Ograniczyć spalanie
- Buła
- klepacz 
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
witam,a moja ostatnio na 250 km,we dwie osoby i lekkim bagażem,to znaczy tankpad i plecak dziewczyny spaliła 14,3 litra, predkośc nie przekaraczała w sumie 120km/h.
			
									
									Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
						
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- Fabiq
- klepacz 
- Posty: 1371
- Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
to ja nie mam sie czym chwalic - kawa zx6r seryjna jesli chodzi o zasilanie - 3 godziny treningu jakies 6 litrow, cbrka trasa z kolezka na plecach 90 kg 29 litrow na 500 km srednia predkosc przelotowa 160 km/h rzadko bylo 200 ale bylo, miasta niewiele, ostatnio jazda solo predkosci 160-250 , 200-220 km na 16 litrach, w tym szlifek  troche sie wylalo jak lezala na boku
 troche sie wylalo jak lezala na boku 
			
									
									 troche sie wylalo jak lezala na boku
 troche sie wylalo jak lezala na boku 
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769
						- 
				Hiszpan25
- zadomowiony 
- Posty: 54
- Rejestracja: sob 26 sty 2008, 21:12
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Szczecin
Njlepszym sposobem na zwiększenie zasięgu jest uspokojenie prawego nadgarstka. Podczas ostatniego wyjazdu wakacyjnego w trasie udawało mi sie uzyskiwać nawet 4,53l/100km co na 22l zbiorniku daje zasięk nawet ponad 480km  Niestety wymaga to dość duzego samozaparcia. Co ciekawe udawało mi sie tez miewać rezultaty typu 8,78l/100km ale to podczas testów gdy było sporo przelotów pełnym ogniem. Wówczas zbiornik kończył sie juz po około 250km
 Niestety wymaga to dość duzego samozaparcia. Co ciekawe udawało mi sie tez miewać rezultaty typu 8,78l/100km ale to podczas testów gdy było sporo przelotów pełnym ogniem. Wówczas zbiornik kończył sie juz po około 250km   
 
PZDR!
			
									
									
						 Niestety wymaga to dość duzego samozaparcia. Co ciekawe udawało mi sie tez miewać rezultaty typu 8,78l/100km ale to podczas testów gdy było sporo przelotów pełnym ogniem. Wówczas zbiornik kończył sie juz po około 250km
 Niestety wymaga to dość duzego samozaparcia. Co ciekawe udawało mi sie tez miewać rezultaty typu 8,78l/100km ale to podczas testów gdy było sporo przelotów pełnym ogniem. Wówczas zbiornik kończył sie juz po około 250km   
 PZDR!
- Daniel
- klepacz 
- Posty: 506
- Rejestracja: czw 27 gru 2007, 19:11
- Imię: Daniel
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Ja dziś zrobiłem dużą pętlę bieszczadzką i RC 46 wzięła mi 4.78 l/100. Ale to przy bardzo spokojnej jeździe (jechałem z ojcem na chopperku Kawasaki ZL 600). Kawa wzięła w tym czasie 4.18 l/100. Ale to jeszcze nic. W zeszłym roku zrobiłem dokładnie tą samą traskę też na spokojnie na TDMie mojego brata i Yamaszka spaliła mi wtedy ok. 3.7 l/100! To jest wynik!
			
									
									Try before you die!
						- Kornik
- ostry klepacz 
- Posty: 2147
- Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Sam bym tego lepiej nie ujałorzyl pisze:niektorym może wejść 19. reszte wypełnia szpachlamarlon pisze:21 litrów panie..

U mnie trasa warszawa - kołobrzeg w godzinach 3:30 - 9:30 w konfiguracji ja + tankbag oxford na fulla wypakowany, sakwy boczne tak samo (szersza strona do przodu, to wazneprzy tym co napisze) i namiot wazacy 10kg na miejscu pasażera - spalanie wyszlo 6,8L / 100km
Powrót trasa kolobrzeg - warszawa w godzinach 12:30 - 19:30 (dużo postojów na picie i jedzenie bo goraco było), ta sama konfiguracja z wyjątkiem tego że sakwy ząlozone na odwrót tzn. węższa strona do przodu, jazda taka sama czyli 5- 6 tys obr 120 - 140 km/h (przy zlozeniu maksymalnym i lokciach przy żebrach 150km/h) spalanie wyszlo mi 6,3L / 100km
Trasa warszawa - lublin (tempo to samo) tylko z tankbagiem i plecakiem na plecach bez pasażera 5,8L
Może jak w końcu sprawdze luzy zaworowe i ewentualnie je skasuje może bedą niższe wyniki spalania

miasto 7,3 - 7,7L / 100km z lataniem po czerwonym polu

Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
						Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości



 do tej granicy,przy płynnej jeździe da rade osiągnąć takie spalanie.
 do tej granicy,przy płynnej jeździe da rade osiągnąć takie spalanie. 

 średnia 140
  średnia 140








