Strona 1 z 1
vfr NAKED
: ndz 17 mar 2013, 11:06
autor: pitervfr
witam, przebudowa zaczęła sie od małego incydentu w którym straciłem przednie lagi. Narazie jest naked, chciałbym w stronę streeta iść ale zostawić okrągłą lampe. jest zima wiec prace trwają przy motorku, na chwile obecną jest zawias gsxr 750 i szeroka kierownica, zegary własnej konstrukcji prawie gotowe, myślę nad klatką na silnik i modyfikacji silnika (pod kątem stuntu- jeśli ktoś coś wie na ten temat to proszę o pomoc), układ wydechowy- wycięcie tłumika pod silnikiem (tej puszki) i wstawienie tam normalnego tak żeby cały układ wydechowy został pod silnikiem a koło odsłonięte (jeśli ktoś wie czy tą puszkę można wyciąć to też proszę o pomoc), pługiem, może jakaś mała owiewka i jak kasa wystarczy to nad tyłem. Co Wy na to? co byście zmienili? Więcej zdjęć teraz nie mam a moto jest rozebrane wiec nie ma jak zrobić...
vfr moja 2.jpg
vfr moja3.JPG
Re: vfr NAKED
: ndz 17 mar 2013, 16:55
autor: patrycy77
hmmm...najpierw to chyba musisz odpowiedzieć na jedno bardzo ważne pytanie...co chcesz w życiu z tym motórem robić?..a potem to rób

a tak na poważnie, piszesz street i stunt. Wydaje mi się, że jest zasadnicza róznica. Bo jeśli zakładasz, że będziesz go używał do stuntu, to nieważny wygląd - zrób pożądną kaltke i inne stelaze do dwunastek, ósemek i innych tam, pożądne hamulce, coś z silnikiem (ja nie wiem co), wklep bak, zrób dziure na noge z tyłu i goń go. W takim przypadku zostawił bym sobie troche kasy na pożądną zbroje i inne wszystkie możliwe śroki ochrony. W moto wpakuj tyle ile trzeba i nic więcej, bo może nie przeżyć

i będzie szkoda!
A jeśli chcesz zrobić ładnego streeta i od czasu do czasu polatać na gumie jak na cywilizowanego europejczyka przystało....to może wspólnymi siłami, wszystkich bywalców forum, coś uda się wymyślić.
Puszkę pod silnikiem raczej można wyciąć i wstawić jakiś tłumik, ale niech się wypowie ktoś mądrzejszy;) a i zmień lusterko...KONIECZNIE!!

Re: vfr NAKED
: pn 18 mar 2013, 19:00
autor: OVzkee
Jeśli chce się dopiero uczyć stuntu to masz racje, szkoda pakować kase skoro kilka razy dziennie moto będzie leżało na glebie. Ale stunt na porządnie zrobionym streecie

. Lusterko...sad but true. Puchę można wychlastać, zamiast niej strumienice albo po prostu przespawać kolektory. Do stuntu przyda Ci się drugi hampel tylni żeby mieć go pod lewą łapą, a z tym już trochę roboty jest, no i duża zębata na tył

Re: vfr NAKED
: pn 18 mar 2013, 21:38
autor: pitervfr
Ma być gotowa żeby czasami polatać na kole itp, ale wygląd street, poprostu ładny motorek który ma cechy stunta (klatka,silnik). Liczniki, lampy itp zostają.
Re: vfr NAKED
: wt 19 mar 2013, 01:03
autor: patrycy77
A z tyłu stelaż chcesz zakładać? bo od tego zależy czy przerabiać zadupek. Ja stelaż z tyłu bym olał, bo nieważne jaki założysz zadupek, to niekoniecznie będzie to ładne wyglądać. Załóż może coś lekkiego (R1, R6, itp)?albo 954...ciekawe jakby to wyglądało...
Re: vfr NAKED
: wt 19 mar 2013, 09:10
autor: OVzkee
Re: vfr NAKED
: wt 19 mar 2013, 12:43
autor: patrycy77
no właśnie! przyzwoicie

Re: vfr NAKED
: wt 19 mar 2013, 21:42
autor: pitervfr
z tylu bez stelaża jak narazie, nie wiem czy wogóle zmieniać ten tył, zeby potem nic nie odstawało itp... ale jeśli już to fajnie wygląda np. od cbr 600rr
Re: vfr NAKED
: wt 19 mar 2013, 21:48
autor: Gacol
Zobacz np od augusty f4 albo s1000rr.kupisz z laminatu dość tanio a efekt piorunujący
Re: vfr NAKED
: pt 03 maja 2013, 18:16
autor: FernandoT
hmm VFR to chyba był by ostatni motocykl jaki bym chciał przerabiać na stunt psa.. szkoda tylko ładny motocykl psuć ;/