Ja zmontowałem coś takiego - mocowanie do osi wahacza powinno być przez rurkę - i w klatce no.2 tak zrobię - tylko nie za długie bo będziesz stopą zawadzał. Dodał bym też pionową wyporkę od górnej śruby do pałąka - tak dla pewności.
Rurki powinny być od gazu - bezszwowe 3/4 cala, mocujące calowe, gięte a nie spawane - ale jak na początek jestem z siebie dumny - pierwsze spawanie w życiu
Pałąk pod kolektory też ugnij i daj śrubę na łączeniu na spodzie - tylko nie przesadź z wyjazdem do przodu bo przy driftach możesz dotykać podłoża.
Poleciała już 2 razy nieźle na asfalt i daje rade...
Jak dobrze wymierzysz to upadając nie opiera się na kierownicy i to bez crashpadów.
Plus takiej konstrukcji - nie stłuczesz piszczeli o mocowanie na pierwszej górnej śrubie od silnika
Kombinuj

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.