Bar Riser - VFR800Fi
-
- pisarz
- Posty: 494
- Rejestracja: sob 17 paź 2009, 23:24
- Imię: Adam
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: W-wa Ursynów
Re: Bar Riser - VFR800Fi
kris2k i jak dalej w tym temacie bo plecy i ręce bolą a lat nie ubywa ?
Adam
- kris2k
- klepacz
- Posty: 1395
- Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
- Imię: Krzysztof
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Kontakt:
Re: Bar Riser - VFR800Fi
Wstyd sie przyznac... ale nie mam czasu zeby sie za to zabrac 
Skoro pytasz to przynajmniej czuje sie nieco zmobilizowany

Skoro pytasz to przynajmniej czuje sie nieco zmobilizowany

- PTR
- bywalec
- Posty: 46
- Rejestracja: wt 26 cze 2012, 17:52
- Imię: Piotr
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Bar Riser - VFR800Fi
Sam od dawna się z tym nosiłem. W końcu narysowałem rzeczone bar rajzery, wysłałem do wycinania, dzisiaj odebrałem. Wyszło pięknie, a co najważniejsze solidnie. Lift na 15mm chyba w zupełności wystarcza. Gdyby ktoś chciał takowe - proszę pisać. Zdjęcia wrzucę wkrótce.
-
- pisarz
- Posty: 494
- Rejestracja: sob 17 paź 2009, 23:24
- Imię: Adam
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: W-wa Ursynów
Re: Bar Riser - VFR800Fi
PTR napisz jakie to koszty i wrażenia z jazdy , czy dużo odciąża ręce ?
no i czekamy na fotki
no i czekamy na fotki
Adam
- PTR
- bywalec
- Posty: 46
- Rejestracja: wt 26 cze 2012, 17:52
- Imię: Piotr
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Bar Riser - VFR800Fi
Właśnie zamontowałem i muszę przyznać, że jest zdecydowana poprawa pozycji. Podkładki wymagają jeszcze nieco szlifu i dopasowania, ale kierownica już siedzi bardzo sztywno. Czekam teraz na trochę lepszą pogodę i przeprowadzę porządny test:D Gdy jeszcze dorobię pierścienie pod kierownicę, będę mógł wypowiedzieć się o całkowitych kosztach takiej imprezy. Wstępnie: stal węglowa ok. 120zł, nierdzewka ok. 160zł, a możliwe jeszcze aluminium... Reasumując - warto!!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- pisarz
- Posty: 494
- Rejestracja: sob 17 paź 2009, 23:24
- Imię: Adam
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: W-wa Ursynów
Re: Bar Riser - VFR800Fi
zastanawiam się czy aluminium nie byłoby najlepsze i chyba najtańsze , ale proszę o wypowiedź osoby znające się na tych materiałach bo ja w szkole wykres "żelazo-węgiel" musiałem ściągnąć na klasówce
Adam
-
- Posty: 11
- Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 19:26
- Imię: wojtek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Bar Riser - VFR800Fi
Mam pytanie,czy pasuje do Vfr800 Vteka 02, jeśli tak to też jestem zainterowany 

- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2423
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Bar Riser - VFR800Fi
V-Tec ma większą o 1 mm średnicę lag. Więc niestety trzeba dorobić na zamówienie. 

-
- Posty: 11
- Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 19:26
- Imię: wojtek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Bar Riser - VFR800Fi
PTR - czy można złożyć zamówienie na V-Teca . jestem zainteresowany 

- PTR
- bywalec
- Posty: 46
- Rejestracja: wt 26 cze 2012, 17:52
- Imię: Piotr
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Bar Riser - VFR800Fi
No pewnie, jest tylko jeden problem. Nie mam Vitka z którego mógłbym wziąć miarę... Najlepiej gdyby ktoś podjechał do mnie takowym. Ewentualnie, proszę o podanie: 

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- harylog
- zadomowiony
- Posty: 61
- Rejestracja: pn 17 wrz 2012, 23:39
- Imię: Tomek
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
Re: Bar Riser - VFR800Fi
Czekamy na całkowite koszty łącznie z pierścieniami 

[XJ600S '95] > [VFR RC46 '98] / Skradziona 16.07.2013 

-
- Posty: 11
- Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 19:26
- Imię: wojtek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Bar Riser - VFR800Fi
podaje wymiary dla V-tca A-12,8mm B -5mm C-43mm ,oczywiście z pierścieniami 

- Monsti
- teksciarz
- Posty: 127
- Rejestracja: pt 11 mar 2011, 15:59
- Imię: Tomek
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Łódź / Łowicz
Re: Bar Riser - VFR800Fi
Ach, narysowałem już jakiś czas temu tylko nie miałem kiedy podjechać do firmy, która by mi to wykonała
Kto pierwszy ten lepszy 


- ppamula
- stary wyjadacz
- Posty: 3542
- Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Bar Riser - VFR800Fi
Zastanawiam się jak Wam to poprawia pozycję bo według mnie jest to bez znaczenia. W zasadzie kierownica podnosi się o około 1 cm. A efekt się gubi na zmianie geometrii układu kierowniczego.
Dla wytłumaczenia :
Wyobraź sobie że siedzisz na motocyklu a ręce masz oparte na końcach rur zawieszenia przedniego. Ktoś drugi odkręca półki i obniża główkę ramy. Przód się obniża ale twoje ręce dalej są na końcach rur. Rury nie zmieniają swojej długości. W dodatku obniżenie przodu przy takiej samej wysokości tyłu oznacza że kąt "poziomy" motocykla się też zmniejsza. O taki sam kąt "pionuje się" zawieszenie przednie. Przeanalizujcie skrajne dolne położenie główki ramy. Jednocześnie górne końce rur odsuwają się do przodu. Może nawet niewiele ale jednak. (1)
Bardziej pionowe ustawienie lag to większa podatność na shimy.
Niech mnie ktoś przekona że to ma sens.
(1)Takie małe zmiany geometrii wbrew pozorom mają znaczenie. Dlatego na ostrych zakrętach pracuje się przednim hamulcem "kładąc szczęki na tarczy" jednocześnie dodając gazu co w efekcie zmniejsza odległość między osiami motocykla oraz unosi środek ciężkości. Niby milimetry a ma znaczenie.
Dla wytłumaczenia :
Wyobraź sobie że siedzisz na motocyklu a ręce masz oparte na końcach rur zawieszenia przedniego. Ktoś drugi odkręca półki i obniża główkę ramy. Przód się obniża ale twoje ręce dalej są na końcach rur. Rury nie zmieniają swojej długości. W dodatku obniżenie przodu przy takiej samej wysokości tyłu oznacza że kąt "poziomy" motocykla się też zmniejsza. O taki sam kąt "pionuje się" zawieszenie przednie. Przeanalizujcie skrajne dolne położenie główki ramy. Jednocześnie górne końce rur odsuwają się do przodu. Może nawet niewiele ale jednak. (1)
Bardziej pionowe ustawienie lag to większa podatność na shimy.
Niech mnie ktoś przekona że to ma sens.
(1)Takie małe zmiany geometrii wbrew pozorom mają znaczenie. Dlatego na ostrych zakrętach pracuje się przednim hamulcem "kładąc szczęki na tarczy" jednocześnie dodając gazu co w efekcie zmniejsza odległość między osiami motocykla oraz unosi środek ciężkości. Niby milimetry a ma znaczenie.
- PTR
- bywalec
- Posty: 46
- Rejestracja: wt 26 cze 2012, 17:52
- Imię: Piotr
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Bar Riser - VFR800Fi
Ja tam nie wiem, filozofii nie studiowałem. Po swojej pierwszej dłuższej przejażdżce fistachem byłem "mocno zaniepokojony" pozycją, mój plecaczek (dodatkowo po uwzględnieniu oryginalnej kanapy) chyba jeszcze gorzej. Teraz siedzę sobie wygodnie - może niewiele wyżej ale chyba o to niewiele właśnie chodzi, prowadzenie jest identyczne, mogę spokojnie śmigać po mieście. Nawet pasażerka nie wiedząc o tym patencie dopytywała się czy coś zmieniałem, bo dużo lepiej się jechało. Każdego zapraszam na testy - do Niedrzwicy 
P.S. Do Vitka już poszło pod laser, zobaczymy co wyjdzie. Ewentualne poprawki biorę na siebie. Cena tak jak przewidywałem.

P.S. Do Vitka już poszło pod laser, zobaczymy co wyjdzie. Ewentualne poprawki biorę na siebie. Cena tak jak przewidywałem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 4 gości