...Tłumik "pod" siedzeniem VFR 800 RC46 (1998)...

Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
Beny
Posty: 6
Rejestracja: wt 12 gru 2006, 21:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków/Stalowa Wola
Kontakt:

...Tłumik "pod" siedzeniem VFR 800 RC46 (1998)...

Post autor: Beny » wt 13 lut 2007, 20:57

Witam,
Niestety wcześniejszy właściciel wybebeszył i wypalił tłumik oryginalny i...no cóż...głośny jak cholera.
Myślałem o zmianie na coś co ma pomruk basowy, nieco cichszy i za mała kasę (taki troche ideał) ale nie o tym mowa. Jeśłi już będę zmieniał to pomyslałem moż ego nieco podnieść pod zadupek....
i teraz pytanie, zna ktoś kolesia - taniego - z giętarką do rur? najlepeij gdzieś w okolicach Krakowa...ewentualnie podkarpacia (Stalowa Wola)?
moż ejakieś opinie odnośnie umieszczenia tłumika w takim własnie miejscu?
jak mocować itp itd..........
dzięki za wszeslkie infopozdrawiam!

Awatar użytkownika
szatan
klepacz
klepacz
Posty: 979
Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: szatan » wt 13 lut 2007, 23:22

Gietarke do rur to ma zawsze jakiś tam hydraulik , to sie znajdzie ale skąd zamierzasz wziąć tą własnie rure ?
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf

Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es

Awatar użytkownika
Krajan
klepacz
klepacz
Posty: 1273
Rejestracja: ndz 04 cze 2006, 22:59
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: Krajan » wt 13 lut 2007, 23:24

hej
Od razu odpowiem ci na pytanie: niestety nie znam nikogo takiego w okolicy.. ale podziele się z tobą moimi uwagami co do takiego wydechu :) W poprzedniej VFR miałem wydech poprowadzony wysoko zaraz pod owiewkę i jeżeli będziesz chciał montować sakwy szczególnie typu goretex czy podobne musisz pokombinować ze stelażem żeby ci nie poprzypalało bagażu. Moja wycieczka ok 200km skończyła się mocnym nadtopieniem sakwy, bo niestety sakwa się poluzowała i dotykała wydechu :( Pozatym szczególikiem to zachęcam do takiej zmiany. Wg mnie bardzo fajnie to wygląda. Pozdrawiam okolice :bye

beny

Post autor: beny » wt 13 lut 2007, 23:29

Spoko, dzięki za podpowiedzi...fakt, wygląda wtedy bosko, ale zobaczymy ak człowiek wyrobi sie z czasem...zawsze pozostana mi stopery do uszu i oooomijanie szeroko niebieskich ludzików:)
pozdrówka dla Tarnobrzega!!!
(Stalowa Wola...to juz rzut beretem a to moje rodzinne miasto:)

Awatar użytkownika
Janusz B.
klepacz
klepacz
Posty: 1131
Rejestracja: wt 13 lut 2007, 22:33
Imię: Dżony
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Janusz B. » śr 14 lut 2007, 09:45

a nie myślałeś, by wrzucić sobie wydech zupełnie pod siedzenie - nad tylnym kołem? Trzeba wówczas pozbyć się błotnika. Jest tu na giełdzie taki dwururowy potwór - niestety tani to on nie jest, ale podejrzwam, że po założeniu musi robić wrażenie...
http://vfr.superhost.pl/vfr-oc-pl/forum ... .php?t=852
Spytaj milicjanta, on Ci prawdę powie.
Spytaj milicjanta, on Ci wskaże drogę...
http://www.bezwiny.pl

Awatar użytkownika
rommi
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2358
Rejestracja: śr 30 lis 2005, 16:34
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Józefosław k/Piaseczna
Kontakt:

Post autor: rommi » śr 14 lut 2007, 09:57

Krajan pisze:W poprzedniej VFR miałem wydech poprowadzony wysoko zaraz pod owiewkę i jeżeli będziesz chciał montować sakwy szczególnie typu goretex czy podobne musisz pokombinować ze stelażem żeby ci nie poprzypalało bagażu.
Krajan, nie strasz kolegi. Za duże miałeś sakwy i już :mrgreen:
Badek lata z wysoko poprowadzonym wydechem (podobnie jak ja) i z sakwami. Zdjęcie Badka moto z sakwami znajdziesz w temacie http://vfr.superhost.pl/vfr-oc-pl/forum ... 5&start=15

beny

Post autor: beny » śr 14 lut 2007, 18:37

dzieki...za fotkę,
...zatem czas poszukiwań w miarę tanich tłumików...(moze wiecei cos na ten temacik?)
pozdrawiam

Awatar użytkownika
badek
teksciarz
teksciarz
Posty: 128
Rejestracja: pn 11 wrz 2006, 08:32
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Post autor: badek » śr 28 mar 2007, 10:45

Jak juz wczesniej gdzies był temat poruszany ..... tańsze sakwy z ich dziwnym systemem mocowania czasem sie luzuja no i moga sie przytopic. Jednak w np. Vanucci nie ma mozliwości poluzowania sie sakw czy ich opadnięcia bo przy ich mocowaniu nie ma żadnych klamer itp. Latałem z nimi max. 235 km/h (tyle poszła moja VFR z sakwami - sprawdzane kilkakrotnie - wiecej nie pójdzie :cry ) i nic sie nie poluzowało. Zreszta Rommi chyba ma identyczne to może sie o nich wypowiedziec :)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 74 gości