
Tuning silnika (kompresor)
- vader
- zadomowiony
- Posty: 60
- Rejestracja: ndz 05 maja 2013, 00:05
- Imię: Sylwek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Brzozów
Tuning silnika (kompresor)
Orientuje się ktoś czy istnieje jakaś firma w Polsce oferująca taki bajer?? http://www.youtube.com/watch?v=nPcFBgnSE7o Nie ukrywam robi wrażenie i można by było narobić wstydu praktycznie każdemu sportowi. 

"Come along now
Come along with me
Come along now
Come along and you´ll see
What it´s like to be free "
Come along with me
Come along now
Come along and you´ll see
What it´s like to be free "
- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2423
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Tuning silnika (kompresor)
Właśnie się tworzy.
Co nie, Gacol?
Gacolu, mam fajną turbinkę na przeróbki. 
A co do głównego wątku to nie ma niestety.






A co do głównego wątku to nie ma niestety.
- PiraTBHW
- Posty: 13
- Rejestracja: ndz 28 kwie 2013, 22:37
- Imię: Grzegorz
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Tuning silnika (kompresor)
Cześć,
Jestem w trakcie zbierania/budowania gratów do instalacji turbo, kompresor ma niby liniowy przyrost mocy...aaaale ja lubię jak maszyna nagle dostaje strzała
stąd też zapadła decyzja o turbo.
-Sprężarka już jest (maleństwo od szmelcwagenowego 1.8T 150HP) - więcej jak 150-160HP boję się dmuchnąć żeby się nie rozleciało
-IC-ek jest w trakcie modernizacji...przerabiany/zmniejszany od fiata marea
Sprzęt będzie strojony chyba na najprostszym zestawie czyli FMU + dodatkowy wtrysk/wtryski bezpośrednio w airbox przed przepustnicami - myślę że 550-tka wystarczy ale wszystko wyjdzie w trakcie hamowania i pomiaru AFR (miałem taki patent W CRX-ie z silnikiem D16Z5 i dawało radę i nic się nie pieprzyło - przy 0,55 bara ze 124HP wyszło...211
)
Chyba że ktoś zna jakiegoś magika który wystroi to "bardziej profi" byłbym wdzięczny... na razie nic innego nie przychodzi mi do głowy
Teraz pozostaje najgorsze... kolektor pod turbo... orurowanie...airbox...
Jak skończę składać na pewno wrzucę fotorelację
Jestem w trakcie zbierania/budowania gratów do instalacji turbo, kompresor ma niby liniowy przyrost mocy...aaaale ja lubię jak maszyna nagle dostaje strzała

-Sprężarka już jest (maleństwo od szmelcwagenowego 1.8T 150HP) - więcej jak 150-160HP boję się dmuchnąć żeby się nie rozleciało

-IC-ek jest w trakcie modernizacji...przerabiany/zmniejszany od fiata marea
Sprzęt będzie strojony chyba na najprostszym zestawie czyli FMU + dodatkowy wtrysk/wtryski bezpośrednio w airbox przed przepustnicami - myślę że 550-tka wystarczy ale wszystko wyjdzie w trakcie hamowania i pomiaru AFR (miałem taki patent W CRX-ie z silnikiem D16Z5 i dawało radę i nic się nie pieprzyło - przy 0,55 bara ze 124HP wyszło...211

Chyba że ktoś zna jakiegoś magika który wystroi to "bardziej profi" byłbym wdzięczny... na razie nic innego nie przychodzi mi do głowy
Teraz pozostaje najgorsze... kolektor pod turbo... orurowanie...airbox...
Jak skończę składać na pewno wrzucę fotorelację
PROFESJONALNE ZAKUWANIE - ROZKUWANIE ŁAŃCUCHÓW NAPĘDOWYCH !!! INFO 608-363-804!!!
- Higga
- teksciarz
- Posty: 146
- Rejestracja: pt 11 maja 2012, 11:45
- Imię: Szczepan
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Tuning silnika (kompresor)
Pitra prosze zrob z tego nowy temat, wrzucajac fotki czesci i robocizny. jestem pewien, ze niejedna osoba chetnie o tym poczyta
- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2423
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Tuning silnika (kompresor)
PiraTBHW, do strojenia motocykli masz PowerCommandera. Pooglądaj sobie jak zrobiony jest zestaw z firmy w pierwszym poście. Oni wymienili oryginalne wtryski na większe bez kombinowania i uzyskali 160 koni. I według mnie nie widzę potrzeby montowania IC.
- PiraTBHW
- Posty: 13
- Rejestracja: ndz 28 kwie 2013, 22:37
- Imię: Grzegorz
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Tuning silnika (kompresor)
Niby tak... ale ... 2 razy przy-pałuje i zaraz "spuchnie".Arnold pisze: nie widzę potrzeby montowania IC.

Kolejna sprawa...im chłodniej tym...więcej

IC-ka się upchnie i zawsze będzie to lepsze rozwiązanie niż układ bez niego.
Oczywiście motocykl ma się dalej nadawać do normalnej eksploatacji " na co dzień" więc jakiś hardcorów tez nie mam zamiaru budować
PROFESJONALNE ZAKUWANIE - ROZKUWANIE ŁAŃCUCHÓW NAPĘDOWYCH !!! INFO 608-363-804!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości