
Crashpady
-
- teksciarz
- Posty: 134
- Rejestracja: pt 14 paź 2016, 09:45
- Imię: Andrzej
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Łomianki
Re: Crashpady
Czy ktoś wie jaka jest całkowita długość szpilki # 12 do montażu crashy przy VFR 800 FI RC46 ? bo chyba nie taka jak przy V-tecu. 

- Mbwene
- pisarz
- Posty: 225
- Rejestracja: śr 08 lip 2015, 14:01
- Imię: Przemek
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Piła
Re: Crashpady
Poszedłem do garażu zmierzyć- 61 cm, crashe lasoohowe
MZ ETZ 250 -> Yamaha XJ 600 Diversion -> Buell XB9r Firebolt -> VFR 800FI...
Mam w dupie czy ktoś mnie lubi czy nie lubi... swoje myślę, swoje mówię...
Mam w dupie czy ktoś mnie lubi czy nie lubi... swoje myślę, swoje mówię...
-
- teksciarz
- Posty: 134
- Rejestracja: pt 14 paź 2016, 09:45
- Imię: Andrzej
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Łomianki
Re: Crashpady
Dzięki bardzo mnie pomogłeś teraz mogę zamówić u tokarza. Czy to jest całkowita długość i jak zmierzyłeś , bo ja mierząc na moto. mam kłopot ,żeby dokładnie to wykonać.
Może masz niezamontowane ?
Może masz niezamontowane ?

- Mbwene
- pisarz
- Posty: 225
- Rejestracja: śr 08 lip 2015, 14:01
- Imię: Przemek
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Piła
Re: Crashpady
Aktualnie mam rozgrzebane moto więc ze zmierzeniem nie było problemu.
MZ ETZ 250 -> Yamaha XJ 600 Diversion -> Buell XB9r Firebolt -> VFR 800FI...
Mam w dupie czy ktoś mnie lubi czy nie lubi... swoje myślę, swoje mówię...
Mam w dupie czy ktoś mnie lubi czy nie lubi... swoje myślę, swoje mówię...
-
- teksciarz
- Posty: 134
- Rejestracja: pt 14 paź 2016, 09:45
- Imię: Andrzej
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Łomianki
Re: Crashpady
Dzisiaj znowu usiłowałem dokonać pomiaru na moto. z owiewkami. Ustawiłem Vfr-kę prostopadle do ściany i laserową poziomicą rzuciłem ślad na ścianę z obu stron. Szerokość całkowita 50cm. Do tego trzeba dodać 1cm luzu crash owiewka oraz 8.5cm na część tulei ,która znajduje się w ślizgu/ całkow. dł. ślizgu 9,5cm / Jeżeli do 50cm dodaję tę długość 9,5cmX2 to łączna długość wychodzi mnie 69cm. Wg rysunku do V-teca dł. tulei 67cm.
I dalej jestem w czarnej d -...pie. Chyba zamówię dłuższą i ewentualnie skrócę. Dzięki za pomiar
I dalej jestem w czarnej d -...pie. Chyba zamówię dłuższą i ewentualnie skrócę. Dzięki za pomiar

- Marcin155
- Posty: 7
- Rejestracja: pt 04 wrz 2015, 13:05
- Imię: Marcin
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rybnik
Re: Crashpady
Witam,
w temacie crashpadów mam jeszcze taką ilustracje
w temacie crashpadów mam jeszcze taką ilustracje

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- MarcinD
- pisarz
- Posty: 421
- Rejestracja: pt 28 sie 2015, 18:39
- Imię: Marcin
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PTU
Re: Crashpady
Rysunek dotyczy vtec ale podejrzewam że fi ma podobnie
hornet 600 PC36 > vfr800 vtec > vfr1200f 

- Mbwene
- pisarz
- Posty: 225
- Rejestracja: śr 08 lip 2015, 14:01
- Imię: Przemek
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Piła
Re: Crashpady
identycznieMarcinD pisze:Rysunek dotyczy vtec ale podejrzewam że fi ma podobnie
MZ ETZ 250 -> Yamaha XJ 600 Diversion -> Buell XB9r Firebolt -> VFR 800FI...
Mam w dupie czy ktoś mnie lubi czy nie lubi... swoje myślę, swoje mówię...
Mam w dupie czy ktoś mnie lubi czy nie lubi... swoje myślę, swoje mówię...
Re: Crashpady
Panowie a czy ktoś interesował się crashami do których nie trzeba żadnych dziur robić ?? Znalazłem coś takiego ale nie wiem na ile może zdać egzamin. Jak sądzicie ?
https://www.rdmoto.eu/en/standalone/product/32914
https://moto-freak.pl/pl/rd-moto-crash- ... 11513.html
https://www.rdmoto.eu/en/standalone/product/32914
https://moto-freak.pl/pl/rd-moto-crash- ... 11513.html
- Tomek Grudziądz
- klepacz
- Posty: 1155
- Rejestracja: sob 17 kwie 2010, 22:35
- Imię: Tomek
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Grudziądz
Re: Crashpady
Takie crashe to o kant dupy rozbić.
Nie będą spełniać swojej roli.Jak chcesz się dowiedzieć więcej to poszukaj tematu na forum.Jest ładnie opisane wraz ze zdjęciami.
Nie będą spełniać swojej roli.Jak chcesz się dowiedzieć więcej to poszukaj tematu na forum.Jest ładnie opisane wraz ze zdjęciami.
"niepuszczone bąki unoszą się do góry,stąd się biorą posrane pomysły"
- adrianoo
- pisarz
- Posty: 420
- Rejestracja: pt 25 mar 2016, 18:41
- Imię: Adrian
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Józefosław
Re: Crashpady
te crashe więcej szkód ci zrobią ( mocniejszy upadek i po chłodnicy) iż standardowy, montowany na szpilce przez ramę. Wiercenie to żaden ból, dobrą otwornicę (stożkową) i elegancko dziurki zrobisz co do milimetra. Ja mam Lasoochowe i są git.
"braku chemii fizyką nie nadrobisz"
Re: Crashpady
No to zdecyduję się na normalne. Tylko są jakieś inne niż Womet-Tech ?? Bo tylko takie mi na necie wyskakują. A pasowało by zamontować zanim sezon się na dobre rozpocznie.
- adrianoo
- pisarz
- Posty: 420
- Rejestracja: pt 25 mar 2016, 18:41
- Imię: Adrian
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Józefosław
Re: Crashpady
Pisz do Gregorego - w zeszłym roku brałem od niego, może jeszcze ma
"braku chemii fizyką nie nadrobisz"
- Niron
- klepacz
- Posty: 664
- Rejestracja: ndz 08 lut 2015, 23:20
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Siemień
Re: Crashpady
Na razie, nie ma i nie wiadomo kiedy będzie miał, niestety.
„If everything seems under control you’re just not going fast enough”
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI
- Navikoma
- zadomowiony
- Posty: 59
- Rejestracja: pt 10 cze 2016, 15:08
- Imię: Grzesiek
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk/Kołobrzeg
Re: Crashpady
Gregory nie miał na stanie. Ja założyłem Womety, żeby nie zwlekać już. Tydzień przed założeniem crashów, moto na parkingu po 200 km nie utrzymałem (prawa ręka po operacji, boli po 100 km, po 200 nawet nie piszę). I Vtec leżał, a mógł leżeć na crashpadzie 
Ale te womety całkiem niebrzydkie. Dobrze się prezentują:
https://postimage.org/
Aha i coś tam z praktycznych informacji: Szpilkę silnika traktowałem WD40 12h przed wykręcaniem, zbiornik płynu chłodniczego pięknie się uformował trzonkiem młotka i opalarką, owiewki dziurawiłem dremlem na najwyższych obrotach i kamieniem w kształcie.. nie wiem tampona. Bardziej przez topienie niż skrawanie, ale trudno coś uszkodzić przy okazji. Punkt centralny wyznaczyłem wkładając śrubę w otwór po szpilce i dając krople smaru na końcu, tak by został ślad na owiewce idealnie tam gdzie trzeba.

Ale te womety całkiem niebrzydkie. Dobrze się prezentują:

Aha i coś tam z praktycznych informacji: Szpilkę silnika traktowałem WD40 12h przed wykręcaniem, zbiornik płynu chłodniczego pięknie się uformował trzonkiem młotka i opalarką, owiewki dziurawiłem dremlem na najwyższych obrotach i kamieniem w kształcie.. nie wiem tampona. Bardziej przez topienie niż skrawanie, ale trudno coś uszkodzić przy okazji. Punkt centralny wyznaczyłem wkładając śrubę w otwór po szpilce i dając krople smaru na końcu, tak by został ślad na owiewce idealnie tam gdzie trzeba.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości