Honda VFR Racing Replika - Projekt

Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
Awatar użytkownika
Roadrunner
pisarz
pisarz
Posty: 463
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 23:55
Imię: Pawelec
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 60 sekund przed Tobą

Re: Honda VFR Racing Replika - Projekt

Post autor: Roadrunner » wt 27 maja 2014, 00:19

Oj widze że wizja sie wciąż zmienia :biggrin jeszcze przed chwila miał być przecinak torowy a wyjdzie goldwing :mrgreen: Ty sie dobrze zastanow Vermilion :wink: (nie odbieraj tego jako złośliwość)

Awatar użytkownika
Vermilion
klepacz
klepacz
Posty: 814
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
Imię: Adam
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałcz/Piła

Re: Honda VFR Racing Replika - Projekt

Post autor: Vermilion » wt 27 maja 2014, 18:09

Z tym tyłkiem jeszcze myślę :) Roadrunner - masz jakiś pomysł na mały tyłek, który łatwo można przystosować po 2 tłumiki pod nim i jest stosunkowo prosty w przerobieniu?

Jeżeli chodzi o podnóżki to ten patent, o którym pisałem jest świetny, bo niewielkim nakładem i kosztów i roboty mogę zrobić taką pozycję jaką chcę, bardziej sportową :) To dalej ma być przecinak torowy, ale jak pisałem wcześniej - do jazdy na co dzień tez ma się nadawać :P

Mam teraz taką kwestię. Co z hamulcami i ich Dualem jeżeli będę chciał zakładać z przodu zawiechę USD ?? Wychodzi na to, że Duala chyba będę musiał się pozbyć bo dopasowanie zacisków pod Dual będzie cholernie ciężkie? Podoba mi się patent Duala, ale zastanawia mnie ile kg zajmuje ta cała instalacja? Czy wywalenie tego znacząco nie odchudzi mi Vectora?
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2421
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Honda VFR Racing Replika - Projekt

Post autor: Arnold » wt 27 maja 2014, 19:25

Dual dużo waży, same zaciski są ciężkie. Z nową zawiechą będziesz potrzebował zaciski z tego właśnie zawieszenia. Na tył będziesz musiał zrobić połączenie z zewnętrznych tłoczków na centralny, dualowy. A nie wiem czy czasem VTECi z ABSem nie miały zacisków na jeden przewód.
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Awatar użytkownika
Vermilion
klepacz
klepacz
Posty: 814
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
Imię: Adam
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałcz/Piła

Re: Honda VFR Racing Replika - Projekt

Post autor: Vermilion » wt 27 maja 2014, 21:44

Wywalenie Duala ma jeden duży plus :) Koszt przewodów Hel'a w oplocie maleje z 1500 na 300zł :D Aczkolwiek mówiąc szczerze to szkoda mi tego systemu, bo fajnie działa.
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila

Awatar użytkownika
Vermilion
klepacz
klepacz
Posty: 814
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
Imię: Adam
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałcz/Piła

Re: Honda VFR Racing Replika - Projekt

Post autor: Vermilion » śr 02 lip 2014, 21:14

W piątek wlatuje nowy napęd ze skróconym przełożeniem głównym napędu (16z przód i 44z tył) + zacząłem projektować układ wylotowy. Chociaż moja Fi jest zablokowana do 98KM to projektuję układ pod pełne fabryczne 110KM + 10KM (nie chcę zakładać większej mocy bo bez zmiany póki co krzywek zaworowych mogę więcej stracić niż zyskać), bo po wywaleniu kata i sond wlatuje rozblokowany ECU :)

Sugeruję się wykresami mocy/momentu z tego tematu:
viewtopic.php?t=7023
Wrzuciłbym swoją VFR na hamownię, ale mój obrotomierz Koso póki co ciągle jest zbyt mało precyzyjny, żeby pomiar był wiarygodny.
Chcę przesunąć max moc na okolice 10k rpm.

Proszę również o pomoc bo nie mogę znaleźć w serwisówce. Jakie są średnice zaworów ssących i wylotowych?
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości