grzane manetki

Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
Awatar użytkownika
Wilk
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 65
Rejestracja: czw 20 sty 2011, 21:58
Model VFR: VFR 800 FI RC 46
Imię: Stachuuu
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Wilk » ndz 13 lut 2011, 14:52

jak będę w garażu to sprawdzę co to za ustrojstwo. Poza tym sprawdzę różne kombinacje to napiszę coś więcej. Na bank podłączone bezpośrednio pod aku, bo jak kupiłem moto to było odłączone.

[ Dodano: |13 Lut 2011|, o 18:37 ]
Sprawdziłem, są to manetki Oxford. Nie ma możliwości uruchomienia ich na wyłączonym silniku. Po odpaleniu można wybrać jedną z czterech opcji ogrzewania. Niestety regulacja nie jest płynna. Po wyłączeniu silnika manetki grzeją jeszcze chwilę i się rozłączają. (układ ten jest podłączony bezpośrednio do akumulatora)

Awatar użytkownika
Cycek
teksciarz
teksciarz
Posty: 133
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:07
Model VFR: VFR 750 RC 36
Imię: Piotr
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Cycek » śr 16 lut 2011, 13:43

Dzisiaj podłączałem ten przekaźnik tak jak ten koleś opisuje w tym linku,koleś musiał coś się pierdoląc bo mi to nie chciało działać.Musiałem sobie w Googlach poszukać,albo ja kupiłem jakiś inny przekaźnik albo on pierdoły pisze.

Tu jest link z kąt to wziąłem
http://www.bractwo-suzuki.com.pl/manual ... gradus.pdf

Teraz mi to działa jak należy :biggrin

Kolega_PL
pisarz
pisarz
Posty: 466
Rejestracja: ndz 22 lis 2009, 09:45
Model VFR: CB 1100
Imię: Adam
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kartuzy

Post autor: Kolega_PL » śr 16 lut 2011, 15:25

Wilk pisze:
[ Dodano: |13 Lut 2011|, o 18:37 ]
Sprawdziłem, są to manetki Oxford. Nie ma możliwości uruchomienia ich na wyłączonym silniku. Po odpaleniu można wybrać jedną z czterech opcji ogrzewania. Niestety regulacja nie jest płynna. Po wyłączeniu silnika manetki grzeją jeszcze chwilę i się rozłączają. (układ ten jest podłączony bezpośrednio do akumulatora)
coś nie tak, bo oxford nie ma i nie miał w ofercie takich cudów - a szkoda:)
Manetki wyłączają się, ale przy bardzo niskim napięciu aku, tak, aby nie rozładować do końca akumulatora.
Adam

Awatar użytkownika
VFRKrzysztof
klepacz
klepacz
Posty: 592
Rejestracja: czw 09 lip 2009, 01:03
Model VFR: 1200F
Imię: Krzysztof
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: grzane manetki

Post autor: VFRKrzysztof » pn 26 paź 2015, 08:18

Ponieważ jest już wątek o tym tytule, nie zakładam nowego, a tu zadam pytanie: jakie grzane manetki polecacie?
The best is yet to come! :-)

Awatar użytkownika
Robertos
pisarz
pisarz
Posty: 223
Rejestracja: sob 29 mar 2014, 22:05
Model VFR: był V-Tec '06
Imię: Robert
województwo: zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna

Re: grzane manetki

Post autor: Robertos » pn 26 paź 2015, 09:02

VFRKrzysztof pisze:... jakie grzane manetki polecacie?
dobre pytanie
ja w Fazerze miałem Oxforda - mega byłem niezadowolony
Panel sterujący mi nawalał, potem zimne luty zaczeły powstawać w centralce.
Jak z tym się uporałem to w sterowniku cos walneło i działa mi tylko pozycja najsłabszego i najmocniejszego grzania.
Jedyny plus to super grzały.

Brat miał jakieś Saito ze sterowaniem potencjometrem - sterowanie super ale grzały słabo w porównaniu do moich Oxfordów (o ile tylko grzały)
.
FZ6S->VFR800 V-tec ABS "06->brak

Zaper
klepacz
klepacz
Posty: 705
Rejestracja: pn 12 maja 2014, 18:04
Model VFR: DL 1000 Vstrom K2
Imię: Krzysztof
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: grzane manetki

Post autor: Zaper » pn 26 paź 2015, 10:24

Robertos kurde mam tak samo z tą najsłabszą pozycją, po tym jak strasznie lało cały dzień, zmokło wszystko na maksa. Teraz grzeją tylko na 30% i żadna inna pozycja, próbowałeś się z tym jakoś uporać ? Do tej pory byłem bardzo z nich zadowolony, grzanie super.

Awatar użytkownika
Robertos
pisarz
pisarz
Posty: 223
Rejestracja: sob 29 mar 2014, 22:05
Model VFR: był V-Tec '06
Imię: Robert
województwo: zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna

Re: grzane manetki

Post autor: Robertos » pn 26 paź 2015, 12:13

Zaper pisze:... próbowałeś się z tym jakoś uporać ?...
owszem
otwierałem manipulator - ten na kierownicy i sterownik - gdzieś tam schowany pod tyłkiem. Czyściłem z jakiegoś uszczelnienia, wymieniałem przewody i przelutowałem wszystkie styki.
Zamykając zalewałem sylikonem aby uszczelnić.
Poprawa była ale podczas lutowania (lutwnicą transformatorową - to był błąd przy scalakach) musiałem coś przepalić bo jedna lub dwie z pozycje mi nie chodziły.
FZ6S->VFR800 V-tec ABS "06->brak

jaroslawp
pisarz
pisarz
Posty: 232
Rejestracja: wt 27 sty 2009, 19:51
Model VFR: VFR 800 '05
Imię: Jerry
województwo: zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Szczecin

Re: grzane manetki

Post autor: jaroslawp » sob 31 paź 2015, 20:21

A nie macie przypadkiem wersji z trefnym sterownikiem? Była taka.
W moich Oxfordach wszystko działa jak należy od lekkiego ciepełka na minimum do przypalania rączek na maksimum. W sumie najczęściej jeżdżę na drugim poziomie i grzeje aż miło. :)

Awatar użytkownika
Robertos
pisarz
pisarz
Posty: 223
Rejestracja: sob 29 mar 2014, 22:05
Model VFR: był V-Tec '06
Imię: Robert
województwo: zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna

Re: grzane manetki

Post autor: Robertos » pn 02 lis 2015, 10:05

jaroslawp pisze:A nie macie przypadkiem wersji z trefnym sterownikiem? Była taka...
Jest taka ewentualność, teraz widziałem że panel sterujący jest ciut inny więc możliwe, że niedoróbki zostały wyeliminowane.
FZ6S->VFR800 V-tec ABS "06->brak

Awatar użytkownika
Samson1983
pisarz
pisarz
Posty: 433
Rejestracja: pn 24 mar 2014, 06:08
Model VFR: Triumph Tiger 1050
Imię: Sławek
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Strzyżów n. Wisłokiem

Re: grzane manetki

Post autor: Samson1983 » pn 02 lis 2015, 16:20

No i mamy konflikt, żartuje ja miałem założone Oxfordy w 2 moto bodajże, kumple też mają po zakładane i wszyscy zadowoleni aż miło :)
mało tego Oxfordy które montowałem do FJ 1200 działają idealnie do dziś - czyli 5 lat po montażu (wiem bo mam kontakt z aktualnym właścicielem) :P
..."kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej" Ryszard Riedel
...Is there anything?? that love you so much, you'd protect it, no matter the cost or the damage it did to you?

Awatar użytkownika
Bury
klepacz
klepacz
Posty: 925
Rejestracja: czw 28 mar 2013, 21:53
Model VFR: CBR1100XX
Imię: Andrzej
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tczew

Re: grzane manetki

Post autor: Bury » pn 02 lis 2015, 18:49

no ja tez latam z OXFORDami i mega zadowolony ;)
VFR800 RC46 98r była
CBR1100XX Super Blackbird
Darkness Black Metallic

Zaper
klepacz
klepacz
Posty: 705
Rejestracja: pn 12 maja 2014, 18:04
Model VFR: DL 1000 Vstrom K2
Imię: Krzysztof
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: grzane manetki

Post autor: Zaper » pn 02 lis 2015, 18:59

Moje były super, nie wytrzymały tsunami. Rozbiore sterownik przez zimę i zobaczymy

bachu
pisarz
pisarz
Posty: 209
Rejestracja: śr 11 cze 2014, 21:57
Model VFR: RC36II
Imię: Robert
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 3city/W-wa

Re: grzane manetki

Post autor: bachu » pn 02 lis 2015, 22:43

Była wadliwa seria. Jeśli mnie pamięć nie myli to kiedyś Oxfordy miały pokrętło a potem zmienili na guziki. Chyba właśnie pierwsza generacja "guzików" potrafiła z czasem skapitulować. Ja mam Oxfordy Touring i wszystko śmiga. Grzanie na tyle dobre, że prędzej rękawice przestaną wystarczać od zewnętrznej niż manetki od spodu.

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4201
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Model VFR: Fortepian
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Re: grzane manetki

Post autor: emil » pn 02 lis 2015, 23:10

Sterownik oxforda o oznaczeniu v7 był wadliwy.
W v7a go poprawili, za to w obu zdupione jest złącze - bo to ono zazwyczaj szwankuje i wystarczy je obciąć a kable polutować, ale również te kolorowe diody z wiekiem stają się coraz słabiej widoczne. Mi na słońcu w tym roku "spłynęła" plakietka z oznaczeniami stopni grzania :mrgreen:

V8 to najnowsza generacja oxfordów, całkiem inny panel, miałem to w xx i nie było się do czego przyczepić. Poza tym mają zabezpieczenie przed zbyt niskim napięciem, przy 11,5V (jakoś tak) zaczyna migać zielona dioda, a po chwili manety zostają wyłączone - jakby ktoś zapomniał tego zrobić.

bachu
pisarz
pisarz
Posty: 209
Rejestracja: śr 11 cze 2014, 21:57
Model VFR: RC36II
Imię: Robert
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 3city/W-wa

Re: grzane manetki

Post autor: bachu » pn 02 lis 2015, 23:17

Ja mam właśnie V8. Z tym napięciem to chyba już przy wyższym działa, bo właśnie oficjalnie miało zapobiegać rozładowaniu aku jak ktoś zostawi moto z włączonymi manetkami. Przyznam, że działa, bo już mi się z raz, czy 2 zdarzyło zapomnieć i dosłownie po kilku minutach od wyłączenia silnika same się wyłączają.

Znalazłem jakąś instrukcję i jest opisane co i jak pod "Switch features":

http://www.oxford-products.com/download ... ctions.pdf

W skrócie, albo spadek napięcia poniżej 11,5V albo 2 minuty od braku ładowania ( wyłączony silnik ).

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości