
Orientuje się ktoś ile jest przeróbek w upchnięciu całego kompletnego przodu z np 929 albo 954? (koło,lagi,półki,tarcze itd wszystko komplet od jednego moto.) Zostaje wtedy kwestia łożysk i mocowań. Nie rozbieralem jeszcze nigdy przedniego zawiasu w moto ani nie zdejmowalem lag.... WIem ile kosztuje mniej wiecej taka impreza (zakup), ale ile jeszcze trzeba doliczyc za montaż tego? w sensie trzeba przetaczac jakies części i przerabiac? Nie mówmy póki co o plastikach i ew. zbyt niskich cliponach czy półce. Bo zastanawiam się czy jest sens pakować nieco ponad tysiak w taki zawias na przód... Czemu taki chce? Wizualnie, bardzo mi się podoba, dodatkowo jest sztywniejszy i chyba lepszy do sportowej jazdy? Bo na oryginale niezbyt mi sie widzi ostre dzidowanie, winklowanie i gumowanie. (tak wieem.. to sport-turystyk z naciskiem na turystyk, ale ja chce z tego zrobić coś ostrzejszego... bo nie stac mnie na nic innego z silnikiem V4 co by bylo bardziej sportowe
