Crashpady

Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
mielony27
Posty: 1
Rejestracja: śr 30 mar 2016, 22:53
Model VFR: 800 rc46
Imię: wojciech
województwo: warmińsko-mazurskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Crashpady

Post autor: mielony27 » śr 30 mar 2016, 23:18

Zerknij na youtube
https://www.youtube.com/watch?v=p5oukDH4uW4
Kilka minut i sam będziesz w stanie zamontować pady.
Ja za parę dni odbieram owiewki od lakiernika po całkowitym malowaniu wszystkich elementó i jestem w trakcie kupowania padów.
Miałem kilka parkingówek i mam już ich dość.
Szkoda lakieru :D
"... zawsze przed schabowym."

Awatar użytkownika
Torwid
Posty: 12
Rejestracja: ndz 24 sty 2016, 01:27
Imię: Tomek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tychy

Re: Crashpady

Post autor: Torwid » czw 31 mar 2016, 18:31

Pytałem o VFR 1200 a tutaj historia jest trochę inna niż w 800

Maciek94
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 78
Rejestracja: pt 11 mar 2016, 23:12
Model VFR: RC 46
Imię: Maciek
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna

Re: Crashpady

Post autor: Maciek94 » pt 08 kwie 2016, 23:10

Mam takie pytanie... jak jest bezpieczna odległość crashpadu od owiewki?
Tzn. jaka powinna być luka między czarną rolką a owiewkami?

pytam, gdyż z jednej strony crash praktycznie dotyka owiewki, natomiast z drugiej jest dosłownie milimetr luzu

Awatar użytkownika
Koobsky
pisarz
pisarz
Posty: 399
Rejestracja: pt 09 lis 2012, 22:03
Model VFR: V-Tec A-5
Imię: Kuba
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bristol, UK
Kontakt:

Re: Crashpady

Post autor: Koobsky » sob 09 kwie 2016, 00:14

Maciek94 pisze:Mam takie pytanie... jak jest bezpieczna odległość crashpadu od owiewki?
Tzn. jaka powinna być luka między czarną rolką a owiewkami?

pytam, gdyż z jednej strony crash praktycznie dotyka owiewki, natomiast z drugiej jest dosłownie milimetr luzu
R&G tak robi. Do tego zalecają taki rozmiar otworu, że crash wchodzi na styk. Myślę, że przydało by się z 10mm odstępu od owiewki minimum. Do tego otwór w owiewce moim zdaniem powinien być 10mm większy niż tuleja przez niego przechodząca. To da 5mm luzu dookoła tulei na wypadek jak by się zgięła lekko przy glebie.
http://www.goriders.net
Zapraszam do polajkowania mojego fanpage'a na facebook'u. :)
https://www.facebook.com/www.goriders.net

Moja VFR'a...
VFR 800 V-Tec

Maciek94
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 78
Rejestracja: pt 11 mar 2016, 23:12
Model VFR: RC 46
Imię: Maciek
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna

Re: Crashpady

Post autor: Maciek94 » sob 09 kwie 2016, 01:00

Luz w otworze jest... w takim razie jutro dołożę kilka podkładek między tuleje a crashpad i powinno być git :)

Maciek94
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 78
Rejestracja: pt 11 mar 2016, 23:12
Model VFR: RC 46
Imię: Maciek
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna

Re: Crashpady

Post autor: Maciek94 » sob 09 kwie 2016, 15:53


Awatar użytkownika
KidRackBrawura
pisarz
pisarz
Posty: 313
Rejestracja: pt 14 sty 2011, 18:50
Model VFR: Fi '01
Imię: Tomasz
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tuliszków

Re: Crashpady

Post autor: KidRackBrawura » ndz 10 kwie 2016, 00:42

Chłopaki, chłopaki.... bez luzu to on zda egzamin ale przy przewrotce na postoju. Przy nawet niewielkiej prędkości crash zegnie się przy ramie i połamie plastik jak nie będzie luzu.
It`s that old running wide problem again.
If in doubt, flat out.

vfrrr1200
Posty: 9
Rejestracja: sob 15 sie 2015, 12:24
Model VFR: VFR1200FD
Imię: Janusz
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna

Re: Crashpady

Post autor: vfrrr1200 » śr 20 kwie 2016, 12:36

Panowie,
to ja wracam do pytania Torwida - czy ktoś się bawił już w crash pady w 12-tce?
Znalazłem taką stronkę z różnymi rodzajami, przy czym ceny niektórych zniechęcają :(

http://japan.webike.net/HONDA/VFR1200F/ ... 0/1117/mc/

Johnzie
bywalec
bywalec
Posty: 28
Rejestracja: pn 08 cze 2015, 19:42
Model VFR: 800 V-TEC ABS
Imię: Jacek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Crashpady

Post autor: Johnzie » śr 20 kwie 2016, 13:21

Co do wiercenia otwórów samemu radzę robić to od wewntrznej strony ale po drugiej stronie mieć jakąś deskę i do niej dociskać powierzchnię owiewki.
W razie, gdy otwornica nam objedzie z miejsca wiercenia to owiewka zostanie porysowana od wewnątrz. Deska pod owiewką po to by przebijając się otwornicą nagle pchająć nie odłuszczyć lakieru lub kawału plastiku.
Wierciliśmy z kolega już 2 pary owiewek i wyszło dobrze.

Punkt przyłożenia środka otwornicy wyznaczyłem tak, że wkręciłem śrubę crashpada w miejsce montażu i mniej więcej w miejscu gdzie dotykała owiewki od środka przykleiłem do owiewki coś jak plastelinę a potem odgniotłem na niej śrubę przykładając owiewkę tak jak ma być zamontowana. Otwornica musi być trochę większa od średnicy crashpada - idealnie nie da się tego wywiercić więc warto zostawić miejsce na błąd.

Awatar użytkownika
Torwid
Posty: 12
Rejestracja: ndz 24 sty 2016, 01:27
Imię: Tomek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tychy

Re: Crashpady

Post autor: Torwid » czw 28 kwie 2016, 00:37

U ilu byłem mechaników to każdy drapał się w czoło z zatroskaniem jak do tego podejść. Już powoli tracę nadzieję, że ktoś umiałby się tego podjąć (bez obawy uszkodzenia owiewek) Na 'alledrogo' znalazłem jeszcze coś takiego :

http://allegro.pl/crash-pady-r-g-aero-h ... 31395.html

adam.ada
pisarz
pisarz
Posty: 494
Rejestracja: sob 17 paź 2009, 23:24
Model VFR: VFR VTEC
Imię: Adam
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Re: Crashpady

Post autor: adam.ada » pt 29 kwie 2016, 20:57

[quote="Johnzie"]Co do wiercenia otwórów samemu radzę robić to od wewntrznej strony ale po drugiej stronie mieć jakąś deskę i do niej dociskać powierzchnię owiewki.
W razie, gdy otwornica nam objedzie z miejsca wiercenia to owiewka zostanie porysowana od wewnątrz. Deska pod owiewką po to by przebijając się otwornicą nagle pchająć nie odłuszczyć lakieru lub kawału plastiku.
Wierciliśmy z kolega już 2 pary owiewek i wyszło dobrze.


Z mojej wiedzy wynika odwrotnie, wiercimy od "ładnej" strony właśnie po to, żeby nie powyrywało lakieru.
Adam

xam123
bywalec
bywalec
Posty: 34
Rejestracja: pn 26 sty 2015, 16:44
Model VFR: FI 800
Imię: Janek
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Re: Crashpady

Post autor: xam123 » czw 02 cze 2016, 09:21

Odgrzebuje. :)
Potrzebuje zmienić stare crashpady w vfr 800 fi. No i pytanie aktualne. Wcześniej miałem typu walec - możliwe że z naszego forum. Dziś nasz majster od crash padów czyt. Lasoch już nie działa (lub jest nie obecny), więc trzeba sięgnąć po jakąś alternatywę.
Która firma najlepiej się sprawdzi?
ew. Nie ma ktoś Crash Padów made in Lasoch na sprzedaż?

(Poprzedzając poprzednie posty. Większość linków odsyłających jest już nie aktywna)

EDIT. Użytkownik Gregory poratował crash padami.

Awatar użytkownika
MarcinD
pisarz
pisarz
Posty: 421
Rejestracja: pt 28 sie 2015, 18:39
Model VFR: 1200F
Imię: Marcin
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PTU

Re: Crashpady

Post autor: MarcinD » śr 08 cze 2016, 22:20

Na dniach znajomy będzie mi toczył crashe ale mam jeszcze kilka pytań:
1. jaką długość całkowitą ma aluminiowa tuleja i wałek poliamidowy?
2. Na jaką głębokość alu tuleja wchodzi w wałek?

I druga kwestia... wiem już że szpilka ma 12mm średnicy ale czy musi to być gładki pret fi12 z nagwintowanymi końcami czy mogę użyć pręta gwintowanego na całej długości o odpowiedniej twardosci... 8.8/10.9/12.9?

Czy ktoś z użytkowników 800 Vtec mógłby sprawdzić te 3 wymiary?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
hornet 600 PC36 > vfr800 vtec > vfr1200f :twisted:

karmelix
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 68
Rejestracja: sob 21 lis 2015, 22:30
Model VFR: 800fi
Imię: darek
województwo: dolnośląskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Crashpady

Post autor: karmelix » czw 09 cze 2016, 09:14

Ja zamawialem u gregora i mysle ze duzo nie zaoszczedzisz jak komus zlecisz wytoczenie (chyba ze robisz sam). Za komplet fo 800fi placilem niecale 150 z przesylka.
CZ 175
YAMAHA XJ 600S
HONDA SHADOW 700
VFR 800fi

Awatar użytkownika
Gregory
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2088
Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
Model VFR: BMW K1200S
Imię: Grzesiek
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kęty
Kontakt:

Re: Crashpady

Post autor: Gregory » czw 09 cze 2016, 09:16

Mogę ci tylko powiedzieć, że nie może być pręt gwintowany (czyt. Szpilka) . Reszty niestety nie mogę udostępnić. Pozdrawiam
Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów

Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.

CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości