Przepraszam za off top...Arnold! w temacie który podrzuciłeś jako "dowód" polemizujesz bez żadnych konkretów, stwierdzenie "można to zrobić "Arnold pisze:W VFR cylindry można rozwiercać klasycznymi metodami przy zachowaniu odpowiednich temperatur przy obróbce. Dowód: viewtopic.php?f=19&t=13406&start=15firemanek1972 pisze:Kolega próbował coś modzić z rozwiercaniem w VTR i z tego co słyszałem ceramiki nie można rozwiercać, sprowadzał ze stanów gotowe zestawy.
Podniesienie mocy VFR - praca inżynierska
- firemanek1972
- zadomowiony

- Posty: 66
- Rejestracja: pn 15 sie 2011, 17:56
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Podniesienie mocy VFR - praca inżynierska
"To są pańskie prywatne koncepcje!"
-
rafal223
- zadomowiony

- Posty: 95
- Rejestracja: ndz 01 wrz 2013, 10:55
- Imię: Rafał
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Dolnośląskie
Re: Podniesienie mocy VFR - praca inżynierska
Trzeba pewnie naniesc ponownie, co jest kosztowne i ryzykowne, bo jest mało firm które robią to dobrze. Bywa, ze nawet po kilkunastu motogodzinach powłoką odnowiona Sie luszczy i schodzi niestety...
- armen1pl
- pisarz

- Posty: 354
- Rejestracja: sob 10 gru 2011, 18:32
- Imię: Arek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wyszków
Re: Podniesienie mocy VFR - praca inżynierska
A skąd ta pewność, że na tuleje jest tylko naniesiona powłoka ceramiczna ? A może tuleje wykonane są ze spieków ceramicznych tak jak np. tarcze hamulcowe w porsche ?
Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika.
- Arnold
- ostry klepacz

- Posty: 2432
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Podniesienie mocy VFR - praca inżynierska
A przeczytaliście to co jest napisane na zdjęciu które wrzuciłem z serwisówki?
- Roadrunner
- pisarz

- Posty: 463
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 23:55
- Imię: Pawelec
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: 60 sekund przed Tobą
Re: Podniesienie mocy VFR - praca inżynierska
Takie rzeczy to najpóźniej w technikum kolegomagik pisze:...to właśnie wyważanie otwartych drzwi mówiące o tym, ze facet który ja robi umie wykorzystać wiedzę, która ktoś wcześniej zdobył...
Sorry za offtop
Arnold, orientujesz się czy w vfr 750 jest ten sam patent z tulejami co w 800Fi? Mam rozcięty karter 750 i mogę się podzielić taką tuleją do badań jakby była potrzeba...
http://fb.com/House-of-Customs-647011255358927
PS: naklejki klubowe -> viewtopic.php?f=79&t=19837&p=311709#p311709
PS: naklejki klubowe -> viewtopic.php?f=79&t=19837&p=311709#p311709
- firemanek1972
- zadomowiony

- Posty: 66
- Rejestracja: pn 15 sie 2011, 17:56
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Podniesienie mocy VFR - praca inżynierska
W temacie rozwiercania silnika 800Fi z racji zżerającej mnie ciekawości wziąłem i zapytałem gościa który robi silniki do sportu właśnie.Arnold pisze:A przeczytaliście to co jest napisane na zdjęciu które wrzuciłem z serwisówki?
Otóż Arnold! można rozwiercić silnik z powłoką ceramiczną do ponadwymiarowych tłoków, masz racje
"To są pańskie prywatne koncepcje!"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości