Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
-
MarcinD
- pisarz

- Posty: 421
- Rejestracja: pt 28 sie 2015, 18:39
- Imię: Marcin
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PTU
Post
autor: MarcinD » pn 13 mar 2017, 20:03
Ładne
Poza tematem ale to wyświetlacz biegów gpt gi1001?
Jak się sprawuje?
hornet 600 PC36 >
vfr800 vtec >
vfr1200f 
-
Rafał100
- bywalec

- Posty: 37
- Rejestracja: czw 23 cze 2016, 10:26
- Imię: Rafał
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: Rafał100 » śr 15 mar 2017, 18:38
Siemano. Model GI 1001 . Wyświetlacz bardzo prosty w montażu i programowaniu ,a sprawuje się jak zaranie dobrze
muszę troszkę pośmigać jeszcze żeby powiedzieć coś więcej
jedno wiem... musi zmienić miejsce nad zegary bo w tym położeniu jest słabo widoczny trzeba odrywać wzrok

Była VFR

jest CBR

-
MarcinD
- pisarz

- Posty: 421
- Rejestracja: pt 28 sie 2015, 18:39
- Imię: Marcin
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PTU
Post
autor: MarcinD » śr 15 mar 2017, 19:43
Tez go zamontowałem, zaprogramowany jest ale jeszcze nie miałem okazji sprawdzić.mam nadzieje że bedzie wszystko ok z działaniem
hornet 600 PC36 >
vfr800 vtec >
vfr1200f 
-
tomek12
- zadomowiony

- Posty: 71
- Rejestracja: pn 20 lut 2017, 12:55
- Imię: Tomek
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PL/UK
Post
autor: tomek12 » śr 15 mar 2017, 21:33
Rafał100 pisze:Siemano. Model GI 1001 . Wyświetlacz bardzo prosty w montażu i programowaniu ,a sprawuje się jak zaranie dobrze
muszę troszkę pośmigać jeszcze żeby powiedzieć coś więcej
jedno wiem... musi zmienić miejsce nad zegary bo w tym położeniu jest słabo widoczny trzeba odrywać wzrok

A može zamontuj tak jak ja zrobiłem
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
MarcinD
- pisarz

- Posty: 421
- Rejestracja: pt 28 sie 2015, 18:39
- Imię: Marcin
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PTU
Post
autor: MarcinD » czw 16 mar 2017, 12:31
Gpt ma kabelz tył obudowy więc nie da sie tak. Trzeba by wiercić
hornet 600 PC36 >
vfr800 vtec >
vfr1200f 
-
Rafał100
- bywalec

- Posty: 37
- Rejestracja: czw 23 cze 2016, 10:26
- Imię: Rafał
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: Rafał100 » czw 16 mar 2017, 22:35
Ja myślę u góry na obudowie zegarów
Była VFR

jest CBR

-
MarcinD
- pisarz

- Posty: 421
- Rejestracja: pt 28 sie 2015, 18:39
- Imię: Marcin
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PTU
Post
autor: MarcinD » pt 17 mar 2017, 20:05
Po lewej voltomierz po prawej wyświetlacz biegow, oba w tej samej obudowie "wkomponowane" w owiewki
Tak to u mnie wygląda
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
hornet 600 PC36 >
vfr800 vtec >
vfr1200f 
-
Rafał100
- bywalec

- Posty: 37
- Rejestracja: czw 23 cze 2016, 10:26
- Imię: Rafał
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: Rafał100 » pt 17 mar 2017, 20:49
bardzo fanie to wygląda, a gdzie podłączyłeś zasilanie do woltomierza, ja dałem z pod licznika i słabo pokazuje
Była VFR

jest CBR

-
MarcinD
- pisarz

- Posty: 421
- Rejestracja: pt 28 sie 2015, 18:39
- Imię: Marcin
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PTU
Post
autor: MarcinD » pt 17 mar 2017, 20:55
Prawa strona moto pod owiewką jest "skrzynka" bezpieczników. Miernikiem znalazłem na którym pojawia się + po zapłonie o tam się wlutowałem.
Teraz nie jestem w stanie powiedzieć który to bezpiecznik. Minus z stelaża owiewek obok wspomnianej skrzynki
hornet 600 PC36 >
vfr800 vtec >
vfr1200f 
-
Rafał100
- bywalec

- Posty: 37
- Rejestracja: czw 23 cze 2016, 10:26
- Imię: Rafał
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: Rafał100 » pt 17 mar 2017, 21:29
dzięki z info, jutro biorę się za robotę bo u mnie lipa na odpalonym 12.9v pokazuje
Była VFR

jest CBR

-
MarcinD
- pisarz

- Posty: 421
- Rejestracja: pt 28 sie 2015, 18:39
- Imię: Marcin
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PTU
Post
autor: MarcinD » pt 17 mar 2017, 21:45
trochę mało
hornet 600 PC36 >
vfr800 vtec >
vfr1200f 
-
Rafał100
- bywalec

- Posty: 37
- Rejestracja: czw 23 cze 2016, 10:26
- Imię: Rafał
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: Rafał100 » sob 18 mar 2017, 15:04
u mnie skrzynka bezpieczników słabo 12.9v poszukałem i podłączyłem pod gniazdo usb za przekaźnikiem i jest 13.9 v na światłach czyli zadowalająco
a wskaźnik zmiany biegów wylądował na górze i jest bardzo dobrze widoczny
Była VFR

jest CBR

-
Rafał100
- bywalec

- Posty: 37
- Rejestracja: czw 23 cze 2016, 10:26
- Imię: Rafał
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: Rafał100 » sob 18 mar 2017, 15:05
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Była VFR

jest CBR

-
śliniak290
- klepacz

- Posty: 1854
- Rejestracja: pn 07 cze 2010, 09:41
- Imię: Wojciech
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa - Jelonki
Post
autor: śliniak290 » sob 18 mar 2017, 15:51
Rafał super sprawa

Najpierw naucz śmiać się z siebie , a potem śmiej się z innych !!!
-
Rafał100
- bywalec

- Posty: 37
- Rejestracja: czw 23 cze 2016, 10:26
- Imię: Rafał
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: Rafał100 » sob 18 mar 2017, 17:33
Dzięki Wojtek trochę zabywy ale efekt jak dla mnie
Zaje.....

Była VFR

jest CBR

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości