Crashpady

Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
Awatar użytkownika
baliosia
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 98
Rejestracja: sob 20 sie 2016, 11:09
Imię: Michał
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gniezno

Re: Crashpady

Post autor: baliosia » pt 11 lis 2016, 00:25

No właśnie... wydaje mi się że te womechy są za krótkie... ja zrobie 9cm, szpilka na zdjęciu ma 8... a i tak nóżka pierwsza dotyka, później stopka, nie wiem jak owiewka...

Awatar użytkownika
MarcinD
pisarz
pisarz
Posty: 421
Rejestracja: pt 28 sie 2015, 18:39
Imię: Marcin
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PTU

Re: Crashpady

Post autor: MarcinD » pt 11 lis 2016, 09:06

Ja zrobiłem u siebie na 10cm, dlugie sie wydają ale tak jak mówisz, wizualnie womety jakby troche krótkie
hornet 600 PC36 > vfr800 vtec > vfr1200f :twisted:

Mila
teksciarz
teksciarz
Posty: 134
Rejestracja: pt 14 paź 2016, 09:45
Imię: Andrzej
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Łomianki

Re: Crashpady

Post autor: Mila » pn 14 lis 2016, 15:08

Baliosia jak zrobisz crashe to może byś zwymiarował i podał na Forum ? motoride:

Awatar użytkownika
baliosia
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 98
Rejestracja: sob 20 sie 2016, 11:09
Imię: Michał
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gniezno

Re: Crashpady

Post autor: baliosia » sob 26 lis 2016, 22:37

Następny krok... Z racji że owiewki idą do malowania wywierciłem otwory na krasze. Polecam wiertło stożkowe, nic nie wyrywa, nie szarpie. Krawędzie wystarczy delikatnie wygładzić pilnikiem i jest super. Zrobiłem otwory fi 30mm. Pozdrawiam.
otwor_owiewki.JPG
otwory_owiewki.JPG
otwór_szpilka.JPG
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
antek
pisarz
pisarz
Posty: 323
Rejestracja: pt 15 sie 2014, 23:18
Imię: Andrzej
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Crashpady

Post autor: antek » sob 26 lis 2016, 23:12

baliosia pisze:Zrobiłem otwory fi 30mm.
między crashami a owiewką powinieneś mieć min.5 mm luzu ,więc otwory 30mm. to jakieś małe :?
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu…

Awatar użytkownika
baliosia
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 98
Rejestracja: sob 20 sie 2016, 11:09
Imię: Michał
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gniezno

Re: Crashpady

Post autor: baliosia » sob 26 lis 2016, 23:31

Witam! Ja robię mniejszą przerwę, chcę żeby to jakoś wyglądało. Ma chronić owiewki jak mi się motor na bok położy na parkingu (nóżka wpadnie w asfalt, wleci w glebe itp.) Jak się rozwalę przy 150 czy 180 to się nie będę martwił czy mam przerwę 5 czy 3 mm... :wink:

Krasze prawdopodobnie wytoczę z aluminium i poliamidu. Zobaczę co lepiej wyjdzie i zamontuje.

Awatar użytkownika
antek
pisarz
pisarz
Posty: 323
Rejestracja: pt 15 sie 2014, 23:18
Imię: Andrzej
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Crashpady

Post autor: antek » sob 26 lis 2016, 23:43

Co kto lubi :wink: jak skończysz wrzuć fotę jak wyszło .
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu…

Mila
teksciarz
teksciarz
Posty: 134
Rejestracja: pt 14 paź 2016, 09:45
Imię: Andrzej
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Łomianki

Re: Crashpady

Post autor: Mila » ndz 27 lis 2016, 15:14

Czy punkty wiercenia na owiewkach zaznaczales przy pomocy lasera ,czy jakos inaczej? Fajnie, ze robisz zdjecia . motoride:

Awatar użytkownika
baliosia
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 98
Rejestracja: sob 20 sie 2016, 11:09
Imię: Michał
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gniezno

Re: Crashpady

Post autor: baliosia » ndz 27 lis 2016, 15:23

Bez przesady... Zaostrzyłem szpilkę w stożek z jednej strony, zdjąłem jedną owiewkę i od tej strony (po uprzednim wyjęciu śruby) delikatnie napunktowałem drugą (tę przykręconą) owiewkę od środka. Analogicznie z drugą stroną. Ważne żeby owiewka była równo przykręcona. Od wewnątrz miałem wtedy marki, przewierciłem małym wiertłem, a później jak wyżej.

Awatar użytkownika
konrad1f
pisarz
pisarz
Posty: 288
Rejestracja: śr 29 lut 2012, 00:45
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Crashpady

Post autor: konrad1f » śr 30 lis 2016, 22:26

szpilkę rozumiem montujesz gwintowaną przez całą długość?

Awatar użytkownika
adrianoo
pisarz
pisarz
Posty: 420
Rejestracja: pt 25 mar 2016, 18:41
Imię: Adrian
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Józefosław

Re: Crashpady

Post autor: adrianoo » śr 30 lis 2016, 22:29

konrad1f pisze:szpilkę rozumiem montujesz gwintowaną przez całą długość?
gwintujesz tylko na końcówkach - 10 - 12 cm po każdej ze stron starczy
"braku chemii fizyką nie nadrobisz"

Awatar użytkownika
baliosia
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 98
Rejestracja: sob 20 sie 2016, 11:09
Imię: Michał
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gniezno

Re: Crashpady

Post autor: baliosia » czw 01 gru 2016, 07:58

Na początku chciałem gwintować pręt z nierdzewki, ale teraz to nie wiem. Gwintowaną w całości szpilkę kupisz w sklepie za 5zł. To jest najmniejszy problem, zawsze można założyć...

Awatar użytkownika
konrad1f
pisarz
pisarz
Posty: 288
Rejestracja: śr 29 lut 2012, 00:45
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Crashpady

Post autor: konrad1f » czw 01 gru 2016, 17:48

adrianoo pisze:
konrad1f pisze:szpilkę rozumiem montujesz gwintowaną przez całą długość?
gwintujesz tylko na końcówkach - 10 - 12 cm po każdej ze stron starczy
wystarczy to po 20-30mm ;)
baliosia pisze:Na początku chciałem gwintować pręt z nierdzewki, ale teraz to nie wiem. Gwintowaną w całości szpilkę kupisz w sklepie za 5zł. To jest najmniejszy problem, zawsze można założyć...
właśnie dlatego pytam ;) - ktoś wcześniej stanowczo odradzał pręt gwintowany przez całą długość

Awatar użytkownika
baliosia
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 98
Rejestracja: sob 20 sie 2016, 11:09
Imię: Michał
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gniezno

Re: Crashpady

Post autor: baliosia » czw 01 gru 2016, 18:28

A dlaczego odradzał... ?

Awatar użytkownika
MarcinD
pisarz
pisarz
Posty: 421
Rejestracja: pt 28 sie 2015, 18:39
Imię: Marcin
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PTU

Re: Crashpady

Post autor: MarcinD » czw 01 gru 2016, 18:57

Odradzał ale nie podał powodu. Jesli dajesz pręt gwintowany to zadbaj aby był utwardzany. Klasy co najmniej 8.8, a najlepiej 10.9.
hornet 600 PC36 > vfr800 vtec > vfr1200f :twisted:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości