Honda VFR Racing Replika - Projekt
- Roadrunner
- pisarz
- Posty: 463
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 23:55
- Imię: Pawelec
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: 60 sekund przed Tobą
Re: Honda VFR Racing Replika - Projekt
Oj widze że wizja sie wciąż zmienia jeszcze przed chwila miał być przecinak torowy a wyjdzie goldwing Ty sie dobrze zastanow Vermilion (nie odbieraj tego jako złośliwość)
http://fb.com/House-of-Customs-647011255358927
PS: naklejki klubowe -> viewtopic.php?f=79&t=19837&p=311709#p311709
PS: naklejki klubowe -> viewtopic.php?f=79&t=19837&p=311709#p311709
- Vermilion
- klepacz
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
Re: Honda VFR Racing Replika - Projekt
Z tym tyłkiem jeszcze myślę Roadrunner - masz jakiś pomysł na mały tyłek, który łatwo można przystosować po 2 tłumiki pod nim i jest stosunkowo prosty w przerobieniu?
Jeżeli chodzi o podnóżki to ten patent, o którym pisałem jest świetny, bo niewielkim nakładem i kosztów i roboty mogę zrobić taką pozycję jaką chcę, bardziej sportową To dalej ma być przecinak torowy, ale jak pisałem wcześniej - do jazdy na co dzień tez ma się nadawać
Mam teraz taką kwestię. Co z hamulcami i ich Dualem jeżeli będę chciał zakładać z przodu zawiechę USD ?? Wychodzi na to, że Duala chyba będę musiał się pozbyć bo dopasowanie zacisków pod Dual będzie cholernie ciężkie? Podoba mi się patent Duala, ale zastanawia mnie ile kg zajmuje ta cała instalacja? Czy wywalenie tego znacząco nie odchudzi mi Vectora?
Jeżeli chodzi o podnóżki to ten patent, o którym pisałem jest świetny, bo niewielkim nakładem i kosztów i roboty mogę zrobić taką pozycję jaką chcę, bardziej sportową To dalej ma być przecinak torowy, ale jak pisałem wcześniej - do jazdy na co dzień tez ma się nadawać
Mam teraz taką kwestię. Co z hamulcami i ich Dualem jeżeli będę chciał zakładać z przodu zawiechę USD ?? Wychodzi na to, że Duala chyba będę musiał się pozbyć bo dopasowanie zacisków pod Dual będzie cholernie ciężkie? Podoba mi się patent Duala, ale zastanawia mnie ile kg zajmuje ta cała instalacja? Czy wywalenie tego znacząco nie odchudzi mi Vectora?
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2421
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Honda VFR Racing Replika - Projekt
Dual dużo waży, same zaciski są ciężkie. Z nową zawiechą będziesz potrzebował zaciski z tego właśnie zawieszenia. Na tył będziesz musiał zrobić połączenie z zewnętrznych tłoczków na centralny, dualowy. A nie wiem czy czasem VTECi z ABSem nie miały zacisków na jeden przewód.
- Vermilion
- klepacz
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
Re: Honda VFR Racing Replika - Projekt
Wywalenie Duala ma jeden duży plus Koszt przewodów Hel'a w oplocie maleje z 1500 na 300zł Aczkolwiek mówiąc szczerze to szkoda mi tego systemu, bo fajnie działa.
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
- Vermilion
- klepacz
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
Re: Honda VFR Racing Replika - Projekt
W piątek wlatuje nowy napęd ze skróconym przełożeniem głównym napędu (16z przód i 44z tył) + zacząłem projektować układ wylotowy. Chociaż moja Fi jest zablokowana do 98KM to projektuję układ pod pełne fabryczne 110KM + 10KM (nie chcę zakładać większej mocy bo bez zmiany póki co krzywek zaworowych mogę więcej stracić niż zyskać), bo po wywaleniu kata i sond wlatuje rozblokowany ECU
Sugeruję się wykresami mocy/momentu z tego tematu:
viewtopic.php?t=7023
Wrzuciłbym swoją VFR na hamownię, ale mój obrotomierz Koso póki co ciągle jest zbyt mało precyzyjny, żeby pomiar był wiarygodny.
Chcę przesunąć max moc na okolice 10k rpm.
Proszę również o pomoc bo nie mogę znaleźć w serwisówce. Jakie są średnice zaworów ssących i wylotowych?
Sugeruję się wykresami mocy/momentu z tego tematu:
viewtopic.php?t=7023
Wrzuciłbym swoją VFR na hamownię, ale mój obrotomierz Koso póki co ciągle jest zbyt mało precyzyjny, żeby pomiar był wiarygodny.
Chcę przesunąć max moc na okolice 10k rpm.
Proszę również o pomoc bo nie mogę znaleźć w serwisówce. Jakie są średnice zaworów ssących i wylotowych?
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości