VFR VTEC lekki tuning

Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
Awatar użytkownika
magik
klepacz
klepacz
Posty: 501
Rejestracja: wt 13 kwie 2010, 17:55
Imię: Mathias
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SG

Re: VFR VTEC lekki tuning

Post autor: magik » śr 08 kwie 2015, 16:17

A jak z rantami i np zabezabezpieczeniem powierzchni nie gumowanych Wystarczy tak jak do lakierowania?

Co do wydechów to pisałem że na mój gust ładniej by wyglądały krótsze i nie tak szerokie choć intencje z tablicą rozumiem

Bardzo fajnie to wyszło Czekam na film

Awatar użytkownika
belkot
klepacz
klepacz
Posty: 749
Rejestracja: ndz 28 kwie 2013, 16:51
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Miasto Świętej Wieży

Re: VFR VTEC lekki tuning

Post autor: belkot » śr 08 kwie 2015, 20:23

No wiec lecimy dalej. Wydech wybebeszony
IMG_4747.jpg
Najtrudniejsza czesc to uciac rure tak aby pasowala...
IMG_4748.jpg
IMG_4749.jpg
Wstepne przypasowanie zeby sie upewnic ze wszystko gra
IMG_4752.jpg
Czas na wypelnienie welna mineralna. Jak trafnie zostalo zauwazone najpierw mata metalowa zeby nie wydmuchalo welny przez otwory. Wykorzystam stara z wydechow R1
IMG_4756.jpg
Owijamy i zawijam tasma teflonowa zeby sie trzymalo. Pozniej tasma sie wypali albo i nie :D
IMG_4757.jpg
IMG_4758.jpg
Owijamy welna i skladamy calosc
IMG_4759.jpg
IMG_4761.jpg
IMG_4765.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
belkot
klepacz
klepacz
Posty: 749
Rejestracja: ndz 28 kwie 2013, 16:51
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Miasto Świętej Wieży

Re: VFR VTEC lekki tuning

Post autor: belkot » śr 08 kwie 2015, 20:24

i jeszcze dwa zdjecia
IMG_4763.jpg
IMG_4764.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Niron
klepacz
klepacz
Posty: 657
Rejestracja: ndz 08 lut 2015, 23:20
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Siemień

Re: VFR VTEC lekki tuning

Post autor: Niron » śr 08 kwie 2015, 20:28

powiem szczerze jak zobaczyłem na zdjęciu, ten kokon co wkładasz do tłumika to taki szok trochę :P że tam coś takiego się mieści :)
„If everything seems under control you’re just not going fast enough”
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI

Awatar użytkownika
belkot
klepacz
klepacz
Posty: 749
Rejestracja: ndz 28 kwie 2013, 16:51
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Miasto Świętej Wieży

Re: VFR VTEC lekki tuning

Post autor: belkot » śr 08 kwie 2015, 21:28

No i jest i film ale nie wiem czy mikrofon w smartfonie odda dzwiek...

https://www.youtube.com/watch?v=2vZTUfj ... e=youtu.be

Awatar użytkownika
Roadrunner
pisarz
pisarz
Posty: 463
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 23:55
Imię: Pawelec
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 60 sekund przed Tobą

Re: VFR VTEC lekki tuning

Post autor: Roadrunner » śr 08 kwie 2015, 22:38

Jak połączyłeś rurę perforowaną z przodem wydechu, w sensie nie chodzi mi końcówkę (podejrzewam ze zrobiłeś tak jak ja, czyli średnica ładnie pasuje żeby jedno nasunąć na drugie), tylko wejście spalin do tłumika. Ja to rozwiązałem to tak, ze dorabiałem nowe kołnierze spawane na stale z dolotem i wkładem wewnątrz tłumika. Całość nitowana z puszka. Wiem ze teraz bym to ogarnął trochę inaczej, wtedy nie miałem tiga i wycinarki laserowej pod sobą. A dzwiek bardzo przyjemny :cool U mnie brzmialo to ciutke inaczej, mialem inny wkład, ide szukac filmik... motoride:

Awatar użytkownika
belkot
klepacz
klepacz
Posty: 749
Rejestracja: ndz 28 kwie 2013, 16:51
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Miasto Świętej Wieży

Re: VFR VTEC lekki tuning

Post autor: belkot » śr 08 kwie 2015, 22:49

Od strony spalin tez jest kolnierz i rurka fi 50mm pasuje tam idealnie :) Zadnego spawania...

Ulepilem jeszcze jeden filmik. Na samym koncu jest porownanie wydechow...

https://www.youtube.com/watch?v=tdl_PkG ... e=youtu.be

andreas
teksciarz
teksciarz
Posty: 158
Rejestracja: sob 31 mar 2012, 11:30
Imię: Andrzej
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Stare Pole/DK-22

Re: VFR VTEC lekki tuning

Post autor: andreas » śr 08 kwie 2015, 22:51

magik pisze: Kolego na ocynk ogniowa masz 5lat gwarancji producenta więc nie chwal się że handlujesz a głupoty opowiadasz
Kolego, niczym chwalić się nie muszę. Co ma wyższą temperaturę topnienia Zn, czy Al? Pewnie fabryka w karcie technicznej produktu głupoty opowiada.

Awatar użytkownika
magik
klepacz
klepacz
Posty: 501
Rejestracja: wt 13 kwie 2010, 17:55
Imię: Mathias
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SG

Re: VFR VTEC lekki tuning

Post autor: magik » czw 09 kwie 2015, 06:48

andreas pisze:Pewnie fabryka w karcie technicznej produktu głupoty opowiada.
bo fabryka nie wie co daje Mistrzu od 3lat działa to na instalacji 350*C i nic się nie dzieje a środowisko jeśli chodzi o korozję jest w klasach C4-C5. Jak dla mnie to wystarczy za gwarancję......

PS W tłumiku 350* nie będziesz miał a i środowisko nie jest mocno korozyjne

Awatar użytkownika
Niron
klepacz
klepacz
Posty: 657
Rejestracja: ndz 08 lut 2015, 23:20
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Siemień

Re: VFR VTEC lekki tuning

Post autor: Niron » czw 09 kwie 2015, 20:13

trochę za cichy jak dla mnie i zbyt mało basowy :P słychać różnicę ale trochę za małą według mnie
„If everything seems under control you’re just not going fast enough”
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI

Awatar użytkownika
figaro
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2639
Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
Imię: Tomasz
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia

Re: VFR VTEC lekki tuning

Post autor: figaro » czw 09 kwie 2015, 21:21

Więcej basów, więcej basów !!! wrzeszczał rozentuzjazmowany tłum gapiów :lol
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

Awatar użytkownika
magik
klepacz
klepacz
Posty: 501
Rejestracja: wt 13 kwie 2010, 17:55
Imię: Mathias
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SG

Re: VFR VTEC lekki tuning

Post autor: magik » czw 09 kwie 2015, 21:42

figaro pisze:Więcej basów, więcej basów !!! wrzeszczał rozentuzjazmowany tłum gapiów :lol
Poszło w stronę kosiarki a miał być grom Basu!

PS lecą Ci spaliny na oba tłumiki czy tylko na jeden?

Awatar użytkownika
belkot
klepacz
klepacz
Posty: 749
Rejestracja: ndz 28 kwie 2013, 16:51
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Miasto Świętej Wieży

Re: VFR VTEC lekki tuning

Post autor: belkot » czw 09 kwie 2015, 22:19

Spaliny leca na dwa. Moto ma kata i moim zdaniem nic lepszego tu sie nie uzyska.Tłumiki maja pelen przelot fi 50mm.

Awatar użytkownika
Radarro
klepacz
klepacz
Posty: 557
Rejestracja: śr 23 kwie 2008, 13:55
Imię: Radek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SGL

Re: VFR VTEC lekki tuning

Post autor: Radarro » pt 10 kwie 2015, 09:09

belkot pisze:Spaliny leca na dwa.
Takie pytanie poboczne - widzę że kolanko pod lewy komin pod siedzeniem jest pospawane na kwadratowo (kąt 90stopni). Tak planowałeś czy tak wyszło?
Nie zrobi to jakiś problemów na przyszłość, typu nadmierne nagrzewanie, osłabienie, potencjalne pękniecia?
Z ciekawości pytam, bo nie mam doświadczenia w tym.

PS - wizualnie projekt przepiękny... to łączenie kolorów robi robotę. Dopracowany temat :)
V4 + R6 Brotherhood :-D
TS 350 -> 800Fi -> VTR SP1 -> RSV Tuono '03 -> VFR 400

Awatar użytkownika
belkot
klepacz
klepacz
Posty: 749
Rejestracja: ndz 28 kwie 2013, 16:51
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Miasto Świętej Wieży

Re: VFR VTEC lekki tuning

Post autor: belkot » pt 10 kwie 2015, 09:17

Chodzilo o koszty. Zeby zrobic na pół okrągło trzeba by dwoch kolanek. Tak wystarczylo tylko jedno. Moim zdaniem nie ma to znaczenia

Wczoraj poszedlem o krok dalej... Czekam na ukrzyżowanie :evil:
20150409_210142.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości