Xenony w motorze

Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
Awatar użytkownika
Doozer
bywalec
bywalec
Posty: 34
Rejestracja: sob 23 cze 2012, 15:37
Imię: Sylwester
województwo: zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Szczecin

Xenony w motorze

Post autor: Doozer » ndz 01 lip 2012, 20:30

Panowie mój dobry ziomuś takie cuda robi. Widziałem na lajfie. Zwala z nóg. polecam


http://otomoto.pl/honda-cbr-mega-bi-xenon-M2806163.html
Życie to wyścig. Wszystko co jest przedtem i po - jest tylko oczekiwaniem...
Steve McQueen

Awatar użytkownika
Lukaszny
pisarz
pisarz
Posty: 365
Rejestracja: pt 07 wrz 2007, 12:58
Imię: Łukasz
województwo: warmińsko-mazurskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mrągowo

Re: Xenony w motorze

Post autor: Lukaszny » wt 03 lip 2012, 09:19

Zwala z nóg - zapewne tych jadących z przeciwka :mrgreen:
Było kilka tematów o xenonach w motocyklu i nikt szczególnie zadowolony nie był.
W wolnych chwilach spamuje sobie na Blogu prawniczym - http://forumprawnicze.info/blog/2-blog- ... -nysztala/

Awatar użytkownika
_olhav_
Posty: 7
Rejestracja: ndz 01 lip 2012, 20:42
Imię: Tomek
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Re: Xenony w motorze

Post autor: _olhav_ » śr 04 lip 2012, 16:17

Poza tym trzeba pamiętać, że posiadanie reflektora o żarnikach ksenonowych wymaga układu poziomowania świateł oraz spryskiwaczy - tak przynajmniej jest jeśli chodzi o samochody ale wątpię aby można było w motocyklu legalnie zmienić żarówki na żarniki ksenonowe bez dalszej ingerencji. Ja kupiłem żarówki X-treme Vision Philips'a i jestem zadowolony. Ksenonem to to nie jest ale wygląda dużo ładniej.
"różnica pomiędzy teorią a praktyką jest taka, że w teorii nie ma różnicy pomiędzy teorią a praktyką a w praktyce jest"

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4215
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Re: Xenony w motorze

Post autor: emil » śr 04 lip 2012, 16:26

jesli producent nie wyposażył motocykla w przekaźnik sterujący światłami, to polecam pierw go sobie założyć i sprawdzić, jak wtedy świecą światła, a następnie kombinować z żarówkami. Oczywiście odpowiednimi do klosza.
Zwłaszcza dotyczy to starszych sprzętów.

Awatar użytkownika
_olhav_
Posty: 7
Rejestracja: ndz 01 lip 2012, 20:42
Imię: Tomek
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Re: Xenony w motorze

Post autor: _olhav_ » śr 04 lip 2012, 16:34

Nie ma z tym problemu, przynajmniej u mnie. Te philipsy to H7, po przestudiowaniu ich specyfikacji wychodzi, że jeżeli gdziekolwiek były zainstalowane oryginalnie H7-ki to można zamienić bez problemu. X-treme podczas pracy są trochę cieplejsze ale dosłownie o kilka procent więc nie ma to wpływu. Różnią się też charakterystyki poboru prądu ale nieznacznie. Najgroźniejsze w takich wypadkach jest kupienie żarówki/żarnika która/y może przypalić/zmatowić/zeszklić reflektor od wewnątrz lub przeciążać układ zasilania. Ja "zaryzykowałem", gdyby coś z nimi było nie halo to napiszę.
"różnica pomiędzy teorią a praktyką jest taka, że w teorii nie ma różnicy pomiędzy teorią a praktyką a w praktyce jest"

Awatar użytkownika
Stuwka
klepacz
klepacz
Posty: 1399
Rejestracja: ndz 04 paź 2009, 01:14
Imię: Konrad
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kęty
Kontakt:

Re: Xenony w motorze

Post autor: Stuwka » pt 27 lip 2012, 03:08

Ksenon jak najbardziej. Jak spalą mi się moje żarówki to następne będą ksenony.
RC 36 II 96r.

Obrazek

Żyje się po to, by latać na moto i czasami dla śmiechu postrzelać z wydechu : )

Co mogę powiedzieć o użytkownikach forum ?
yes we can!!

Głośno mówie i Głośny mam wydech, krótko mówiąc jestem z Południa czyli Góral nisko pienny :)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości