RC46 FIGHTER

Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
Awatar użytkownika
figaro
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2639
Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
Imię: Tomasz
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia

Post autor: figaro » ndz 02 maja 2010, 13:41

Bardzo ładnie i najważniejsze, że... ze smakiem. Podoba mi się. :smile:
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

Awatar użytkownika
poscig
klepacz
klepacz
Posty: 1361
Rejestracja: czw 17 sty 2008, 19:43
Imię: Marek
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 3-CITY
Kontakt:

Post autor: poscig » ndz 02 maja 2010, 14:32

KAWAŁ PROFESJONALNEJ ROBOTY, NIE LUBIE PRZERÓBEK, ALE TUTAJ WIDZĘ,ŻE AUTOR WYRAZIŁ W SPOSÓB ARTYSTYCZNY Z ZACHOWANIEM FABRYCZNEJ PRECYZJI WŁASNA WIZJE NA MOTOCYKL....JAK WIEMY NIEKTÓRYM SIĘ TO NIE UDAJE.... :lol:

P.S. KOLANKA WYPALONE TAŻ MAJA SWÓJ UROK

Awatar użytkownika
Vermilion
klepacz
klepacz
Posty: 814
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
Imię: Adam
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałcz/Piła

Post autor: Vermilion » ndz 02 maja 2010, 22:53

Wszystko zajeb. wygląda bardzo dobrze, sporo pracy wsadzone... tylko po co? Na pewno masz ogromną satysfakcję z włożonej pracy, w to nie wątpię. Pytanie tylko po cholerę zamieniać motocykl turystyczny w SF'a? Bez owiewki do pałowania się nie nadaje, masa za duża, żeby ostro śmigać po mieście (a do tego SF'y być powinny), z turystyki też ją wykastrowałeś, według mnie poza lansem i stylem to ta VFR'a została pozbawiona idei. Wygląda niemal identycznie jak Z1000 i nie ważne, że owiewki są całkiem inne. Każdy kto średnio będzie się znał na temacie i nie zauważy znaczku Hondy pomyli ją z Z'tem. Za wsadzoną kasę kupiłbyś znacznie lepsze moto, a pieniądze teraz już nigdy ci się nie zwrócą.

Ale za układ wydechowy należą się brawa!
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila

Awatar użytkownika
Roadrunner
pisarz
pisarz
Posty: 463
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 23:55
Imię: Pawelec
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 60 sekund przed Tobą

Post autor: Roadrunner » ndz 02 maja 2010, 22:53

Myślałem nad zmianą tylnej felgi i jest to temat który chętnie podejmę, z tymże na chwilę obecną mam inny priorytet - nowa oponka do tyłu bo stara aż się prosi żeby już ją zdjąć. Felg jest spory wybór, a tym bardziej że rozstaw śrub w vfr to jest dokładnie 4x100. Kwestia jeszcze tylko ET czyli odsadzenia felgi od piasty i dotoczenia pierścienia centrującego. Wszystko w zasięgu ręki.
szatan pisze:A mozesz zdradzic rąbka tajemicy jak to zostało zrobione , efekt jest niesamowity , jak nówki :shock:
Mógłbym zdradzić, trzeba by osobny temat najlepiej z jakimiś zdjęciami, krok po kroku jak się to prawidłowo robi. Pisze prawidłowo, bo połysk nie ginie po kilku myciach tak jak u innych, i jest jak nie lustrzany to bardzo temu bliski. Jak będzie czas to się zrobi taki mini poradnik.

[ Dodano: 2010-05-02, 23:02 ]
Vermilion pisze:Wygląda niemal identycznie jak Z1000
Do jakiego modelu Z1000 porównujecie? Ja nie widzę prawie żadnego podobieństwa. Jedynie przód w jakimś małym stopniu, ale tak... Nie wiem skąd tyle takich samych skojarzeń u tylu użytkowników.

[ Dodano: 2010-05-02, 23:30 ]
Vermilion pisze:Pytanie tylko po cholerę zamieniać motocykl turystyczny w SF'a? Bez owiewki do pałowania się nie nadaje, masa za duża, żeby ostro śmigać po mieście (a do tego SF'y być powinny), z turystyki też ją wykastrowałeś, według mnie poza lansem i stylem to ta VFR'a została pozbawiona idei.
Po pierwsze vfra jest to motocykl sportowo-turystyczny mimo swojej wagi i wcale nie wygórowanych osiągów.
Po drugie gdzie jest napisane, że streetfightery należy robić na bazie tylko i wyłącznie supersportów? Równie dobre przeróbki można wykonać na bazie "szosowych" motocykli. Wybór padł na vfre ze względu na ciekawe rozwiązania konstrukcyjne jakimi są m.in. prowadzenie tylnego koła i silnik widlasty 4-cylindrowy. Co do definicji do czego służą streetfightery to nie mogę się tak w 100% z tobą zgodzić, bo przeróbki są podyktowane przystosowaniem motocykla do pewnych warunków (tu: do miasta). I też tak było u mnie - ja w zasadzie jeżdżę tylko po mieście.Co do masy to nie jest ona problemem przy tym momencie obrotowym jaki generuje silnik. Przy tej ilości owiewek także przeciskanie się w korkach nie stwarza mi żadnego problemu.
Co do pozbawienia idei, to powiedz proszę który z przerobionych motocykli nie straciło zamyślonej idei przez pierwotnych konstruktorów? To jest rzeczą naturalną, że po przebudowie idea jest inna i zwykle nie ma ona nic wspólnego z tą pierwotną. Był turystyk - jest naked.
Podsumowując to dziękuję za słowa krytyki, bo były potrzebne. Ja sobie wymarzyłem taką vfrę i zrealizowałem to swoje marzenie. Myślę że tylko to się liczy.

Awatar użytkownika
Vermilion
klepacz
klepacz
Posty: 814
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
Imię: Adam
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałcz/Piła

Post autor: Vermilion » pn 03 maja 2010, 00:38

Mam nadzieję, że nie odebrałeś tego jako atak. Twój motocykl cholernie mi się podoba, naprawdę wielki szacunek za wykonanie i dbałość o detale. Po prostu mam trochę inny na to pogląd. Mi w takim streecie brakowałoby badassowego charakteru rzędowej 4 i jej dźwięku. Do szybkiego śmigania power slide'ami po mieście odjąłbym tej maszynie przynajmniej 40kg, do tego dodał inną kierownicę i zwiększył kąt skrętu koła. Najważniejsze, żeby właściciel był dumny i zadowolony z efektu.

A jeżeli chodzi o Z1000 to chodzi mi o model na 2010r.

http://static.blogo.it/twowheelsblog/ka ... 010_01.jpg

I jeszcze raz: WYPALONE KOLEKTORY WYGLĄDAJĄ PRZEKOZACKO
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila

Fred
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2605
Rejestracja: ndz 08 kwie 2007, 20:48
Imię: .
Płeć: Mężczyzna

Post autor: Fred » pn 03 maja 2010, 09:42

Kolego, Kawałsraki to nawet stać nie ma prawa obok tej Vifierki!

"Nie porównuj szamba z perfumerią" :mrgreen:


Mnie się własnie podoba, że jest to street i w dodatku z silnikiem V4!! Mam juz dość tych pokrojonych cebeerek...

Taki piękny sprzęt i w dodatku V4 - to jest piękne! Wszystko w tym moto jest idealne, od detali po kolor!

Powinienies dostać medal! :twisted: :mrgreen:

Awatar użytkownika
szatan
klepacz
klepacz
Posty: 979
Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: szatan » pn 03 maja 2010, 09:44

Z1000 to seryjny street , jak sie ktos uprze to kazdego streeta porówna do kawy . Tu nie chodzi o podobienstwo czy kase, wazne ze zbudowało sie motocykl ktorego nikt nie ma . Jesli dojdzie do tego ze zestreetuje swoją to z1000 napewno bedzie dla mnie wzorem do podglądania. A jak sie komus nie podoba to niech sie nie patrzy jak mu krzywda.
W takim razie ja czekam na patenta z kolektorami bo wyglada to niesamowicie pięknie
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf

Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es

Awatar użytkownika
slimak
klepacz
klepacz
Posty: 1135
Rejestracja: pn 05 sty 2009, 19:25
Imię: Marcin
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ROBUŃ okolice Kołobrzegu

Post autor: slimak » pn 03 maja 2010, 10:41

Roadrunner, przełamał jakiś szablon, że street musi być rzędowy lekki itd.
Gdybysmy tak podchodzili do sprawy to nic ciekawego by nie zostało stworzone a tak powstala piekna maszyna. Dzięki takim pomysłom wszyscy się rozwijamy 8)
ZKL

Awatar użytkownika
Vermilion
klepacz
klepacz
Posty: 814
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
Imię: Adam
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałcz/Piła

Post autor: Vermilion » pn 03 maja 2010, 10:51

Szatan, slimak, Fred. Ta VFR jest piękna i wyjątkowa, zgadzam się. Mówicie, że to piękne bo V4 itd. Przełamał schemat bo nie jest lekki. Tylko, że teraz to nie jest StreetFighter a półturystyczny naked. SF jak sama nazwa mówi musi być ogierem z krwi i kości, z pozycją za kierownicą powodującą ból krzyża, silnikiem wyrywającym kierownicę z rąk i skrętem koła pozwalającym manewrować bez problemu w gęstym jak dzicz korku z otwartą manetką, masa musi być niska, żeby łatwo przerzucać go w zakrętach i bez problemu z gazu wejść na koło. Najlepiej jeszcze zmienić zębatkę na tył, bo po co nam 250km/h, lepiej, żeby but był mocniejszy.

VFR naked to motocykl bardziej wystawowy, ew. naked do dojeżdżania do pracy, pośmigania wolnego w mieście, albo podjechania pod dom dziewczyny. Fighter musi walczyć.

Rozumiem wasze zachwyty nad silnikiem V4, mi też się on bardzo podoba, ale według mnie to jest potulny, spasły baranek w porównaniu do V2, R3 (Triumph) i R4, a niejednym motocyklem z niejednym silnikiem jeździłem. V4 idealnie nadaje się do turystyki, jazdy we dwójkę, w długie trasy. W Fighterze czwórka V nie ma prawa bytu. W nakedzie.. cóż, kwestia gustu.

Jeszcze raz Roadrunner. Gratuluję świetnego pomysłu i wykonania. Maszyna na 6 z plusem. Nie zaprzeczę, że też chciałbym mieć coś tak wyglądającego w garażu. Ale jeżeli chodzi o właściwości jezdne i przeznaczenie moto to mam inne priorytety.
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila

Awatar użytkownika
Roadrunner
pisarz
pisarz
Posty: 463
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 23:55
Imię: Pawelec
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 60 sekund przed Tobą

Post autor: Roadrunner » pn 03 maja 2010, 11:20

Vermilion pisze:Mam nadzieję, że nie odebrałeś tego jako atak
Nawet przez myśl mi to nie przeszło. Po prostu każdy ma swoje upodobania i o to chodzi. I tak jak napisałeś, każdy ma inne priorytety. Ja akurat mam takie. Dziękuwa jeszcze raz za zainteresowanie tematem.

Awatar użytkownika
poscig
klepacz
klepacz
Posty: 1361
Rejestracja: czw 17 sty 2008, 19:43
Imię: Marek
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 3-CITY
Kontakt:

Post autor: poscig » pn 03 maja 2010, 21:33

Nie rozumiem czemu niektórzy próbują zmieniać koncepcje osób, które zbudowały coś dla siebie i pod siebie.Gdyby autor tego ślicznego motocykla chciał zbudować sprzęt do
Vermilion pisze:Fighter musi walczyć.
to na 100% nie inwestowałby wielu godzin pracy i sporych nakładów finansowych w swoją koncepcje, tylko kupił rozbite i paskudne cbr 600 odkręcił pozostałosc plastików wstawił kilka potrzebnych płaskowników pospawanych w garażu itp. i niszczył dalej sprzęta.....WALCZĄC PO ULICACH.....jeśli ktoś buduje coś pod siebie szanujmy to i nie próbujmy krytykować czegoś co z założenia konstruktora ma słuzyć tylko do tego co on ma w głowie....

Awatar użytkownika
Vermilion
klepacz
klepacz
Posty: 814
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
Imię: Adam
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałcz/Piła

Post autor: Vermilion » pn 03 maja 2010, 21:47

Poscig nie zmieniam koncepcji Roadrunnera, wręcz przeciwnie chwalę go. Poprawiłem jedynie nazewnictwo, którego użył, bo street fighterem ta maszyna nie jest, a po prostu nakedem.

Street Fighter to nie musi być goła CBR'ka, widziałem wiele pięknych i dopasionych Fighterów z krwi i kości, których sam przejazd z dobrym kierowcą powodował szybsze bicie serca.

Hmm a czemu "walcząc po ulicach" miałby "niszczyć sprzęta"?
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila

Awatar użytkownika
robsonic
klepacz
klepacz
Posty: 823
Rejestracja: ndz 30 mar 2008, 06:51
Imię: Robert
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałbrzych city????
Kontakt:

Post autor: robsonic » pn 03 maja 2010, 23:26

Raczej ciężko coś nowego napisac chwaląc tego streeta, perfekcja w szczegółach, bardzo przemyślany i celujący tunning. Perwersyjna perfekcja!!!! Masz talent i nie zmarnuj tego...
Pozdro!
fakju i fenkju... brzmi podobnie lecz za przejęzyczenie można dostać w ryja lub w mordkę :)

Awatar użytkownika
Roadrunner
pisarz
pisarz
Posty: 463
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 23:55
Imię: Pawelec
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 60 sekund przed Tobą

Post autor: Roadrunner » wt 04 maja 2010, 08:42

Jak mógłbym zapomnieć - wielkie podziękowania dla ROBSONIC'a za pomoc w kwestii licznika, jeszcze raz DZIĘKUJĘ!!!

Awatar użytkownika
robsonic
klepacz
klepacz
Posty: 823
Rejestracja: ndz 30 mar 2008, 06:51
Imię: Robert
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałbrzych city????
Kontakt:

Post autor: robsonic » wt 04 maja 2010, 12:21

Dziękuje, cieszę się że jakoś mogłem pomóc. Jestem pod wielkim wrażeniem i powiem szczerze że vena mi jakoś odeszła od mojej babci... Ha ha ha,ciężko będzie Cię przebic ROADRUNNER powiem szczerze i bez cukrowania. Jedna z nielicznych i najlepiej przerobionych vfr-ek jakie widziałem a nie podniecam się byle czym.
fakju i fenkju... brzmi podobnie lecz za przejęzyczenie można dostać w ryja lub w mordkę :)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości