Strona 1 z 1
Jak To Ogarnać czyli Air BoX
: pt 22 lut 2013, 20:30
autor: Brunerns
Panowie VFRowcy :

Moze nie rozgarniete pytanie ale czy prubowal ktos doladowywac powietrzem 750 rc 36-2 tylko nie piszcie ze nie ma sensu tylko czy ktos prubowal?????? Mam motocykl w proszku wiec moge zaryzykowac tylko prosze o porady jak ewentualnie sie do tego zabrac i co mi sie nasuwa na mysl to czy jak bede jechal w deszczu to czy aby woda nie pujdzie mi w gazniki???
Re: Jak To Ogarnać czyli Air BoX
: pt 22 lut 2013, 21:14
autor: PETER
raczej nikt nie próbował w wersji gaźnikowej tak na szybko podstawowe problemy gaźniki org. doładowanie zasysa mieszankę z gaźnika i podaje wstępnie sprężoną mieszankę do cylindrów problem z wykonaniem,drugi model doładowanie przed gaźnikami ,zmusza do wykonania gaźników w całości przygotowanych do nadciśnienia o co chodzi przede wszystkim o komory pływakowe w normalnych układach są przystosowane do ciśnienia atmosferycznego jeżeli będziemy poddawać je nadciśnieniu to albo wydmuchamy z nich benzynę, a w drugim przypadku benzyna do nich nie dopłynie ze względu na zbyt małe ciśnienie benzyny w przewodach ograniczone możliwościami zaworków iglicowych według mnie w warunkach domowych nie do zrobienia .
JEŻELI KONIECZNIE CHCESZ ZROBIĆ JAKIEŚ MODYFIKACJE W UKŁADZIE ZASILANIA POKOMBINUJ Z UKŁADEM SUZUKI SRAD kup gaźniki z gsxr 750 srad zaadoptuj do v-ki ,dorób kanały dolotowe i pozostanie ci tylko taki układ zestroić a na pewno przy wyższych prędkościach będziesz mógł pokazać pazurki komuś nie wtajemniczonemu ,życze dobrej zabawy i super efektów

Re: Jak To Ogarnać czyli Air BoX
: pt 22 lut 2013, 21:31
autor: Brunerns
FAK... myslisz ze takie beda skutki wiekszego cisnienia w airboksie.. przerobienie gaznikow od srada awykonalne dzialaja w poziomie a tu musial bym je wywalic prawie do gory nogami oki pominmy to ze moze nie wyjsc ale jak rozwiazac problem ewentualnej wody? nie chce niszczyc oryginalnego air boksa wiec rury pujda w miejsce oryginalnego miejsca gdzie zasysa powietrze efekty dopiero na wiosne
oki jak cos sobie postanowie to raczej to zrobie tylko naswietlil bys mi sprawe czy przez to moge cos zepsuc w gaznikach lub silniku? a i czy nie roz.... mi filtra powietrza
Re: Jak To Ogarnać czyli Air BoX
: pt 22 lut 2013, 21:40
autor: PETER
odpowiednio ukształtowany kanał dolotowy wytrąci wodę sprawdź jak będzie działało podłącz odkurzacz do airboxa niech dmucha zobaczysz co się dzieje
Re: Jak To Ogarnać czyli Air BoX
: pt 22 lut 2013, 21:43
autor: Brunerns
wytraci wode co przez to rozimiesz jesli zrobie bez modyfikacji airboksa to poleci od przedniej owiewki w poziomie kolo cylindra odrobine na dol a po tem do gory do air boxa czyli praktycznie taki ,,S,, tylko w poziomie
Re: Jak To Ogarnać czyli Air BoX
: pt 22 lut 2013, 21:51
autor: PETER
no to powinieneś rzeczywiście dorwać manuale od srada a może i od kawasaki też stosowali podobny system

Re: Jak To Ogarnać czyli Air BoX
: sob 23 lut 2013, 11:21
autor: Brunerns
zasiegnolem literatury i pojawia sie pewien problem a mianowicie gazniki... sprawa wyglada tak ze o ile na wtryskach przy doladowaniu wzbogaca sie mieszanka tak w gaznikach pozostaje na takim samym poziomie czyli przy np predkosci 180 km/h po wcisnieciu sprzegla motocykl moze zgasnac za sprawa zbyt bogatej mieszanki w powietrze temat chyba umarl smiercia naturalna ale kto nie sprubuje ten sie nie dowie wiec i tak zaloze dodatkowe doloty prosto do air boxa
Re: Jak To Ogarnać czyli Air BoX
: sob 23 lut 2013, 12:26
autor: PETER