Strona 2 z 2

Re: Power Commander III w VFR Vtec

: ndz 14 paź 2012, 13:24
autor: Mundek
Ale tak tak to wygląda w konfrontacji z mocniejszymi moto, w sumie to i tak byłem delikatny, bo jakby nie było jestem fanem tego moto, ale ostatnio moim Vitkiem jeździł kolega. Koleś waży 120 kg i na co dzień jeździ ZZR 1400, także zupełnie inna półka mocowa, pojemnościowa i momentowa. Na koniec powiedział, że ładne moto, fajnie skręca, super hamuje, ale chyba w fabryce zapomnieli mu silnik włożyć...

Re: Power Commander III w VFR Vtec

: ndz 14 paź 2012, 14:44
autor: globe11
Mundek pisze: tylko weźcie nie piszcie, że VFR daje radę z mocniejszymi sprzętami, bo akurat silnik to najsłabszy punkt tego moto. Jeśli taka sytuacja miała miejsce, to podejrzewam, że albo ten ktoś się z wami bawił, albo się nie ścigał.
oj Mundziu :) ścigał, ścigał... odkręcić trzeba umieć...
PETER lał tyłek kolesiom na Ssportach 1/4 mili oficjalne zawody... chłopaki nie potrafili ruszać...
nie pokonam mocniejszych motocykli gdy odkręcam od 150km/h bo VFR faktycznie zostaje w miejscu, nie pokonam prędkością bo u mnie 248km/h to maks, ale od zera do 180km/h... no do 150 km/h bo się trafi kozak :) to się mogę założyć że zleję :)

p.s.
3-3,3sek do 100km/h :shock:

Re: Power Commander III w VFR Vtec

: wt 16 paź 2012, 20:27
autor: Roadrunner
Trochę z innej beczki - tzn chce zamontować PCII/PCIII (sam nie wiem które mam, kostki są bezpośrednio do komputera ECU a nie do wtrysku) do swojej 800Fi i pytanie do Cb Mundek, skąd wziałeś "mapy"? Pytam bo nie dostałem żadnej płytki tylko samo ustrojstwo (z demontażu) a "mapa" jaka w nim jest to tylko kombinacja dla org tłumika i org filtra. Sorrki za offtop

I pytanie czym się różni PCII od PCIII? Można do wszystkich roczników montować każde z nich?

Re: Power Commander III w VFR Vtec

: wt 16 paź 2012, 21:10
autor: KolczyK
pcIII podłączasz do kompa poprzez USB i sam możesz dokonać wgrania mapy. zmiany mapy
pobrac można tutaj:

http://www.powercommander.com/powercomm ... e=PCIIIUSB

Re: Power Commander III w VFR Vtec

: wt 16 paź 2012, 22:04
autor: desynchro
p.s.
3-3,3sek do 100km/h

lobe11 , jak to robisz , gaz do ilu obrotów przed puszczeniem sprzęgła ( i czy puszczasz nagle, raptownie czy w miarę "szybko gładko" ), pytam bo mam 4,2 sek do setki :-(

Re: Power Commander III w VFR Vtec

: wt 23 paź 2012, 20:35
autor: globe11
desynchro pisze:p.s.
3-3,3sek do 100km/h

lobe11 , jak to robisz , gaz do ilu obrotów przed puszczeniem sprzęgła ( i czy puszczasz nagle, raptownie czy w miarę "szybko gładko" ), pytam bo mam 4,2 sek do setki :-(
a tutaj mnie zaskoczyłeś :) nie byłem na hamowni i w sumie nie wiem w ile ja dam radę do 100-tki nigdy nie mierzyłem. Te 3 do 3,3 to cytowałem producenta (oni podają 3,1) i inne źródła pisane, ale spróbuję zmierzyć. Gaz i sprzęgło jak dla mnie jednocześnie, ale płynnie by Ci nie poszedł na koło, postaram się zmierzyć jak mi to idzie :)

Re: Power Commander III w VFR Vtec

: wt 23 paź 2012, 20:50
autor: zaba80r
bez sprzegla ... lekko odjac gaz i pedzel, mniej obrotow tracisz....wiem ze moze pisze swietokractwo...ale jak sie fest spiesze :) to czasem zpinam bez sprzegla jest ogien jak cholera...

Re: Power Commander III w VFR Vtec

: czw 15 lis 2012, 22:59
autor: Koobsky
Sorry, że trochę odgrzewam temat ale ciekawi mnie jakie taki Power Commander w V-Tec'u, po wyprostowaniu krzywej mocy ma wpływ na spalanie.
Ktoś coś wie na ten temat..?

Re: Power Commander III w VFR Vtec

: sob 17 lut 2018, 15:38
autor: Michu89
Mundek pisze:Power Commandera jeszcze w 2009 roku kupilem za 220 $, a eliminatory kupowałem teraz za 40$. Eliminatory mozna zastapic opornikami 330 Ohm, które kosztuja pewnie parę zlotych za sztukę. Montaż to żadna filozofia i montuje sie to samemu.
Cześć mam zamiar kupić pc 3 tylko nie ma tam eliminatorów sondy jak wstawić te oporniki 330ohm co z czym połączyć? Gdzie je wstawić bo wiem że mogę to zrobić przy wtyczce do sond . Proszę o pomoc

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka