Scottoiler - Czy warto?

Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
Awatar użytkownika
kubatron2
klepacz
klepacz
Posty: 1164
Rejestracja: czw 23 gru 2010, 17:40
Model VFR: 46
Imię: jakub
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: rajsko/oświęcim
Kontakt:

Re: Scottoiler - Czy warto?

Post autor: kubatron2 » wt 25 mar 2014, 16:19

tyle mojego komentarza
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

jurek72
bywalec
bywalec
Posty: 48
Rejestracja: czw 10 paź 2013, 19:50
Model VFR: 800 V-TEC
Imię: Jerzy
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Scottoiler - Czy warto?

Post autor: jurek72 » ndz 29 cze 2014, 15:14

Polecam warto kupiłem używkę -super stan ok 150 zł
HONDA jeździ lepiej niż wygląda!

Awatar użytkownika
Robertos
pisarz
pisarz
Posty: 223
Rejestracja: sob 29 mar 2014, 22:05
Model VFR: był V-Tec '06
Imię: Robert
województwo: zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Scottoiler - Czy warto?

Post autor: Robertos » pn 30 cze 2014, 08:15

przypnę się bo jutro mam zamiar montować używanego scotta,
w którym miejscu - dla efektu smarowania - jet najkorzystniej zamontować dysze - na co ten olej ma kapać:
1. zębatkę zdawczą
2. zębatkę na kole
3. na łańcuch
4. jeśli na zębatkę to na jej bok czy na czoło zębów
???
FZ6S->VFR800 V-tec ABS "06->brak

Awatar użytkownika
kubatron2
klepacz
klepacz
Posty: 1164
Rejestracja: czw 23 gru 2010, 17:40
Model VFR: 46
Imię: jakub
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: rajsko/oświęcim
Kontakt:

Re: Scottoiler - Czy warto?

Post autor: kubatron2 » pn 30 cze 2014, 16:07


Awatar użytkownika
Robertos
pisarz
pisarz
Posty: 223
Rejestracja: sob 29 mar 2014, 22:05
Model VFR: był V-Tec '06
Imię: Robert
województwo: zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Scottoiler - Czy warto?

Post autor: Robertos » pn 30 cze 2014, 20:22

kubatron2, skąd wiesz że na drugie mam leń :) ?
dzięki
pytałem się bo oprócz instrukcji widziałem różnie zamonotowane dysze smarującą a wiadomo polak lubi modyfikować już dopracowane rozwiązania :)
FZ6S->VFR800 V-tec ABS "06->brak

Awatar użytkownika
Gregory
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2088
Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
Model VFR: BMW K1200S
Imię: Grzesiek
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kęty
Kontakt:

Re: Scottoiler - Czy warto?

Post autor: Gregory » pn 30 cze 2014, 20:36

Ja przelatałem ze scotem na vfr ponad 30kkm i teraz jak w cbr muszę smarować łańcuch to ileś km to mnie szlak trafia. Szkoda czasu i pieniędzy na smary i czyścidło do łańcucha.
Jak masz trochę wolnej kasy to zakładaj a "będzie Pan zadowolony" :evil
Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów

Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.

CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,

Awatar użytkownika
dixon
klepacz
klepacz
Posty: 550
Rejestracja: pn 15 lis 2010, 16:05
Model VFR: rc46
Imię: rafał
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: grójec

Re: Scottoiler - Czy warto?

Post autor: dixon » śr 02 lip 2014, 12:19

Nie ma się co zastanawiać, tylko kupować i montować;) same zalety posiadania. Miałem w jednym moto, zamontowałem w kolejnym, super wynalazek.
Jeśli jest dobry i kompletny to warto zakupić. Tutaj ma jeden kolega z forum do sprzedania: viewtopic.php?f=79&t=21159&view=unread#unread
Jest: Honda VFR RC46 '01
Yamaha WR250F '08
Yamaha FZR 600 '93
Yamaha XS400 Special '81
Honda Lead 125 '83
Vespa ET4 125 '98
Wfm 125 '61
Ex: VFR RC46 '01, Suzuki DR-Z 400 SM '04, Honda Transalp 650 '04, Awo Simson Tourist '51, MZ ES250 '61, Jawa Perak 250 '52

Awatar użytkownika
ADHD VFR
pisarz
pisarz
Posty: 409
Rejestracja: ndz 06 kwie 2014, 20:11
Model VFR: RC46 1999
Imię: Michał
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Konin

Re: Scottoiler - Czy warto?

Post autor: ADHD VFR » śr 02 lip 2014, 12:35

Witam posiadam i jestem zadowolony. Bardzo przydatna rzecz jeśli ktoś pyka długie trasy, jeśli nie jeździcie daleko to nie zakładał bym takie jest moje zdanie. Jedyne co mnie denerwuje to strasznie jest wszystko .j.b.n. od smaru :x
:moto :killer

Awatar użytkownika
Robertos
pisarz
pisarz
Posty: 223
Rejestracja: sob 29 mar 2014, 22:05
Model VFR: był V-Tec '06
Imię: Robert
województwo: zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Scottoiler - Czy warto?

Post autor: Robertos » pt 04 lip 2014, 22:50

proszę o radę
ściągnołem sobie insturkcję montażu Scottoilera i nadal nie jestem pewien
czy to w ten przewód na airboxie mam wpiąć się z Scottoilerem
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
FZ6S->VFR800 V-tec ABS "06->brak

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2421
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Model VFR: 800 FI '01
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Scottoiler - Czy warto?

Post autor: Arnold » pt 04 lip 2014, 22:53

Nie. W tym przewodzie nie występuje ciągłe podciśnienie. Choć z drugiej strony jest tylko na wyższych obrotach więc tak jakby można z tego zrobić zamykanie scota na niskich obrotach. Np. stanie na światłach żeby nie kapało. Ale ja bym jednak poszukał innego przewodu.
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Awatar użytkownika
Robertos
pisarz
pisarz
Posty: 223
Rejestracja: sob 29 mar 2014, 22:05
Model VFR: był V-Tec '06
Imię: Robert
województwo: zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Scottoiler - Czy warto?

Post autor: Robertos » pt 04 lip 2014, 23:40

w takim razie skoro nie wąż oznaczony numerem 15 to należy się wpiąć przed zaworem zwrotnym tak jak zaznaczyłem na zdjęciu?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
FZ6S->VFR800 V-tec ABS "06->brak

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Model VFR: 800FI rc46 '02
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Re: Scottoiler - Czy warto?

Post autor: KolczyK » sob 05 lip 2014, 00:06

podłączasz do podciśnienia, które z boku jest podpięte pod airbox ! z boku. oznaczenie węża 3 i 4 z prawej str np. dwa są wpięte, nie sposób ich nie zauważyć

przecinasz, wkladasz trójnik, łączysz i cacy
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2421
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Model VFR: 800 FI '01
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Scottoiler - Czy warto?

Post autor: Arnold » sob 05 lip 2014, 00:09

Z prawej są 3 i 4 a z lewej 1 i 2. Nie trzeba nic ciąć. One i tak są wpięte do airboxa tak tylko żeby było łatwe dojście do niech i były zaślepione. Wyciągasz jeden przewód i łączysz go ze scotem i tyle. Nawet nie pomyślałem o nich, za późno już jest. :D
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Awatar użytkownika
Robertos
pisarz
pisarz
Posty: 223
Rejestracja: sob 29 mar 2014, 22:05
Model VFR: był V-Tec '06
Imię: Robert
województwo: zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Scottoiler - Czy warto?

Post autor: Robertos » sob 05 lip 2014, 10:12

dzięki chłopaki :)
FZ6S->VFR800 V-tec ABS "06->brak

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4201
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Model VFR: Fortepian
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Re: Scottoiler - Czy warto?

Post autor: emil » sob 05 lip 2014, 12:35

Arnold to te co u Puzona odpadły? :mrgreen:
ADHD VFR pisze:Jedyne co mnie denerwuje to strasznie jest wszystko .j.b.n. od smaru :x
jak od smaru? Przecież olejem smarujesz.... jeśli od smaru, to polecam zdjąć dekiel zębatki i łyżwę, nafta, szczotka i już smarem rzucać nie będzie :mrgreen: skoro nie wyczyściłeś to co się dziwisz, że fruwa wszędzie rozpuszczone olejem błoto? A jeśli sam olej fruwa wszędzie to zmniejsz dawkę i sprawdź, czy dysza w dobrym miejscu leży.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości