regulowane podnozki...

Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
Awatar użytkownika
harmonista
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 93
Rejestracja: ndz 03 mar 2013, 11:35
Imię: Rafał
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Racibórz

Re: regulowane podnozki...

Post autor: harmonista » pt 20 cze 2014, 22:47

Kupiłem te z linka regulowane o 25mm. Wykonanie jak na moje oko dość solidne. Zamocowałem je na kleju jak każe instrukcja. Polatałem na nich może i niewiele ale kilka-set km wpadło i nie narzekam. Mam 185 wzrostu i różnica zauważalna na plus. Kilka osób z forum ma te jebajowskie i żyją ;)

Awatar użytkownika
Vermilion
klepacz
klepacz
Posty: 814
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
Imię: Adam
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałcz/Piła

Re: regulowane podnozki...

Post autor: Vermilion » pt 20 cze 2014, 23:11

Na kleju? Do gwintów? :)

Ja nie zaryzykuję chinola bo chociażby po zdjęciach widać przepaść w wykonaniu tego z LSL. Nie bardzo rozumiem szczerze mówiąc patentu opuszczania podnóżków w VFR skoro one fabrycznie są już naprawdę nisko :)

Ja z chińczykami nie zaryzykuję bo ja nogi chcę podnieść do góry a nie opuścić. No i u mnie spełnią one trochę inne zadanie :) Skoro wam działają to chwała i nie neguję, po prostu jestem ciekawy jak wypadłyby wytrzymałościowo po 1 dniu na torze.
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila

Awatar użytkownika
harmonista
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 93
Rejestracja: ndz 03 mar 2013, 11:35
Imię: Rafał
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Racibórz

Re: regulowane podnozki...

Post autor: harmonista » sob 21 cze 2014, 08:33

Nie słyszałeś o czymś takim jak klej do gwintów?

Mi wygodniej jeździ się na obniżonych. Na tor się nie wybieram. Może mamy inny styl jazdy i wybieramy inny rodzaj podnóżków? Ja mam zamiaru i wciskać, że czarne jest białe i też nie każę kupować ci chińskich.

Awatar użytkownika
-patrick-
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 59
Rejestracja: ndz 05 maja 2013, 20:36
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

Re: regulowane podnozki...

Post autor: -patrick- » sob 21 cze 2014, 09:23

Vermilion pisze:Na kleju? Do gwintów? :)

Ja nie zaryzykuję chinola bo chociażby po zdjęciach widać przepaść w wykonaniu tego z LSL. Nie bardzo rozumiem szczerze mówiąc patentu opuszczania podnóżków w VFR skoro one fabrycznie są już naprawdę nisko :)

Ja z chińczykami nie zaryzykuję bo ja nogi chcę podnieść do góry a nie opuścić. No i u mnie spełnią one trochę inne zadanie :) Skoro wam działają to chwała i nie neguję, po prostu jestem ciekawy jak wypadłyby wytrzymałościowo po 1 dniu na torze.
ciekaw jestem ile masz wzrostu skoro aż tak nisko są te podnóżki wg. Ciebie... 165cm?
domniemam, że dla każdej wysokiej osoby są one ciut za wysoko, a skoro można sobie poprawić komfort niewielkim kosztem to dlaczego nie? - mówiąc wysoka nie mam namyśli 180cm a już +190.
VFR na tor? błagam Cię... nie dziwę się, że podnóżki dla Ciebie są za nisko, kup sobie coś co jest do jazdy po torze a nie "sportowo" turystyczne moto.
a nawet jeżeli to co za problem zmienić na 1 dzień znowu na oryginalne? żaden. Amen.

Awatar użytkownika
Vermilion
klepacz
klepacz
Posty: 814
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
Imię: Adam
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałcz/Piła

Re: regulowane podnozki...

Post autor: Vermilion » sob 21 cze 2014, 10:02

Wzrostu mam 185cm i podnóżki są dla mnie niskie, bo nawet poza torem zdarzało mi się dotykać ogranicznikami asfaltu w zakrętach.

Co do jazdą VFR po torze to poczytaj mój temat VFR Racing Replika :) Warto zainteresować się skąd się w ogóle VFR wywodzi, żeby zrozumieć do czego ten motocykl powinien aspirować. Jakby mnie było stać na Aprilię RSV4 albo nowego Ducati Desmosedici to nie bawiłbym się w jazdę po torze VFR :) Tymczasem nie ma żadnego sportowego, godnego motocykla z V4 poniżej 40tys. zł :D Chociaż nie ukrywam, że R1 z silnikiem BigBang też chodzi całkiem fajnie, ale dalej to nie ten budżet :)

PS. Dobrze pamiętam, że RC36I miała wyżej podnóżki niż obecna RC46?

Co do kleju do gwintów to wiem dobrze co to jest i sam też stosuję, zastanawiałem się tylko jakiego kleju użycie zalecał chiński producent :)
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila

Awatar użytkownika
harmonista
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 93
Rejestracja: ndz 03 mar 2013, 11:35
Imię: Rafał
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Racibórz

Re: regulowane podnozki...

Post autor: harmonista » sob 21 cze 2014, 10:14

Jeśli przez Twój sarkazm mam rozumieć to czy podał producenta kleju, to nie nie podał. Z Twoich postów wynika, że jeszcze nie kupiłeś żadnych więc może nie porównuj czegoś czego nie masz. Ze zdjęć to mleko łaciate sobie porównaj. Ja nie oceniam LSL bo nie mam. Mówię o tym co mam. Tyle w temacie z mojej strony, dalsza polemika nie ma sensu.

Awatar użytkownika
-patrick-
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 59
Rejestracja: ndz 05 maja 2013, 20:36
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

Re: regulowane podnozki...

Post autor: -patrick- » sob 21 cze 2014, 11:16

Vermilion pisze:Wzrostu mam 185cm i podnóżki są dla mnie niskie, bo nawet poza torem zdarzało mi się dotykać ogranicznikami asfaltu w zakrętach.

Co do jazdą VFR po torze to poczytaj mój temat VFR Racing Replika :) Warto zainteresować się skąd się w ogóle VFR wywodzi, żeby zrozumieć do czego ten motocykl powinien aspirować. Jakby mnie było stać na Aprilię RSV4 albo nowego Ducati Desmosedici to nie bawiłbym się w jazdę po torze VFR :) Tymczasem nie ma żadnego sportowego, godnego motocykla z V4 poniżej 40tys. zł :D Chociaż nie ukrywam, że R1 z silnikiem BigBang też chodzi całkiem fajnie, ale dalej to nie ten budżet :)

PS. Dobrze pamiętam, że RC36I miała wyżej podnóżki niż obecna RC46?



Co do kleju do gwintów to wiem dobrze co to jest i sam też stosuję, zastanawiałem się tylko jakiego kleju użycie zalecał chiński producent :)

przeczytałem i... w sumie nic jeszcze nie zrobiłeś więc poczekam na efekty żeby móc się wypowiadać ponieważ na razie opornie coś to idzie.
jeden jeździ VFR po torze inny używa motocykla do mniejszej lub większej turystyki tak więc każdy ma swoje upodobania. ja nie komentuję Twojego przesuwania podnóżków do tylu i podnoszenia ich a Ty nie ironizuj na temat ich obniżania. to tyle, pozdro.

Awatar użytkownika
Złoty
Posty: 6
Rejestracja: wt 15 lip 2014, 14:01
Imię: Dariusz
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna

Re: regulowane podnozki...

Post autor: Złoty » wt 15 lip 2014, 20:25

Podzielcie się tym Jak sprawują się w jeździe po mieście ...
- jest jakaś odczuwalna różnica przy zmianie biegów ew.hamowaniu?
- jak sprawują się na winklach przy dużym przechylę (nie haczą o asfalt)?
- no i jak z drganiami - czy jest jakaś różnica w stosunku do fabrycznych z gumą?
Denerwować się to znaczy mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych.

Awatar użytkownika
puzon
klepacz
klepacz
Posty: 1632
Rejestracja: ndz 26 paź 2008, 12:36
Imię: Piotr
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: HitlerSee
Kontakt:

Re: regulowane podnozki...

Post autor: puzon » śr 16 lip 2014, 00:16

harmonista pisze:Polatałem na nich może i niewiele ale kilka-set km wpadło i nie narzekam. Mam 185 wzrostu i różnica zauważalna na plus. Kilka osób z forum ma te jebajowskie i żyją ;)
Osobiście kupiłem od harmonisty jedną parę i zrobiłem z nimi ok 16kkm oczywiście z zamiarem obniżenia aby zgięcie nogi w kolenie było mniejsze. U mnie spisały się rewelacyjnie bo skurcz w nogę złapał mnie tylko raz :mrgreen:
Złoty pisze:Podzielcie się tym Jak sprawują się w jeździe po mieście ...
- jest jakaś odczuwalna różnica przy zmianie biegów ew.hamowaniu?
- jak sprawują się na winklach przy dużym przechylę (nie haczą o asfalt)?
- no i jak z drganiami - czy jest jakaś różnica w stosunku do fabrycznych z gumą?
Dźwignię biegów musiałem również obniżyć i dopasować.
Kilka razy przytarłem jadąc koleinami na rondzie i na drodze z dziurami i muldami(u nas w tej postaci już raczej niespotykane) ale ja jestem ciężki plus dużo bagażu więc mogło się zdarzyć po za tym one się składają więc w czym problem :?:
Większych drgań jakoś nie odnotowałem ale przy większych prędkościach w deszczu woda z dużych kałuż czy kolein zrywała mi stopy z podnóżek.
Montowałem je na preparat do uszkodzonych gwintów z CX80 ten który pozwala w przyszłości odkręcić śruby.
Osobiście w trasę polecam bo poprawiają komfort zdecydowanie a na torze jeszcze nie próbowałem więc się nie wypowiadam.

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2421
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: regulowane podnozki...

Post autor: Arnold » czw 17 lip 2014, 00:48

Prawie pięć stówek za podnóżki? :omg :szok Podziękuję, wolę chińskie. :lol:
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Awatar użytkownika
-patrick-
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 59
Rejestracja: ndz 05 maja 2013, 20:36
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

Re: regulowane podnozki...

Post autor: -patrick- » pn 04 sie 2014, 14:23

ja zakupiłem jakiś czas temu ale nie było okazji jeszcze zamontowania. w niedzielę ruszam do Czarnogóry to podzielę się wrażeniami z jazdy po powrocie.

Awatar użytkownika
harmonista
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 93
Rejestracja: ndz 03 mar 2013, 11:35
Imię: Rafał
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Racibórz

Re: regulowane podnozki...

Post autor: harmonista » czw 14 sie 2014, 14:10

A ja tak z innej beczki. Czy ktoś po zamontowaniu obniżonych podnóżków jakoś sensownie wyregulował dźwignię hamulca i stopki bocznej? Dla mnie dźwignia hamulca jest jakoś tak za wysoko i nie ma zbyt wielkiego pola do regulacji. Część stopki bocznej (wypust do otwierania) natomiast trochę zawadza przy zmianie biegów.

Awatar użytkownika
łukaszpolanek
pisarz
pisarz
Posty: 230
Rejestracja: śr 28 sie 2013, 20:27
Imię: Łukasz
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna

Re: regulowane podnozki...

Post autor: łukaszpolanek » ndz 15 mar 2015, 09:05

gdzie takie cuś mozna dokupic??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Vermilion
klepacz
klepacz
Posty: 814
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
Imię: Adam
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałcz/Piła

Re: regulowane podnozki...

Post autor: Vermilion » ndz 03 maja 2015, 22:07

Łukasz nie mam pojęcia ale chcę to :|

PS. Odkopałem dinozaura bo powróciłem do tematu :D

I jak testował ktoś już na dłuższym dystansie te chińskie podnóżki? Jak z trwałością? Nie ma ryzyka, że pękną? Nie wyginają się?
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila

Awatar użytkownika
puzon
klepacz
klepacz
Posty: 1632
Rejestracja: ndz 26 paź 2008, 12:36
Imię: Piotr
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: HitlerSee
Kontakt:

Re: regulowane podnozki...

Post autor: puzon » pn 04 maja 2015, 23:50

Vermilion pisze:I jak testował ktoś już na dłuższym dystansie te chińskie podnóżki? Jak z trwałością? Nie ma ryzyka, że pękną? Nie wyginają się?
Masz kilka postów wyżej :wink:
A krótko mówiąc są OK.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości