
Tuning wizualny i mechaniczny
- Roadrunner
- pisarz
- Posty: 463
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 23:55
- Imię: Pawelec
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: 60 sekund przed Tobą
Tak poważnie, to trochę się dziwię, nigdy nie widzieliście łańcucha motocyklowego który ma zapinkę a nie jest zakuwany?? Wiadome jest nie od dziś że zakuwany - bezpieczniejszy przy tej mocy. Ale dla pojemności do mniej więcej 250ccm to jest chyba powszechne rozwiązanie. Co o tym myślicie??Diego pisze:.i łańcuch od roweru
Żeby nie było wątpliwości, nie zaryzykował bym zapinki w VFR'ce.
http://fb.com/House-of-Customs-647011255358927
PS: naklejki klubowe -> viewtopic.php?f=79&t=19837&p=311709#p311709
PS: naklejki klubowe -> viewtopic.php?f=79&t=19837&p=311709#p311709
W Junaczku mam na spinkę. Nie słyszałem nigdy żeby się komukolwiek rozpiął.Roadrunner pisze: Wiadome jest nie od dziś że zakuwany - bezpieczniejszy przy tej mocy. Ale dla pojemności do mniej więcej 250ccm to jest chyba powszechne rozwiązanie. Co o tym myślicie??.
Oczywista do wyższych mocy zakuwamy.
- Janusz B.
- klepacz
- Posty: 1131
- Rejestracja: wt 13 lut 2007, 22:33
- Imię: Dżony
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Kwestia gustu. Ja nie lubię polerki, nie w motocyklach tego rodzaju. A tu gościu spolerował wszystko, co się dało, nawet zbiorniczek na płyn hamulcowy.
Podobnie biały kolor do mnie nie przemawia. Od kilku lat jest na niego moda, powstają lakiery o najróżniejszych odcieniach, ale mnie to nie rusza. Jeszcze zależy na jakiej budzie. RC 46 która sama w sobie wydaje się "pękata", potraktowana białym lakierem wygląda zupełnie jak spaślak. Przynajmniej ja mam takie wrażenie.
Ja raczej starałbym się jakoś ją "wyszczuplić". Tak czy inaczej ktoś się napracował i jeżeli jest zadowolony z efektu końcowego - to tylko pogratulować.
Podobnie biały kolor do mnie nie przemawia. Od kilku lat jest na niego moda, powstają lakiery o najróżniejszych odcieniach, ale mnie to nie rusza. Jeszcze zależy na jakiej budzie. RC 46 która sama w sobie wydaje się "pękata", potraktowana białym lakierem wygląda zupełnie jak spaślak. Przynajmniej ja mam takie wrażenie.
Ja raczej starałbym się jakoś ją "wyszczuplić". Tak czy inaczej ktoś się napracował i jeżeli jest zadowolony z efektu końcowego - to tylko pogratulować.
Spytaj milicjanta, on Ci prawdę powie.
Spytaj milicjanta, on Ci wskaże drogę...
http://www.bezwiny.pl
Spytaj milicjanta, on Ci wskaże drogę...
http://www.bezwiny.pl
Dobra, wrocilem z poligonu, moto rozbite stoi w garazu :( ostatnio bylem sprawdzic co u mojego malenstwa slychac i na wszelki wypadek wzialem kluczyki... pali bez zadnego problemu :mrgreen:
Majac do wyboru, kupno nowych plastikow lub ich klejenie (prawy bok, czacha i ta pierdola na gorze po prawej) i malowanie ich, i kupno gotowego kitu w malowaniu Repsola, stwierdzilem, ze kupuje gotowy. Wyniesie mnie to ok 1600zl, dojdzie koszt malowania baku i kola... nie mam co robic przez zime wiec wezme sie za polerke. Ciekawe jaki bedzie efekt... malowanie Repsol plus wypolerowane kola.
Zastanawiam sie jeszcze powaznie nad malowaniem ramy na czarny mat.
Jak plastiki z Hong Kongu beda do dupy to od razu na ebaya wystawie i sprzedam, jak beda dobre, wystawie stare plastiki.
Popatrzylem na tyl i wyszlo mi na to, ze zeby wizualnie podniesc dupe, musze ogolnie podniesc wszystko do gory, czyli pasazer bedzie siedzial wyzej czyli wiatr bedzie mu (jej :mrgreen: ) walil po kasku i bedzie marudzic...
Poki co biore sie za remont calosci, wymienie elektryke, wyreguluje zawory, plyny, poprawie wydech po tym fajansiarzu z konstancina;)
Do roboty :)
Majac do wyboru, kupno nowych plastikow lub ich klejenie (prawy bok, czacha i ta pierdola na gorze po prawej) i malowanie ich, i kupno gotowego kitu w malowaniu Repsola, stwierdzilem, ze kupuje gotowy. Wyniesie mnie to ok 1600zl, dojdzie koszt malowania baku i kola... nie mam co robic przez zime wiec wezme sie za polerke. Ciekawe jaki bedzie efekt... malowanie Repsol plus wypolerowane kola.
Zastanawiam sie jeszcze powaznie nad malowaniem ramy na czarny mat.
Jak plastiki z Hong Kongu beda do dupy to od razu na ebaya wystawie i sprzedam, jak beda dobre, wystawie stare plastiki.
Popatrzylem na tyl i wyszlo mi na to, ze zeby wizualnie podniesc dupe, musze ogolnie podniesc wszystko do gory, czyli pasazer bedzie siedzial wyzej czyli wiatr bedzie mu (jej :mrgreen: ) walil po kasku i bedzie marudzic...
Poki co biore sie za remont calosci, wymienie elektryke, wyreguluje zawory, plyny, poprawie wydech po tym fajansiarzu z konstancina;)
Do roboty :)
- szatan
- klepacz
- Posty: 979
- Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
- Kontakt:
czy to nie jest czasem vfr ? zdjecie robiłem osobiscie 

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości