Strona 1 z 1
Tuning silnika (kompresor)
: pn 20 maja 2013, 14:14
autor: vader
Orientuje się ktoś czy istnieje jakaś firma w Polsce oferująca taki bajer??
http://www.youtube.com/watch?v=nPcFBgnSE7o Nie ukrywam robi wrażenie i można by było narobić wstydu praktycznie każdemu sportowi.

Re: Tuning silnika (kompresor)
: pn 20 maja 2013, 14:20
autor: Arnold
Właśnie się tworzy.

Co nie,
Gacol?

Gacolu, mam fajną turbinkę na przeróbki.
A co do głównego wątku to nie ma niestety.
Re: Tuning silnika (kompresor)
: pn 20 maja 2013, 15:29
autor: PiraTBHW
Cześć,
Jestem w trakcie zbierania/budowania gratów do instalacji turbo, kompresor ma niby liniowy przyrost mocy...aaaale ja lubię jak maszyna nagle dostaje strzała

stąd też zapadła decyzja o turbo.
-Sprężarka już jest (maleństwo od szmelcwagenowego 1.8T 150HP) - więcej jak 150-160HP boję się dmuchnąć żeby się nie rozleciało
-IC-ek jest w trakcie modernizacji...przerabiany/zmniejszany od fiata marea
Sprzęt będzie strojony chyba na najprostszym zestawie czyli FMU + dodatkowy wtrysk/wtryski bezpośrednio w airbox przed przepustnicami - myślę że 550-tka wystarczy ale wszystko wyjdzie w trakcie hamowania i pomiaru AFR (miałem taki patent W CRX-ie z silnikiem D16Z5 i dawało radę i nic się nie pieprzyło - przy 0,55 bara ze 124HP wyszło...211

)
Chyba że ktoś zna jakiegoś magika który wystroi to "bardziej profi" byłbym wdzięczny... na razie nic innego nie przychodzi mi do głowy
Teraz pozostaje najgorsze... kolektor pod turbo... orurowanie...airbox...
Jak skończę składać na pewno wrzucę fotorelację
Re: Tuning silnika (kompresor)
: pn 20 maja 2013, 15:31
autor: Higga
Pitra prosze zrob z tego nowy temat, wrzucajac fotki czesci i robocizny. jestem pewien, ze niejedna osoba chetnie o tym poczyta
Re: Tuning silnika (kompresor)
: pn 20 maja 2013, 17:15
autor: Arnold
PiraTBHW, do strojenia motocykli masz PowerCommandera. Pooglądaj sobie jak zrobiony jest zestaw z firmy w pierwszym poście. Oni wymienili oryginalne wtryski na większe bez kombinowania i uzyskali 160 koni. I według mnie nie widzę potrzeby montowania IC.
Re: Tuning silnika (kompresor)
: wt 21 maja 2013, 08:29
autor: PiraTBHW
Arnold pisze: nie widzę potrzeby montowania IC.
Niby tak... ale ... 2 razy przy-pałuje i zaraz "spuchnie".
Kolejna sprawa...im chłodniej tym...więcej
IC-ka się upchnie i zawsze będzie to lepsze rozwiązanie niż układ bez niego.
Oczywiście motocykl ma się dalej nadawać do normalnej eksploatacji " na co dzień" więc jakiś hardcorów tez nie mam zamiaru budować