Power Commander III w VFR Vtec

Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
Awatar użytkownika
Mundek
pisarz
pisarz
Posty: 351
Rejestracja: pn 25 wrz 2006, 13:46
Model VFR: VTEC '09;
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdynia (Olecko)
Kontakt:

Re: Power Commander III w VFR Vtec

Post autor: Mundek » ndz 14 paź 2012, 13:24

Ale tak tak to wygląda w konfrontacji z mocniejszymi moto, w sumie to i tak byłem delikatny, bo jakby nie było jestem fanem tego moto, ale ostatnio moim Vitkiem jeździł kolega. Koleś waży 120 kg i na co dzień jeździ ZZR 1400, także zupełnie inna półka mocowa, pojemnościowa i momentowa. Na koniec powiedział, że ładne moto, fajnie skręca, super hamuje, ale chyba w fabryce zapomnieli mu silnik włożyć...
Pzdr Mundek!
VTEC 2009
GSX-R 750 K8
Uwielbiam VFR, ale Gikser to źródło czystej adrenaliny:))

Awatar użytkownika
globe11
pisarz
pisarz
Posty: 226
Rejestracja: ndz 10 kwie 2011, 12:52
Model VFR: 800, 05r.
Imię: Janusz/Krzysiek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Zamość

Re: Power Commander III w VFR Vtec

Post autor: globe11 » ndz 14 paź 2012, 14:44

Mundek pisze: tylko weźcie nie piszcie, że VFR daje radę z mocniejszymi sprzętami, bo akurat silnik to najsłabszy punkt tego moto. Jeśli taka sytuacja miała miejsce, to podejrzewam, że albo ten ktoś się z wami bawił, albo się nie ścigał.
oj Mundziu :) ścigał, ścigał... odkręcić trzeba umieć...
PETER lał tyłek kolesiom na Ssportach 1/4 mili oficjalne zawody... chłopaki nie potrafili ruszać...
nie pokonam mocniejszych motocykli gdy odkręcam od 150km/h bo VFR faktycznie zostaje w miejscu, nie pokonam prędkością bo u mnie 248km/h to maks, ale od zera do 180km/h... no do 150 km/h bo się trafi kozak :) to się mogę założyć że zleję :)

p.s.
3-3,3sek do 100km/h :shock:
WSK, MZ, CB450S, Bandit600s, RC46 ....
życie jest tak fajne jak striptiz transwestyty - niby wszystko ładnie, pięknie aż tu nagle ch...j*!!!

Gdy Mężczyźnie jest źle to szuka Kobiety,
gdy Mężczyźnie jest dobrze to Kobieta szuka jego.

Awatar użytkownika
Roadrunner
pisarz
pisarz
Posty: 463
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 23:55
Model VFR: BANDERsnatch
Imię: Pawelec
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 60 sekund przed Tobą

Re: Power Commander III w VFR Vtec

Post autor: Roadrunner » wt 16 paź 2012, 20:27

Trochę z innej beczki - tzn chce zamontować PCII/PCIII (sam nie wiem które mam, kostki są bezpośrednio do komputera ECU a nie do wtrysku) do swojej 800Fi i pytanie do Cb Mundek, skąd wziałeś "mapy"? Pytam bo nie dostałem żadnej płytki tylko samo ustrojstwo (z demontażu) a "mapa" jaka w nim jest to tylko kombinacja dla org tłumika i org filtra. Sorrki za offtop

I pytanie czym się różni PCII od PCIII? Można do wszystkich roczników montować każde z nich?

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Model VFR: 800FI rc46 '02
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Re: Power Commander III w VFR Vtec

Post autor: KolczyK » wt 16 paź 2012, 21:10

pcIII podłączasz do kompa poprzez USB i sam możesz dokonać wgrania mapy. zmiany mapy
pobrac można tutaj:

http://www.powercommander.com/powercomm ... e=PCIIIUSB
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

Awatar użytkownika
desynchro
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 82
Rejestracja: wt 11 sie 2009, 16:48
Model VFR: VFR 800 VTEC
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lubartów

Re: Power Commander III w VFR Vtec

Post autor: desynchro » wt 16 paź 2012, 22:04

p.s.
3-3,3sek do 100km/h

lobe11 , jak to robisz , gaz do ilu obrotów przed puszczeniem sprzęgła ( i czy puszczasz nagle, raptownie czy w miarę "szybko gładko" ), pytam bo mam 4,2 sek do setki :-(

Awatar użytkownika
globe11
pisarz
pisarz
Posty: 226
Rejestracja: ndz 10 kwie 2011, 12:52
Model VFR: 800, 05r.
Imię: Janusz/Krzysiek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Zamość

Re: Power Commander III w VFR Vtec

Post autor: globe11 » wt 23 paź 2012, 20:35

desynchro pisze:p.s.
3-3,3sek do 100km/h

lobe11 , jak to robisz , gaz do ilu obrotów przed puszczeniem sprzęgła ( i czy puszczasz nagle, raptownie czy w miarę "szybko gładko" ), pytam bo mam 4,2 sek do setki :-(
a tutaj mnie zaskoczyłeś :) nie byłem na hamowni i w sumie nie wiem w ile ja dam radę do 100-tki nigdy nie mierzyłem. Te 3 do 3,3 to cytowałem producenta (oni podają 3,1) i inne źródła pisane, ale spróbuję zmierzyć. Gaz i sprzęgło jak dla mnie jednocześnie, ale płynnie by Ci nie poszedł na koło, postaram się zmierzyć jak mi to idzie :)
WSK, MZ, CB450S, Bandit600s, RC46 ....
życie jest tak fajne jak striptiz transwestyty - niby wszystko ładnie, pięknie aż tu nagle ch...j*!!!

Gdy Mężczyźnie jest źle to szuka Kobiety,
gdy Mężczyźnie jest dobrze to Kobieta szuka jego.

Awatar użytkownika
zaba80r
pisarz
pisarz
Posty: 234
Rejestracja: wt 27 mar 2012, 20:02
Model VFR: 800 FI
Imię: Piotr
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna

Re: Power Commander III w VFR Vtec

Post autor: zaba80r » wt 23 paź 2012, 20:50

bez sprzegla ... lekko odjac gaz i pedzel, mniej obrotow tracisz....wiem ze moze pisze swietokractwo...ale jak sie fest spiesze :) to czasem zpinam bez sprzegla jest ogien jak cholera...
“You live more in 5 minutes going flat out on a vehicle like this than most people live in a lifetime” – Burt Munro...The world fastest Indian...

Awatar użytkownika
Koobsky
pisarz
pisarz
Posty: 399
Rejestracja: pt 09 lis 2012, 22:03
Model VFR: V-Tec A-5
Imię: Kuba
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bristol, UK
Kontakt:

Re: Power Commander III w VFR Vtec

Post autor: Koobsky » czw 15 lis 2012, 22:59

Sorry, że trochę odgrzewam temat ale ciekawi mnie jakie taki Power Commander w V-Tec'u, po wyprostowaniu krzywej mocy ma wpływ na spalanie.
Ktoś coś wie na ten temat..?
http://www.goriders.net
Zapraszam do polajkowania mojego fanpage'a na facebook'u. :)
https://www.facebook.com/www.goriders.net

Moja VFR'a...
VFR 800 V-Tec

Michu89
Posty: 11
Rejestracja: czw 15 lut 2018, 20:18
Model VFR: VFR 800 V-tec
Imię: Michał
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Power Commander III w VFR Vtec

Post autor: Michu89 » sob 17 lut 2018, 15:38

Mundek pisze:Power Commandera jeszcze w 2009 roku kupilem za 220 $, a eliminatory kupowałem teraz za 40$. Eliminatory mozna zastapic opornikami 330 Ohm, które kosztuja pewnie parę zlotych za sztukę. Montaż to żadna filozofia i montuje sie to samemu.
Cześć mam zamiar kupić pc 3 tylko nie ma tam eliminatorów sondy jak wstawić te oporniki 330ohm co z czym połączyć? Gdzie je wstawić bo wiem że mogę to zrobić przy wtyczce do sond . Proszę o pomoc

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka


ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości