wzmocnienie wahacza
- elco
- klepacz
- Posty: 911
- Rejestracja: sob 07 mar 2009, 21:49
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
- Kontakt:
Piekna porecz
Jak juz napisal piotr z wytrzymalosciowego punktu widzenia tak konstrukcja nie ma zadnego sensu zarowno na podwyzszenie wartosci maksymalnego momentu skrecajacego jak i gnacego dzialajacego na wahacz. Na sztywnosc wahacza ta konstrukcja takze nie bedzie miala wiekszego wplywu (nie ma wiekszego sensu geometrycznego), chyba ze ktos przedstawi dowod obliczeniowy. Poza to rozwiazanie jest troche irracjonalne, jako ze poprawe sztywnosci zawieszenia zaczyna sie na poczatku od zmiany amortyzatora.
Jak juz napisal piotr z wytrzymalosciowego punktu widzenia tak konstrukcja nie ma zadnego sensu zarowno na podwyzszenie wartosci maksymalnego momentu skrecajacego jak i gnacego dzialajacego na wahacz. Na sztywnosc wahacza ta konstrukcja takze nie bedzie miala wiekszego wplywu (nie ma wiekszego sensu geometrycznego), chyba ze ktos przedstawi dowod obliczeniowy. Poza to rozwiazanie jest troche irracjonalne, jako ze poprawe sztywnosci zawieszenia zaczyna sie na poczatku od zmiany amortyzatora.
"Wystarczy by dobry człowiek nie robił nic a zło zatriumfuje" E.Burke.
- klosiewi
- klepacz
- Posty: 1369
- Rejestracja: pt 24 kwie 2009, 15:59
- Imię: Grzegorz
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Grójec
jak już wyżej moi przedmówcy mówili ten wieszak na bieliznę nie ma nic w spólnego ze zwiększeniem sztywności wahacza, bo i po co??? Firma, która została tutaj pokazana (nie wiem czy ktoś czytał opis produktu oraz HOME firmy) zajmuje się "bespoke" czyli "item custom-made to the buyer's specification" customizacją pod potrzeby klienta. Produkt ten nie ma na celu zwiększenia sztywności wahacza a jedynie zwiększyć jego walory estetyczne. Co do propozycji przyspawania poręczy do ProArm'a to też nie za specjalny pomysł Aby poprawnie pospawać aluminium trzeba mieć odpowiedni sprzęt a najlepiej to wanne do odtłuszczenia elementu spawanego, pieca aby wstępnie podgżać oba elementy na całej płaszczyźnie, a następnie po przyspawaniu wyżażyć cały wahacz aby punkty łaczenia nie straciły na wytrzymałości. Wahacz to odlew a nie konstrukcja spwana czy skręcana. Jeżeli chcemy to zrobić w przydrożnym garażu to aluminium, z którego jest wykonany wahacz w miejscach spawania zrobi się miękki i łamliwy, a ponadto zwiększamy barjerką masę nieresorowaną motocyklaelco pisze:Na sztywnosc wahacza ta konstrukcja takze nie bedzie miala wiekszego wplywu
- robsonic
- klepacz
- Posty: 823
- Rejestracja: ndz 30 mar 2008, 06:51
- Imię: Robert
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałbrzych city????
- Kontakt:
Znajdzie się taki co to kupi i będzie miał poczucie że tuning mono w pełni wykonał To tak ja solarium boy idzie w koszulce adidasa i tym czuje się lepszy od innych Gadzet na poziomie neonów i obrotowego wydechu , lepiej jakby to się nazywało ( tuningowa osłona łańcucha ) i wtedy by to tak ciśnienia nie podnosiło.... Pójdziemy dalej i zrobimy poręcze wzdłuż ramy żeby ją usztywnić, co o tym myślicie? Rama nie jest zamknięta i na bank pracuje
fakju i fenkju... brzmi podobnie lecz za przejęzyczenie można dostać w ryja lub w mordkę
- sensi
- klepacz
- Posty: 584
- Rejestracja: sob 12 sty 2008, 16:12
- Imię: pawel
- województwo: poza granicą Polski
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: londyn
zadzwonilem do nich ponownie i sprawa sie wyjasnila- jest to typowy bajer wizualizacyjny. rura jest z polerowanego aluminium i kolo jest przekonany ze po dospawaniu jej do wachacza ramie nie bedzie slabsze a wrzecz przeciwnie nie sadze zeby robili jakiekolwiek testy na wytrzymalosc takze zamawiajacy ponosi wszelkie ryzyko
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości