Crashpady
-
- zadomowiony
- Posty: 59
- Rejestracja: sob 24 kwie 2010, 22:44
- Imię: Sebastian
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Adampol(Maz)/Dęblin(Lub)
- Kontakt:
Re: Crashpady
A nie pognę jakoś tej szpilki jak będę tak w nią tłukł tym młotkiem?? bo nie chciałbym sobie narobić dodatkowej roboty..
- lasooch
- teksciarz
- Posty: 130
- Rejestracja: sob 08 sie 2009, 00:52
- Imię: Michał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: WPR
Re: Crashpady
Jak będziesz walił w osi szpilki, to nie. Ew. może jeszcze zamiast naparzać młotkiem, spróbuj ruszyć z drugiej strony kluczem pneumatycznym. W każdym zakładzie wulkanizacyjnym mają taki i z własnego doświadczenia wiem, że zazwyczaj nie ma problemów, by uzyskać tam pomoc 

Triumph Tiger 1050 << bikepics
- brylek22
- klepacz
- Posty: 551
- Rejestracja: pt 31 gru 2010, 20:28
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: WBR/TSA/było kiedyś LU
Re: Crashpady
jak ja nie pogiąłem to i Tobie powinno pójśćBobi pisze:A nie pognę jakoś tej szpilki jak będę tak w nią tłukł tym młotkiem??
- DeVeDe
- pisarz
- Posty: 298
- Rejestracja: sob 10 sty 2009, 12:47
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa - Bródno
- Kontakt:
Re: Crashpady
Generalnie dziwne... Ja odkrecilem nakrętkę... Puknalem rękojeścią klucza i szpilka weszła glebiej. Z drugiej strony pociagnalem ręką i wyjąłem.
-
- zadomowiony
- Posty: 59
- Rejestracja: sob 24 kwie 2010, 22:44
- Imię: Sebastian
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Adampol(Maz)/Dęblin(Lub)
- Kontakt:
Re: Crashpady
będę musiał na weekendzie popróbować znowu różnych rzeczy.. dzięki za pomoc i za pomysły:)
- lasooch
- teksciarz
- Posty: 130
- Rejestracja: sob 08 sie 2009, 00:52
- Imię: Michał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: WPR
Re: Crashpady
No i wkładając nową szpilkę z crashpadami koniecznie, ale to koniecznie trzeba ją posmarować czymś (smar do łożysk, smar grafitowy, spray do łańcucha, olej silnikowy, wszystko będzie lepsze niż sucha stal), żeby przy następnym podejściu nie było znowu takich przejść 

Triumph Tiger 1050 << bikepics
- Zając
- klepacz
- Posty: 1018
- Rejestracja: sob 06 sie 2011, 15:10
- Imię: Dariusz
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Hanna
Re: Crashpady
Możliwe, że po prostu wrzuciła się jakaś korozja, wyjmiesz szpilkę to będziesz wiedział, wtedy przydało by się to jakoś przeczyścić następnie strumieniem powietrza przedmuchać i oczywiście nasmarować.
LWL 74HN
-
- zadomowiony
- Posty: 59
- Rejestracja: sob 24 kwie 2010, 22:44
- Imię: Sebastian
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Adampol(Maz)/Dęblin(Lub)
- Kontakt:
Re: Crashpady
Niestety nic nie pomogło;/ a nie mam za bardzo znowu czasu żeby się z tym bawić, możecie mi kogoś polecić kto by się tym zajął z okolic warszawy lub wyszkowa ?? dobrze by było jakby potrafił też wyjmować urwane śruby/szpilki bo mam jedną urwaną przy kolektorze i chciałbym ją zrobić...
-
- zadomowiony
- Posty: 59
- Rejestracja: sob 24 kwie 2010, 22:44
- Imię: Sebastian
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Adampol(Maz)/Dęblin(Lub)
- Kontakt:
Re: Crashpady
crashe już założone, w końcu udało mi się wyjąć tą szpikę:)
- husky
- zadomowiony
- Posty: 54
- Rejestracja: ndz 05 cze 2011, 21:35
- Imię: Tomek
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Oleśnica
Re: Crashpady
Crashe od lasocha dotarły w tym tygodniu - dzięki
dziś przymiarka, otwornica już czeka i montujemy:)

dziś przymiarka, otwornica już czeka i montujemy:)
- PBWroc
- pisarz
- Posty: 249
- Rejestracja: czw 10 lut 2011, 17:04
- Imię: Paweł
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Crashpady
A ja właśnie wysłałem do Michała ( lasooch) kaskę za crashe i od jutra waruję przy skrzynce na listy
w oczekiwaniu przesyłki

Z laskami jest odwrotnie niż z VTEC-iem - im mniej wałków tym lepiej
Nie będąc motocyklistą tracisz z życia tyle samo co abstynent i impotent
Prędkość moim przyjacielem - przyjaźni nie wykorzystuj nadmiernie
Prędkość nie zabija tylko nagłe zatrzymanie ...
Nie będąc motocyklistą tracisz z życia tyle samo co abstynent i impotent
Prędkość moim przyjacielem - przyjaźni nie wykorzystuj nadmiernie
Prędkość nie zabija tylko nagłe zatrzymanie ...
- PBWroc
- pisarz
- Posty: 249
- Rejestracja: czw 10 lut 2011, 17:04
- Imię: Paweł
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Crashpady
Wczoraj wysłane (poniedziałek) dziś pan z poczty stał z przesyłką u mych drzwi (godz. 11)
AVE Michał (lasooch) i poczta
AVE Michał (lasooch) i poczta
Z laskami jest odwrotnie niż z VTEC-iem - im mniej wałków tym lepiej
Nie będąc motocyklistą tracisz z życia tyle samo co abstynent i impotent
Prędkość moim przyjacielem - przyjaźni nie wykorzystuj nadmiernie
Prędkość nie zabija tylko nagłe zatrzymanie ...
Nie będąc motocyklistą tracisz z życia tyle samo co abstynent i impotent
Prędkość moim przyjacielem - przyjaźni nie wykorzystuj nadmiernie
Prędkość nie zabija tylko nagłe zatrzymanie ...
- str6
- teksciarz
- Posty: 137
- Rejestracja: wt 24 sie 2010, 18:40
- Imię: TOMEK
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Radziwiłłów Mazowiecki
Re: Crashpady
Pad od lassocha uratował mi cały bok motocykla, został przetestowany przy konkretnym szlifie głównie wszystko przyjął pad.Pieniądze dobrze zainwestowane i zarazem zwróciły się z nawiązką, i taka moja uwaga róbcie dużo większe otwory bo pad w czasie szlifu gnie się na szpilce i wyłamuje owiewki.Dzięki Buła za podpowiedź. a oto fotka:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony czw 22 mar 2012, 17:36 przez str6, łącznie zmieniany 4 razy.
Strażak
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
Re: Crashpady
Jak wejdziesz w Odpowiedż to tam na dole jest taka ramka coby dodać plik.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- Zając
- klepacz
- Posty: 1018
- Rejestracja: sob 06 sie 2011, 15:10
- Imię: Dariusz
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Hanna
Re: Crashpady
Ta część aluminiowa to ma średnicę 30mm tak?str6 pisze:taka moja uwaga róbcie dużo większe otwory bo pad w czasie szlifu gnie się na szpilce i wyłamuje owiewki.
Jakiej średnicy miałeś otwory i jaką średnicę proponujesz żeby była?
LWL 74HN
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości