Honda VFR Racing Replika - Projekt

Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
Awatar użytkownika
Vermilion
klepacz
klepacz
Posty: 814
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
Imię: Adam
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałcz/Piła

Re: Honda VFR Racing Replika - Projekt

Post autor: Vermilion » wt 01 kwie 2014, 21:27

Rzeźba na gaźnikach jest łatwiejsza i można uzyskać lepsze efekty, ale kosztem znacznego wzrostu spalania.
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2421
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Honda VFR Racing Replika - Projekt

Post autor: Arnold » wt 01 kwie 2014, 21:35

Albo fajer albo pyrkanie. ;) Wtryskowca łatwiej ustawić na hamowni bo pod obciążeniem możesz zmieniać dawkę paliwa i odczytywać wartość momentu.
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Awatar użytkownika
Vermilion
klepacz
klepacz
Posty: 814
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
Imię: Adam
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałcz/Piła

Re: Honda VFR Racing Replika - Projekt

Post autor: Vermilion » wt 01 kwie 2014, 21:53

A przed liftem ile jest sond na wylocie (wydechu) ? Jedna?
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2421
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Honda VFR Racing Replika - Projekt

Post autor: Arnold » wt 01 kwie 2014, 22:01

Żadna.
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Awatar użytkownika
Vermilion
klepacz
klepacz
Posty: 814
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
Imię: Adam
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałcz/Piła

Re: Honda VFR Racing Replika - Projekt

Post autor: Vermilion » wt 01 kwie 2014, 22:04

A to świetnie :D Dzięki bardzo. W takim układzie koniecznie muszę mieć ECU z przedlifta bo potem mogę mieć problem jakbym chciał zrobić kolektory 4-2. W którym roku był ten "lift" ?
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila

Awatar użytkownika
Roadrunner
pisarz
pisarz
Posty: 463
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 23:55
Imię: Pawelec
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 60 sekund przed Tobą

Re: Honda VFR Racing Replika - Projekt

Post autor: Roadrunner » wt 01 kwie 2014, 22:08

Na UTP bedziesz meczyl dyplom? :D Chwal sie u kogo. Sorrki za offtop

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2421
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Honda VFR Racing Replika - Projekt

Post autor: Arnold » wt 01 kwie 2014, 22:09

2000 i 2001. Kolektor z polifta i niektórych wersji niemieckich przedlifotwych ma katalizator.
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Awatar użytkownika
Vermilion
klepacz
klepacz
Posty: 814
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
Imię: Adam
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałcz/Piła

Re: Honda VFR Racing Replika - Projekt

Post autor: Vermilion » wt 01 kwie 2014, 22:10

Roadrunner - dr inż. Marcin Łukasiewicz . O motocyklach nie ma pojęcia, ale o samych silnikach ma cholernie dużą wiedzę :)
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila

Awatar użytkownika
Gacol
klepacz
klepacz
Posty: 1921
Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
Imię: Jacek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Imielin

Re: Honda VFR Racing Replika - Projekt

Post autor: Gacol » wt 01 kwie 2014, 23:30

Arnold pisze:Z tymi wałkami to myślisz w drugą stronę. One mają być właśnie jajowate, a nie szpiczaste. Wszystkie sportowe wałki są krąglejsze po to żeby przedłużyć czas otwarcia zaworu, a co za tym idzie bardziej napełnić cylinder. No i dodatkowo wyższe żeby zawór bardziej się otwierał.
W sumie jaśniej niż chciałem. Czasem myśle że wszyscy rozumia co gadam.
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)

Awatar użytkownika
Gacol
klepacz
klepacz
Posty: 1921
Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
Imię: Jacek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Imielin

Re: Honda VFR Racing Replika - Projekt

Post autor: Gacol » wt 01 kwie 2014, 23:40

Ale szczerze jak chcesz isc w strone mocnego race to nie szukalbym aond itd tylko robil kompas pod moto. To jest maras. O ile uda mi sie kiecys to mam smak na sprzęt tylko pokazujący możliwosci mechaniczne 20 paro latka pracujacego w mechanice bez tytułów :D czasy w których nie zawsze papier a to co robisz kreuje Cie kimś.
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2421
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Honda VFR Racing Replika - Projekt

Post autor: Arnold » wt 01 kwie 2014, 23:43

No to proponuję dogłębnie poznać tajniki obróbki silnika pod Naturally Aspirated tuning. ;)
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Awatar użytkownika
Roadrunner
pisarz
pisarz
Posty: 463
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 23:55
Imię: Pawelec
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 60 sekund przed Tobą

Re: Honda VFR Racing Replika - Projekt

Post autor: Roadrunner » śr 02 kwie 2014, 20:47

Vermilion pisze:Roadrunner - dr inż. Marcin Łukasiewicz . O motocyklach nie ma pojęcia, ale o samych silnikach ma cholernie dużą wiedzę :)
młody świniok studenckim żargonem :D Wiedze ma, z termodynamiki nieźle nas cisnął. Choć pamiętam że jak zapodaliśmy temat silnika zasilanego hho to zbladł jak ściana :D :D :D w sensie w stosunkowo świeżych tematach słabo się orientował

Awatar użytkownika
Vermilion
klepacz
klepacz
Posty: 814
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
Imię: Adam
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałcz/Piła

Re: Honda VFR Racing Replika - Projekt

Post autor: Vermilion » śr 02 kwie 2014, 23:13

O motocyklach nie ma najmniejszego pojecia :) a kolo naukowe przerabia teraz na suchej starego ciapka (ciagnik C220 o ile sie nie myle) na zasilanie para H2O wiec uzupelnil swoja wiedze. Powiwdzialbym ze wiecej wie o nowych Skyactive Mazdy i innych wynalazkach niz o staruszkach :) i jest anty-VW tak jak ja :D
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila

Awatar użytkownika
Roadrunner
pisarz
pisarz
Posty: 463
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 23:55
Imię: Pawelec
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 60 sekund przed Tobą

Re: Honda VFR Racing Replika - Projekt

Post autor: Roadrunner » śr 02 kwie 2014, 23:27

Vermilion pisze:i jest anty-VW
to się zgadza :D

Awatar użytkownika
poscig
klepacz
klepacz
Posty: 1361
Rejestracja: czw 17 sty 2008, 19:43
Imię: Marek
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 3-CITY
Kontakt:

Re: Honda VFR Racing Replika - Projekt

Post autor: poscig » czw 03 kwie 2014, 01:27

Vermilion pisze:(ciagnik C220 o ile sie nie myle)
C - 330 to potocznie mówiąc ,,ciapek,, wiem bo używam na wsi....hihi

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości