i tyle, później dla wizualizacji kupiłem zestaw naprawczy. Im będzie dłuższy tym lepiej, ale wzrośnie siła wyłamywania, dlatego klatki mają wsporniki. Moje za owiewkę wystają 10-11cm.

Awatar użytkownika
baliosia
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 98
Rejestracja: sob 20 sie 2016, 11:09
Model VFR: 800fi
Imię: Michał
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gniezno

Re: Crashpady

Post autor: baliosia » śr 19 wrz 2018, 20:14

kaamien ... to pisz że na innym moto bo później każdy myśli że mowa o VFR i że sie można rozwalić przy 100 i nie ma żadnych uszkodzeń...
Proszę poczytajcie od 75str wątku tam wszystko opisałem dlaczego taka a nie inna długość, raz miałem wywrotkę na ostrym zakręcie przy małej prędkości (ok.20-25) i miałem tylko szpilkę do wymiany i obtarty crach poza tym nie draśnięty. Fotki w wątku.

Tak myślę czy jakaś mocniejsza szpilka nie byłaby lepsza ale z drugiej strony nie chciałbym ramy uszkodzić, bardziej myślę o zmianie materiału końcówek... alu zrobiłem ze względu wyglądu ;)
Mam 3 kpl poliamidowych na razie założę ale testować już nie chcę...

Awatar użytkownika
baliosia
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 98
Rejestracja: sob 20 sie 2016, 11:09
Model VFR: 800fi
Imię: Michał
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gniezno

Re: Crashpady

Post autor: baliosia » śr 19 wrz 2018, 20:16

Przy okazji szukam lewego boczku...

Awatar użytkownika
mictom
klepacz
klepacz
Posty: 764
Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
Model VFR: RC36 II
Imię: Tomek
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: RKR ROGI

Re: Crashpady

Post autor: mictom » śr 19 wrz 2018, 20:34

Poliamid, bardziej wyhamowuje.

Awatar użytkownika
baliosia
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 98
Rejestracja: sob 20 sie 2016, 11:09
Model VFR: 800fi
Imię: Michał
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gniezno

Re: Crashpady

Post autor: baliosia » śr 19 wrz 2018, 20:40

Tyle że nie da się pomalować... Skąd wiesz mictom, sprawdzałeś?

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 11 gości