Power Commander III w VFR Vtec
- Mundek
- pisarz
- Posty: 351
- Rejestracja: pn 25 wrz 2006, 13:46
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdynia (Olecko)
- Kontakt:
Re: Power Commander III w VFR Vtec
Ale tak tak to wygląda w konfrontacji z mocniejszymi moto, w sumie to i tak byłem delikatny, bo jakby nie było jestem fanem tego moto, ale ostatnio moim Vitkiem jeździł kolega. Koleś waży 120 kg i na co dzień jeździ ZZR 1400, także zupełnie inna półka mocowa, pojemnościowa i momentowa. Na koniec powiedział, że ładne moto, fajnie skręca, super hamuje, ale chyba w fabryce zapomnieli mu silnik włożyć...
Pzdr Mundek!
VTEC 2009
GSX-R 750 K8
Uwielbiam VFR, ale Gikser to źródło czystej adrenaliny:))
VTEC 2009
GSX-R 750 K8
Uwielbiam VFR, ale Gikser to źródło czystej adrenaliny:))
- globe11
- pisarz
- Posty: 226
- Rejestracja: ndz 10 kwie 2011, 12:52
- Imię: Janusz/Krzysiek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Zamość
Re: Power Commander III w VFR Vtec
oj Mundziu ścigał, ścigał... odkręcić trzeba umieć...Mundek pisze: tylko weźcie nie piszcie, że VFR daje radę z mocniejszymi sprzętami, bo akurat silnik to najsłabszy punkt tego moto. Jeśli taka sytuacja miała miejsce, to podejrzewam, że albo ten ktoś się z wami bawił, albo się nie ścigał.
PETER lał tyłek kolesiom na Ssportach 1/4 mili oficjalne zawody... chłopaki nie potrafili ruszać...
nie pokonam mocniejszych motocykli gdy odkręcam od 150km/h bo VFR faktycznie zostaje w miejscu, nie pokonam prędkością bo u mnie 248km/h to maks, ale od zera do 180km/h... no do 150 km/h bo się trafi kozak to się mogę założyć że zleję
p.s.
3-3,3sek do 100km/h
WSK, MZ, CB450S, Bandit600s, RC46 ....
życie jest tak fajne jak striptiz transwestyty - niby wszystko ładnie, pięknie aż tu nagle ch...j*!!!
Gdy Mężczyźnie jest źle to szuka Kobiety,
gdy Mężczyźnie jest dobrze to Kobieta szuka jego.
życie jest tak fajne jak striptiz transwestyty - niby wszystko ładnie, pięknie aż tu nagle ch...j*!!!
Gdy Mężczyźnie jest źle to szuka Kobiety,
gdy Mężczyźnie jest dobrze to Kobieta szuka jego.
- Roadrunner
- pisarz
- Posty: 463
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 23:55
- Imię: Pawelec
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: 60 sekund przed Tobą
Re: Power Commander III w VFR Vtec
Trochę z innej beczki - tzn chce zamontować PCII/PCIII (sam nie wiem które mam, kostki są bezpośrednio do komputera ECU a nie do wtrysku) do swojej 800Fi i pytanie do Cb Mundek, skąd wziałeś "mapy"? Pytam bo nie dostałem żadnej płytki tylko samo ustrojstwo (z demontażu) a "mapa" jaka w nim jest to tylko kombinacja dla org tłumika i org filtra. Sorrki za offtop
I pytanie czym się różni PCII od PCIII? Można do wszystkich roczników montować każde z nich?
I pytanie czym się różni PCII od PCIII? Można do wszystkich roczników montować każde z nich?
http://fb.com/House-of-Customs-647011255358927
PS: naklejki klubowe -> viewtopic.php?f=79&t=19837&p=311709#p311709
PS: naklejki klubowe -> viewtopic.php?f=79&t=19837&p=311709#p311709
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
Re: Power Commander III w VFR Vtec
pcIII podłączasz do kompa poprzez USB i sam możesz dokonać wgrania mapy. zmiany mapy
pobrac można tutaj:
http://www.powercommander.com/powercomm ... e=PCIIIUSB
pobrac można tutaj:
http://www.powercommander.com/powercomm ... e=PCIIIUSB
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- desynchro
- zadomowiony
- Posty: 82
- Rejestracja: wt 11 sie 2009, 16:48
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lubartów
Re: Power Commander III w VFR Vtec
p.s.
3-3,3sek do 100km/h
lobe11 , jak to robisz , gaz do ilu obrotów przed puszczeniem sprzęgła ( i czy puszczasz nagle, raptownie czy w miarę "szybko gładko" ), pytam bo mam 4,2 sek do setki
3-3,3sek do 100km/h
lobe11 , jak to robisz , gaz do ilu obrotów przed puszczeniem sprzęgła ( i czy puszczasz nagle, raptownie czy w miarę "szybko gładko" ), pytam bo mam 4,2 sek do setki
- globe11
- pisarz
- Posty: 226
- Rejestracja: ndz 10 kwie 2011, 12:52
- Imię: Janusz/Krzysiek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Zamość
Re: Power Commander III w VFR Vtec
a tutaj mnie zaskoczyłeś nie byłem na hamowni i w sumie nie wiem w ile ja dam radę do 100-tki nigdy nie mierzyłem. Te 3 do 3,3 to cytowałem producenta (oni podają 3,1) i inne źródła pisane, ale spróbuję zmierzyć. Gaz i sprzęgło jak dla mnie jednocześnie, ale płynnie by Ci nie poszedł na koło, postaram się zmierzyć jak mi to idziedesynchro pisze:p.s.
3-3,3sek do 100km/h
lobe11 , jak to robisz , gaz do ilu obrotów przed puszczeniem sprzęgła ( i czy puszczasz nagle, raptownie czy w miarę "szybko gładko" ), pytam bo mam 4,2 sek do setki
WSK, MZ, CB450S, Bandit600s, RC46 ....
życie jest tak fajne jak striptiz transwestyty - niby wszystko ładnie, pięknie aż tu nagle ch...j*!!!
Gdy Mężczyźnie jest źle to szuka Kobiety,
gdy Mężczyźnie jest dobrze to Kobieta szuka jego.
życie jest tak fajne jak striptiz transwestyty - niby wszystko ładnie, pięknie aż tu nagle ch...j*!!!
Gdy Mężczyźnie jest źle to szuka Kobiety,
gdy Mężczyźnie jest dobrze to Kobieta szuka jego.
- zaba80r
- pisarz
- Posty: 234
- Rejestracja: wt 27 mar 2012, 20:02
- Imię: Piotr
- województwo: poza granicą Polski
- Płeć: Mężczyzna
Re: Power Commander III w VFR Vtec
bez sprzegla ... lekko odjac gaz i pedzel, mniej obrotow tracisz....wiem ze moze pisze swietokractwo...ale jak sie fest spiesze to czasem zpinam bez sprzegla jest ogien jak cholera...
“You live more in 5 minutes going flat out on a vehicle like this than most people live in a lifetime” – Burt Munro...The world fastest Indian...
- Koobsky
- pisarz
- Posty: 399
- Rejestracja: pt 09 lis 2012, 22:03
- Imię: Kuba
- województwo: poza granicą Polski
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bristol, UK
Re: Power Commander III w VFR Vtec
Sorry, że trochę odgrzewam temat ale ciekawi mnie jakie taki Power Commander w V-Tec'u, po wyprostowaniu krzywej mocy ma wpływ na spalanie.
Ktoś coś wie na ten temat..?
Ktoś coś wie na ten temat..?
http://www.goriders.net
Zapraszam do polajkowania mojego fanpage'a na facebook'u.
https://www.facebook.com/www.goriders.net
Moja VFR'a...
VFR 800 V-Tec
Zapraszam do polajkowania mojego fanpage'a na facebook'u.
https://www.facebook.com/www.goriders.net
Moja VFR'a...
VFR 800 V-Tec
-
- Posty: 11
- Rejestracja: czw 15 lut 2018, 20:18
- Imię: Michał
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Power Commander III w VFR Vtec
Cześć mam zamiar kupić pc 3 tylko nie ma tam eliminatorów sondy jak wstawić te oporniki 330ohm co z czym połączyć? Gdzie je wstawić bo wiem że mogę to zrobić przy wtyczce do sond . Proszę o pomocMundek pisze:Power Commandera jeszcze w 2009 roku kupilem za 220 $, a eliminatory kupowałem teraz za 40$. Eliminatory mozna zastapic opornikami 330 Ohm, które kosztuja pewnie parę zlotych za sztukę. Montaż to żadna filozofia i montuje sie to samemu.
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości