Crashpady

Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
kark31
Posty: 10
Rejestracja: pt 02 sty 2015, 16:34
Imię: Sławek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna

Re: Crashpady

Post autor: kark31 » wt 14 lip 2015, 08:57

Podłącze się do tematu. Z której strony owiewki lepiej wiercic otwór pod crash pad żeby było lepiej( od wewnątrz czy zewnątrz) i jak najmniejsze straty ew uszkodzenia. :oops:

Awatar użytkownika
KidRackBrawura
pisarz
pisarz
Posty: 313
Rejestracja: pt 14 sty 2011, 18:50
Imię: Tomasz
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tuliszków

Re: Crashpady

Post autor: KidRackBrawura » wt 14 lip 2015, 19:38

Od zewnątrz wuja.
It`s that old running wide problem again.
If in doubt, flat out.

kark31
Posty: 10
Rejestracja: pt 02 sty 2015, 16:34
Imię: Sławek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna

Re: Crashpady

Post autor: kark31 » śr 15 lip 2015, 06:03

Dzięki. Pytam bo nie chce nic zepsuć i zrobić to z sensem i po to mam starszych kolegów :wink: :wink: z forum do pomocy.

filip86
Posty: 12
Rejestracja: ndz 07 cze 2015, 22:31
Imię: Filip
województwo: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Crashpady

Post autor: filip86 » sob 18 lip 2015, 20:00

Jeśli pytasz o wskazówki: POWOLI - NIE ŚPIESZ SIĘ, ja po 10 razy sprawdzałem mierzyłem i dużo czasu ale jest ok i wygląda naprawdę PRO

Awatar użytkownika
LudwigVan
teksciarz
teksciarz
Posty: 184
Rejestracja: pn 17 cze 2013, 11:47
Imię: Piotr
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mikołów

Re: Crashpady

Post autor: LudwigVan » sob 18 lip 2015, 21:11

A ja powiem tak. Przy dobrej glebie żaden craschpad nie pomoże a jeszcze da radę zaszkodzić. Sam mam u siebie, ale to z musu, nie z wyboru. Poprzednik zainstalował i zrobił dziury w owiewkach. Generalnie do dupy patent.
- hmm, mówi Pan że nie był malowany, to dlaczego czacha ma inny odcień?
- Panie, widzisz pan te przetłoczenia i zagięcia? To metalik jest, to dla tego. Światło załamuje.
Pan spojrzy na Allegro, wszystkie tak mają...

Awatar użytkownika
Tomek Grudziądz
klepacz
klepacz
Posty: 1150
Rejestracja: sob 17 kwie 2010, 22:35
Imię: Tomek
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Grudziądz

Re: Crashpady

Post autor: Tomek Grudziądz » sob 18 lip 2015, 21:37

LudwigVan pisze:Przy dobrej glebie żaden craschpad nie pomoże a jeszcze da radę zaszkodzić
Jak dobrze pie.....niesz samochodem to poduchy też nie pomogą :P
Wszyscy którzy mają zamontowane crashe (od lasoocha) to jeszcze nikt nie narzekał.Jesteś pierwszy :roll: Jeśli takowe posiadasz.
"niepuszczone bąki unoszą się do góry,stąd się biorą posrane pomysły"

Awatar użytkownika
ZioLek-82-
klepacz
klepacz
Posty: 574
Rejestracja: ndz 16 mar 2014, 11:17
Imię: Marcin
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łochów

Re: Crashpady

Post autor: ZioLek-82- » sob 18 lip 2015, 22:10

LudwigVan pisze:A ja powiem tak. Przy dobrej glebie żaden craschpad nie pomoże a jeszcze da radę zaszkodzić. Sam mam u siebie, ale to z musu, nie z wyboru. Poprzednik zainstalował i zrobił dziury w owiewkach. Generalnie do dupy patent.
przy dobrej glebie może być różnie(nawet kask może nie pomóc a na łbie jest) ale w różnych innych sytuacjach crash nie zaszkodzi a pomoże
nie wiemy co nas może jeszcze spotkać, nie wiemy kiedy może nas coś dopaść ..

Była:YAMAHA XJ 900 Diversion 95 /Są: HONDA CX 650 EURO 83r / HONDA VFR 800 FI 01r /

Awatar użytkownika
LudwigVan
teksciarz
teksciarz
Posty: 184
Rejestracja: pn 17 cze 2013, 11:47
Imię: Piotr
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mikołów

Re: Crashpady

Post autor: LudwigVan » sob 18 lip 2015, 22:28

Spokojnie Panowie, to tylko moja opinia. Mam zamontowane womety tez na szpilce itd itp. Mowię tylko ze osobiście nigdy bym tego nie zakładał, a zebrałem już dziury po zakupie i pościerane r&g to mam dalej... Nikogo nie przekonuje i nie chce być przekonywany. Ot moje zdanie.
- hmm, mówi Pan że nie był malowany, to dlaczego czacha ma inny odcień?
- Panie, widzisz pan te przetłoczenia i zagięcia? To metalik jest, to dla tego. Światło załamuje.
Pan spojrzy na Allegro, wszystkie tak mają...

Awatar użytkownika
Tomek Grudziądz
klepacz
klepacz
Posty: 1150
Rejestracja: sob 17 kwie 2010, 22:35
Imię: Tomek
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Grudziądz

Re: Crashpady

Post autor: Tomek Grudziądz » sob 18 lip 2015, 22:34

LudwigVan pisze:Mam zamontowane womety
No i wszystko w temacie :P Takie krasze to se można wsadzić-zapomniałem gdzie :roll: Starość nie radość :lol:
"niepuszczone bąki unoszą się do góry,stąd się biorą posrane pomysły"

Awatar użytkownika
LudwigVan
teksciarz
teksciarz
Posty: 184
Rejestracja: pn 17 cze 2013, 11:47
Imię: Piotr
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mikołów

Re: Crashpady

Post autor: LudwigVan » ndz 19 lip 2015, 00:30

Cheers
- hmm, mówi Pan że nie był malowany, to dlaczego czacha ma inny odcień?
- Panie, widzisz pan te przetłoczenia i zagięcia? To metalik jest, to dla tego. Światło załamuje.
Pan spojrzy na Allegro, wszystkie tak mają...

Awatar użytkownika
bintom
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 62
Rejestracja: czw 09 sie 2012, 22:21
Imię: Tom
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Crashpady

Post autor: bintom » sob 01 sie 2015, 08:20

Jestem kolejnym szczęśliwym posiadaczem padów od Lassocha . Zamontowane ze zwłoką ale sam to robiłem, a u mnie kiepsko z czasem. Jedno co teraz doczytałem to chyba mam za małe otwory ( zapas ok 1 maks 2 mm) do okoła. Ile jest najlepiej zostawić zapasu wolnego miejsca żeby przy ewentualnej wywrotce nie połamać plastików?

Awatar użytkownika
G#R
teksciarz
teksciarz
Posty: 198
Rejestracja: pn 05 wrz 2011, 21:24
Imię: Piotr
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin

Re: Crashpady

Post autor: G#R » pn 03 sie 2015, 18:04

Tak się zastanawiam nad montażem tych Padów i przeróbki zbiorniczka płynu.
Jeżeli podgrzejemy zbiorniczek i go w pewnym stopniu zgnieciemy, by zrobić miejsce na tuleje od Padów, to zmniejszamy jednocześnie pojemność zbiorniczka (fakt niedużo, ale jednak).

Ostatnio zrobiłem dłuższego tripa i jak utknąłem gdzieś w mega korku w zajebistym upale, to wentylator ledwo co nadążał.
Płyn wylewał się nadmiarem, a jak wróciłem do domu z całej podróży, to poziom w zbiorniczku był na min. lub nawet lekko poniżej. Oczywiście przed wyjazdem płyn był wymieniany.

Awatar użytkownika
śliniak290
klepacz
klepacz
Posty: 1842
Rejestracja: pn 07 cze 2010, 09:41
Imię: Wojciech
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa - Jelonki

Re: Crashpady

Post autor: śliniak290 » pn 03 sie 2015, 18:08

Jest to bardzo mała ingerencja w zbiorniczek.
Najpierw naucz śmiać się z siebie , a potem śmiej się z innych !!!

Awatar użytkownika
lasooch
teksciarz
teksciarz
Posty: 130
Rejestracja: sob 08 sie 2009, 00:52
Imię: Michał
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: WPR

Re: Crashpady

Post autor: lasooch » pn 03 sie 2015, 19:37

Objętość, o którą trzeba zmniejszyć zbiorniczek płynu chłodzącego to tak na oko pudełko zapałek?

Bintom - co do średnicy otworu, to ja bym sugerował 10mm luzu czyli w 800FI otwór przynajmniej 40mm.
Triumph Tiger 1050 << bikepics

Awatar użytkownika
G#R
teksciarz
teksciarz
Posty: 198
Rejestracja: pn 05 wrz 2011, 21:24
Imię: Piotr
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin

Re: Crashpady

Post autor: G#R » pn 03 sie 2015, 22:54

Fakt, w tym miejscu zbiornik ma zwężenie na połowe grubości, na zdjęciach nie było tego widać.

Zbiornik juz opalarka potraktowałem, szpilka wbita, z jednej strony otwór rozwiercony tylko krawędzie przyszlifowac, a z drugiej strony musze podszlifowac jeszcze do 40 mm.

Niestety zbiorniczek z tej strony ma zgrzew i jak go podgrzewalem to od wklesniecia w gore, trochę zgrzew się "rozszerzyl" (ale nie rozszczelnił)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości