Chłodzenie Regulatora napięcia

Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
Awatar użytkownika
Sebter
pisarz
pisarz
Posty: 239
Rejestracja: wt 10 wrz 2013, 16:00
województwo: warmińsko-mazurskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olecko
Kontakt:

Re: Chłodzenie Regulatora napięcia

Post autor: Sebter » śr 21 sty 2015, 20:58

Tylko jak to upchnąć ;D

Awatar użytkownika
Samson1983
pisarz
pisarz
Posty: 433
Rejestracja: pn 24 mar 2014, 06:08
Imię: Sławek
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Strzyżów n. Wisłokiem

Re: Chłodzenie Regulatora napięcia

Post autor: Samson1983 » czw 22 sty 2015, 09:26

Kurde na to nie wpadłem, fakt są mega wydajne układy chłodzenia nawet bodajże Artcic Cooling i takie od kart graficznych, tylko fakt jak to upchać?? czekamy na efekty :D
..."kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej" Ryszard Riedel
...Is there anything?? that love you so much, you'd protect it, no matter the cost or the damage it did to you?

Awatar użytkownika
Zając
klepacz
klepacz
Posty: 1018
Rejestracja: sob 06 sie 2011, 15:10
Imię: Dariusz
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Hanna

Re: Chłodzenie Regulatora napięcia

Post autor: Zając » czw 22 sty 2015, 09:51

Wszystko pięknie tylko zastanawia mnie jedna rzecz. Czy podczas jazdy ten wentylatorek spełni swoje zadanie (na postoju na pewno) chodzi o to czy podczas jazdy powietrze dmuchane z wentylatora nie będzie rozgonione przez powietrze wytwarzane z jazdy, to wtedy guzik daje, czy w takim wypadku nie lepiej zmienić położenie regulatora. :?
LWL 74HN

Awatar użytkownika
antek
pisarz
pisarz
Posty: 323
Rejestracja: pt 15 sie 2014, 23:18
Imię: Andrzej
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Chłodzenie Regulatora napięcia

Post autor: antek » czw 22 sty 2015, 12:51

A więc po waszych komentarzach trochę mi nie dawało spokoju czy faktycznie uda się to gdzieś upchać w sensownym miejscu i na szybko podjechałem do garażu ,jedyne miejsce to tak jak na zdjęciu ,na styk ale wejdzie :) powietrze będzie pobierać za akumulatora a wylot ma do tyłu więc nie powinno być problemu .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu…

Awatar użytkownika
december74
pisarz
pisarz
Posty: 258
Rejestracja: sob 14 wrz 2013, 18:17
Imię: Tomek
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Okolice Koźmina Wielkopolskiego

Re: Chłodzenie Regulatora napięcia

Post autor: december74 » czw 22 sty 2015, 15:08

Witam.

A jak wepniesz wtyczkę, zadupek Ci wejdzie?? Nie będzie haczył?? Coś wysoko gniazdo od reglera... :P
Był Romet Ogar 205 (zima nie była mi straszna - za gówniarza)
Był chińczyk (złe wspomnienia)
Była ETZ Mz 250 (mieszane uczucia)
Była VFR 750 RC36II (zakochałem się)
Była VFR 800 V-tec (straciłem rozum) - i sprzedałem :roll:
Jest Yamaha FJR 1300 (ale nadal mam 18 lat) :biggrin
:lol: :lol: :lol:

Awatar użytkownika
Sebter
pisarz
pisarz
Posty: 239
Rejestracja: wt 10 wrz 2013, 16:00
województwo: warmińsko-mazurskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olecko
Kontakt:

Re: Chłodzenie Regulatora napięcia

Post autor: Sebter » czw 22 sty 2015, 16:57

Zając pisze:Wszystko pięknie tylko zastanawia mnie jedna rzecz. Czy podczas jazdy ten wentylatorek spełni swoje zadanie (na postoju na pewno) chodzi o to czy podczas jazdy powietrze dmuchane z wentylatora nie będzie rozgonione przez powietrze wytwarzane z jazdy, to wtedy guzik daje, czy w takim wypadku nie lepiej zmienić położenie regulatora. :?
No w Fi przecież i tak te wcięcie w zadupku co ma niby chłodzic regler i tak jest do dupy bo zrobione odwrotnie i guzik tam powietrza wpada ;> to wentylator bedzie git tylko tak jak ktoś tu kiedyś pisał, musi być radialny bo te zwykłe to troche pomogą ale nie zawiele ...

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4209
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Re: Chłodzenie Regulatora napięcia

Post autor: emil » czw 22 sty 2015, 21:55

ja się w ogóle zastanawiam, po co takie kombinacje? Jak regler się za bardzo grzeje, to raczej jest problem z połączeniami w instalacji, niż z nim. Podobnie jak słabe ładowanie. Jest zaklejona taśmą w wiązce kostka zbiorcza masy, która lubi rdzewieć, i to od niej należy zacząć naprawiać/poprawiać instalację, a nie od zakładania wiatraczka z kompa na regler, który w życiu pracy na powietrzu nie był przystosowany, a będzie musiał dawać radę. Albo i nie.

Awatar użytkownika
antek
pisarz
pisarz
Posty: 323
Rejestracja: pt 15 sie 2014, 23:18
Imię: Andrzej
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Chłodzenie Regulatora napięcia

Post autor: antek » czw 22 sty 2015, 22:49

emil pisze: ja się w ogóle zastanawiam, po co takie kombinacje? Jak regler się za bardzo grzeje, to raczej jest problem z połączeniami w instalacji, niż z nim. Podobnie jak słabe ładowanie. Jest zaklejona taśmą w wiązce kostka zbiorcza masy, która lubi rdzewieć, i to od niej należy zacząć naprawiać/poprawiać instalację, a nie od zakładania wiatraczka z kompa na regler, który w życiu pracy na powietrzu nie był przystosowany, a będzie musiał dawać radę. Albo i nie.
Powiem że trochę asekuracyjnie po tym wszystkim co czytałem ,czy regler się grzał ? jak sprawdzałem (tylko raz) to był tak samo gorący jak rama a rama była bardzo więc pierwszy plan był odsunąć regler od ramy ,po przeczytaniu kilku postów wcześniej wszedł do gry radjator a że trafił się z obudową to skończyło się na takim wynalazku :) co do instalacji to na pewno będzie cała sprawdzona i naprawiona co trzeba -mam nauczkę po wtyczce regulatora .
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu…

Awatar użytkownika
Sebter
pisarz
pisarz
Posty: 239
Rejestracja: wt 10 wrz 2013, 16:00
województwo: warmińsko-mazurskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olecko
Kontakt:

Re: Chłodzenie Regulatora napięcia

Post autor: Sebter » pt 23 sty 2015, 07:49

emil pisze:Jest zaklejona taśmą w wiązce kostka zbiorcza masy
A gdzie ona jest dokładnie ? ;D

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2421
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Chłodzenie Regulatora napięcia

Post autor: Arnold » pt 23 sty 2015, 08:18

emil, gdyby była opcja "lubię to" to klikałbym. :D Kostka masowa w FIstaszku jest zaklejona w wiązkę elektryczną niedaleko regulatora. Widać spod taśmy taką kosteczkę.
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Awatar użytkownika
Zając
klepacz
klepacz
Posty: 1018
Rejestracja: sob 06 sie 2011, 15:10
Imię: Dariusz
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Hanna

Re: Chłodzenie Regulatora napięcia

Post autor: Zając » pt 23 sty 2015, 08:26

W moim fi grzał się od rozruchu regulator i kostki (połączenia), pewnego razu po wymianie regulatora na nowy po dłuższej przejażdżce zaczęła mi się topić kostka (pewnie przy rozłączaniu i złączaniu kilkukrotnym poluzowały się styki). Po tym zdarzeniu wszystko ładnie oczyściłem, polutowałem, zaizolowałem i zapomniałem o kostce. Regulator jest gorący ale wydaję mi się że nie tak jak wcześniej, natomiast w miejscu lutowania temperatura przewodów jest taka jak temperatura otoczenia, gdzie kiedyś nawet jak kostki były dobre, to po lataniu były gorące nawet z nalotem lekkiego nadpalenia.

Wydaje mi się, że samym (nie byle jakim) lutowaniem załatwiłem ( troszeczkę ) sprawę grzania się regulatora a na pewno przewodów.
LWL 74HN

Awatar użytkownika
Sebter
pisarz
pisarz
Posty: 239
Rejestracja: wt 10 wrz 2013, 16:00
województwo: warmińsko-mazurskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olecko
Kontakt:

Re: Chłodzenie Regulatora napięcia

Post autor: Sebter » pt 23 sty 2015, 11:41

Arnold pisze:Kostka masowa w FIstaszku jest zaklejona w wiązkę elektryczną niedaleko regulatora. Widać spod taśmy taką kosteczkę.
A fakt, coś tam widziałem kantem oka, to tam jeszcze nie zaglądałem bo szkoda było rozrywać izolacji haha ale muszę tam się zagłębić hrhr

Awatar użytkownika
Samson1983
pisarz
pisarz
Posty: 433
Rejestracja: pn 24 mar 2014, 06:08
Imię: Sławek
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Strzyżów n. Wisłokiem

Re: Chłodzenie Regulatora napięcia

Post autor: Samson1983 » ndz 25 sty 2015, 05:21

Hmmm kurcze no to już wiem co trzeba jeszcze zrobić przed sezonem, bo o ile kostkę od alternatora mam wyczyszczoną ładnie o tyle kostki masowej to nie ruszana :shock: ale się zrobi jak tylko będzie cieplej :bye
..."kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej" Ryszard Riedel
...Is there anything?? that love you so much, you'd protect it, no matter the cost or the damage it did to you?

Awatar użytkownika
Sebter
pisarz
pisarz
Posty: 239
Rejestracja: wt 10 wrz 2013, 16:00
województwo: warmińsko-mazurskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olecko
Kontakt:

Re: Chłodzenie Regulatora napięcia

Post autor: Sebter » pn 30 mar 2015, 15:01

Takie chłodzenie się ma, że teraz obawiam się czy mu nie za zimno hahahaha xD
2.jpg
W największym stresie jaki mi się udało wykonać miał 25 stopni także lepiej niż zajebiście ;D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Zaper
klepacz
klepacz
Posty: 705
Rejestracja: pn 12 maja 2014, 18:04
Imię: Krzysztof
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Chłodzenie Regulatora napięcia

Post autor: Zaper » pn 30 mar 2015, 16:37

Pomiędzy dałeś pastę termo-przewodzącą ?

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości