Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
-
Vermilion
- klepacz

- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
Post
autor: Vermilion » wt 03 cze 2014, 20:24
Tego jeszcze nie wiem, ale wątpię

Po prostu zbieram wszystkie potrzebne informacje przed próbą montażu, a adrian76 pisał mi coś, że u niego nie mógł wybić starej szpilki i sobie darował

Dlatego myślałem, że może coś na tę szpilkę naciska, np. silnik i trzeba go jakoś ustabilizować.
Honda NSR 125 JC22A >
Honda CB 500 >
Honda VFR 750 RC36I >
Yamaha TDM 850 4TX >
Honda VFR 800Fi 99' SF >
Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
-
adrian76
- pisarz

- Posty: 242
- Rejestracja: sob 13 mar 2010, 00:25
- Imię: Adrian
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Oświęcim
-
Kontakt:
Post
autor: adrian76 » śr 04 cze 2014, 00:35
Na ogół szpila wychodzi bez problemu choć są przypadki jak u mnie ze trzeba się z nią namordowac. Ja próbowałem i na lewarku podnosić silnik i rożnego rodzaju odrdzewiacze i ani drgnie. Młot 5kg tez nie dał rady i sobie odpuściłem. Nie chciałem walić zbyt mocno aby sobie ramy nie uszkodzić. Problemy z wybiciem szpilki są w tym wątku opisane.Powodzenia
nie jeździj szybciej, niż potrafisz myśleć/
-
brylek22
- klepacz

- Posty: 551
- Rejestracja: pt 31 gru 2010, 20:28
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: WBR/TSA/było kiedyś LU
Post
autor: brylek22 » śr 04 cze 2014, 10:27
najczęściej szpilka przyrdzewieje w miejscu gdzie przechodzi przez ramę, ja ją wybijałem na dwa razy, za pierwszym razem miałem podejście jak Wy bojąc się że coś uszkodzę, wróciłem do domu, odpaliłem serwisówke przyjeżdżam się co może trzymać, okazało że nic więc młotek i ogień, można jeszcze spróbować obruszać szpilkę kluczem, po chwili drgnęła i poszła,
-
rafal223
- zadomowiony

- Posty: 95
- Rejestracja: ndz 01 wrz 2013, 10:55
- Imię: Rafał
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Dolnośląskie
Post
autor: rafal223 » śr 04 cze 2014, 11:07
Jak Ci się nie uda, to ja chętnie przygarne crashe

-
Panasonix82
- pisarz

- Posty: 499
- Rejestracja: pt 04 wrz 2009, 18:52
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa-Wola
Post
autor: Panasonix82 » śr 04 cze 2014, 11:46
Lasooch-u,
A masz może jakieś crashe do VTR Firestorma?
Czy te które miał Ahmed były od Ciebie?
-
olo
- klepacz

- Posty: 1519
- Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
- Imię: Olek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rybnik
-
Kontakt:
Post
autor: olo » czw 05 cze 2014, 21:52
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section

-
Vermilion
- klepacz

- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
Post
autor: Vermilion » pn 16 cze 2014, 21:25
Panowie Crashe Lasoochowe zamontowane (pozostał zbiorniczek do ogarnięcia), ale mam taki "problem", że jedna z nakrętek na szpilce weszła mi głęboko na szpilkę, a druga została na czubku

Nie kręcą się crashe, nie zanosi się na to, żeby miało spaść, ale pytam czy macie jakiś pomysł na to żeby to ogarnąć ?

A może tak musi być?
PS. Szpilki u mnie w zasadzie nie trzeba było wybijać, gładko wyszła

Honda NSR 125 JC22A >
Honda CB 500 >
Honda VFR 750 RC36I >
Yamaha TDM 850 4TX >
Honda VFR 800Fi 99' SF >
Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
-
pieszczoch
- teksciarz

- Posty: 148
- Rejestracja: śr 28 mar 2012, 17:32
- Imię: Michał
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Post
autor: pieszczoch » pn 16 cze 2014, 21:30
Przerabialem to samo:) z tej strony co kontowałem nakrętka stała w miejscu a z tej co kręciłem wkrecała sie głęboko. Po prostu zacznij dokręcać w pewnym momencie z drugiej strony i bedzie dobrze
VFR 750 RC24 - była
VFR 750 RC36II - była
VFR 800FI - jest
XX - będzie następny

-
Vermilion
- klepacz

- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
Post
autor: Vermilion » pn 16 cze 2014, 21:40
Nie działa

jak kręcę z drugiej to nakrętka kręci się razem ze szpilką i tak czy siak wkręca się nakrętka z drugiej strony

Nie chcę kaleczyć szpilki żabą żeby łapać za szpilkę.
Honda NSR 125 JC22A >
Honda CB 500 >
Honda VFR 750 RC36I >
Yamaha TDM 850 4TX >
Honda VFR 800Fi 99' SF >
Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
-
Arnold
- ostry klepacz

- Posty: 2424
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
-
Kontakt:
Post
autor: Arnold » pn 16 cze 2014, 22:26
Ja naciąłem sobie na końcach szpilki rowki na śrubokręt płaski.

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych.

-
Vermilion
- klepacz

- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
Post
autor: Vermilion » pn 16 cze 2014, 22:50
ooo i to jest pomysł

Ale do środy tego nie ogarnę

A wtedy jadę na tor, musi dać radę to co jest do tego czasu

Honda NSR 125 JC22A >
Honda CB 500 >
Honda VFR 750 RC36I >
Yamaha TDM 850 4TX >
Honda VFR 800Fi 99' SF >
Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
-
voitec
- zadomowiony

- Posty: 78
- Rejestracja: pt 17 sie 2012, 23:48
- Imię: Wojtek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Sulejówek
Post
autor: voitec » wt 17 cze 2014, 07:13
Ja też założyłem Crashe Lasoochowe

przy skręcaniu kontrowałem trzecią nakrętką bez nacinania szpilki

VFR 800 FI > VFR 1200 F
-
Koobsky
- pisarz

- Posty: 399
- Rejestracja: pt 09 lis 2012, 22:03
- Imię: Kuba
- województwo: poza granicą Polski
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bristol, UK
Post
autor: Koobsky » wt 17 cze 2014, 11:17
Ja mam nacięte tak jak Arnold i jestem z tego rozwiązania bardzo zadowolony. W razie czego jak się coś zwali w dłuższej trasie to śrubokręt płaski mam zawsze ze sobą a drugą nakrętkę czy 2 nasadki już niekoniecznie.
-
Vermilion
- klepacz

- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
Post
autor: Vermilion » śr 18 cze 2014, 20:03
Udało mi się dobrze równo dokręcić Crashe bez nacinania

Zbiorniczek cieczy został seryjny, opalarka poszła w ruch. Dzisiaj na torze jeździłem z crashami, ale się nie przydały całe szczęście (tzn. zaliczyłem paciaka zawracając się w "boksie" bo najechałem na płytę poślizgową nauki jazdy obok toru

). Za to nie mam połowy podnóżków ... starły się konkretnie, lewy szczególnie, bo na prawym zostało jeszcze trochę ogranicznika

Honda NSR 125 JC22A >
Honda CB 500 >
Honda VFR 750 RC36I >
Yamaha TDM 850 4TX >
Honda VFR 800Fi 99' SF >
Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
-
ADHD VFR
- pisarz

- Posty: 409
- Rejestracja: ndz 06 kwie 2014, 20:11
- Imię: Michał
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Konin
Post
autor: ADHD VFR » czw 31 lip 2014, 22:40
Jest sprawa a mianowice Lasooch juz nie robi crash padów a nasz kolega z forum :rafal223 ma ziomka który bez problemu zrobił by crash pady tylko ktoś musiał by pomierzyć crashe i tuleje aluminiowe?? Pewnie znajcie sie wiele osób na crashe takze jak ktos był by tak dobry i podał wymiary to było by super

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości