Crashpady

Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
Awatar użytkownika
Koobsky
pisarz
pisarz
Posty: 399
Rejestracja: pt 09 lis 2012, 22:03
Imię: Kuba
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bristol, UK

Re: Crashpady

Post autor: Koobsky » sob 23 lut 2013, 18:17

Dokładnie tak to sobie wyobrażałem i jestem przekonany, że tak to ma być zamontowane. Możesz śmiało zakładać. :D
Do tych pierwszych tulei, które są nakręcone bezpośrednio na tą długą szpilę użył bym chyba jakiegoś kleju do gwintów. Nie dużo ale tak żeby się od wibracji nie porozkręcało.
Niech swoje zdanie może też wyrażą inni koledzy forumowicze, co o tym myślą. Wiem tylko, że nasze V4 trochę się trzęsie więc może warto się na tym klejem zastanowić.
http://www.goriders.net
Zapraszam do polajkowania mojego fanpage'a na facebook'u. :)
https://www.facebook.com/www.goriders.net

Moja VFR'a...
VFR 800 V-Tec

Awatar użytkownika
lama
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 66
Rejestracja: wt 12 cze 2012, 23:42
Imię: Łukasz
województwo: zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ZST

Re: Crashpady

Post autor: lama » pn 25 lut 2013, 18:15

To dobrze sobie wyobrażacie :) miałem te pady w szerszeniu tylko bez długiej tulei i tych dwóch tulei zakończonych uchwytem na klucz. Co do kleju ja przezornie używam go większości miejsc a już obowiązkowo przy hamulcach etc.
CB 500 - > CB 900 - > VFR 800 Vtec
moje zabaweczki :P

Awatar użytkownika
Damo 88
klepacz
klepacz
Posty: 1101
Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocek

Re: Crashpady

Post autor: Damo 88 » pn 25 lut 2013, 22:33

co do nawiercana otworów w owiewce jest jeszcze precyzyjniejszy sposób . W szpilce jest prześwit wystarczy cieniutki pręcik z drugiej strony docisnąć gotowe .

Jeszcze jedno Jak wiercimy od wewnątrz czy od zewnątrz ?
Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .

Awatar użytkownika
Koobsky
pisarz
pisarz
Posty: 399
Rejestracja: pt 09 lis 2012, 22:03
Imię: Kuba
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bristol, UK

Re: Crashpady

Post autor: Koobsky » wt 26 lut 2013, 00:57

Damo 88 pisze:co do nawiercana otworów w owiewce jest jeszcze precyzyjniejszy sposób . W szpilce jest prześwit wystarczy cieniutki pręcik z drugiej strony docisnąć gotowe .

Jeszcze jedno Jak wiercimy od wewnątrz czy od zewnątrz ?
Od zewnątrz. Od środka nawiercamy otwór centralny na wiertło prowadzące a później od zewnątrz wiercimy otwór właściwy. Jeśli wiercimy koronką to obroty powinny być wysokie ale posuw bardzo mały. Nie pchaj koronki za szybko bo uszkodzi owiewkę. Wiercimy na wysokich obrotach ale bardzo powolutku.
http://www.goriders.net
Zapraszam do polajkowania mojego fanpage'a na facebook'u. :)
https://www.facebook.com/www.goriders.net

Moja VFR'a...
VFR 800 V-Tec

Awatar użytkownika
Miarus
bywalec
bywalec
Posty: 33
Rejestracja: śr 24 paź 2012, 21:08
Imię: Piotr
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Crashpady

Post autor: Miarus » śr 27 lut 2013, 15:35

Koledzy, a w przypadku montażu crashow oryginalne śruby z ramy idą w odstawkę, tak?

Awatar użytkownika
adrian76
pisarz
pisarz
Posty: 242
Rejestracja: sob 13 mar 2010, 00:25
Imię: Adrian
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Oświęcim
Kontakt:

Re: Crashpady

Post autor: adrian76 » śr 27 lut 2013, 17:10

Sezon tuż tuż i wiosnę czuć, a crashy nie ma:( Michał kiedy można się ich spodziewać???
nie jeździj szybciej, niż potrafisz myśleć/

Awatar użytkownika
lasooch
teksciarz
teksciarz
Posty: 130
Rejestracja: sob 08 sie 2009, 00:52
Imię: Michał
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: WPR

Re: Crashpady

Post autor: lasooch » śr 27 lut 2013, 19:25

adrian76 pisze:Sezon tuż tuż i wiosnę czuć, a crashy nie ma:( Michał kiedy można się ich spodziewać???
Codziennie wysyłam paczki z kolejnymi zamówieniami, robię co mogę. Być może już w przyszłym tygodniu będą i Twoje gotowe, uszy do góry :D

Miarus - oryginalną śrubę wykręcasz, a w jej miejsce wstawiasz nową, dłuższą, która jest w komplecie z padami.
Triumph Tiger 1050 << bikepics

tamis
bywalec
bywalec
Posty: 43
Rejestracja: czw 09 sie 2012, 17:49
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Crashpady

Post autor: tamis » pt 01 mar 2013, 08:42

Hej, a jak sobie radzicie z montażem w rc36II? Chodzi mi o zaznaczenie miejsca wiercenia, przeczytałem cały temat i jest tylko patent do rc46 ze szpilką, rozumiem, że w 36 trzeba działać inaczej.
SQ7NSQ

Awatar użytkownika
Marsel
pisarz
pisarz
Posty: 418
Rejestracja: sob 23 cze 2012, 14:51
Imię: Marceli
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pabianice, łódzkie

Re: Crashpady

Post autor: Marsel » pt 01 mar 2013, 11:38

lasooch pamiętaj także o mnie, czekam z niecierpliwością jak kiedys na ten pierwszy raz :P
Żyć szybko, umrzeć późno ...
http://babelkowy-swiat.pl/

Awatar użytkownika
KidRackBrawura
pisarz
pisarz
Posty: 313
Rejestracja: pt 14 sty 2011, 18:50
Imię: Tomasz
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tuliszków

Re: Crashpady

Post autor: KidRackBrawura » pt 01 mar 2013, 14:30

Marsel pisze:nie, czekam z niecierpliwością jak kiedys na ten pierwszy raz
to ja też się przypominam
It`s that old running wide problem again.
If in doubt, flat out.

Awatar użytkownika
Adas
bywalec
bywalec
Posty: 23
Rejestracja: wt 14 lip 2009, 16:01
Imię: Adam
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pisarzowice k/Bielska-Białej oraz Zabrze

Re: Crashpady

Post autor: Adas » pt 01 mar 2013, 16:53

Dołączam się do przypomnień :D

Awatar użytkownika
lasooch
teksciarz
teksciarz
Posty: 130
Rejestracja: sob 08 sie 2009, 00:52
Imię: Michał
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: WPR

Re: Crashpady

Post autor: lasooch » pt 01 mar 2013, 18:48

Jeżeli z kimś się umawiałem na crashpady, to naprawdę nie trzeba się przypominać milion razy, na pewno nie będzie pominięty :) Pamięć mam kiepską, dlatego wszystko dokładnie mam spisane, bez obaw. Po weekendzie pójdzie kolejna partia :)
W RC36 tak samo odznacza się ślad na owiewce. Wykręcasz fabryczną śrubę, brudzisz jej łeb w smarze i wsuwasz (nie wkręcasz) z powrotem w otwór, z którego pochodzi. Zakładasz owiewkę, wsuwasz rękę pod owiewkę i śrubą robisz ślad. W RC46 jest o niebo łatwiej, ale w RC36 jest to nadal możliwe :)
Triumph Tiger 1050 << bikepics

tamis
bywalec
bywalec
Posty: 43
Rejestracja: czw 09 sie 2012, 17:49
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Crashpady

Post autor: tamis » pt 01 mar 2013, 20:55

OK, dzięki, crashe doszły. Fajny materiał na śruby, spodziewałem się czegoś gorszego a tu miła niespodzianka.
Pozdrawiam
SQ7NSQ

Awatar użytkownika
Miarus
bywalec
bywalec
Posty: 33
Rejestracja: śr 24 paź 2012, 21:08
Imię: Piotr
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Crashpady

Post autor: Miarus » sob 02 mar 2013, 18:03

Panowie, z uwagi na zachęcającą aurę za oknem, postanowiłem zamontować dziś moje crashpady.

Wystąpił jednak pewien problem. Pomimo zasobnego w narzędzia warsztatu, nie potrafiłem dobrać odpowiedniego do nawiercenia otworu w miejscu, w którym wypada w rc46, tzn. na zagięciu.

Możecie mi doradzić czym i jak to zrobić, żeby nawiercić centrycznie otwór 28 mm ??

Awatar użytkownika
lasooch
teksciarz
teksciarz
Posty: 130
Rejestracja: sob 08 sie 2009, 00:52
Imię: Michał
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: WPR

Re: Crashpady

Post autor: lasooch » sob 02 mar 2013, 18:59

Wygooglaj sobie hasło otwornica do drewna. Koronki z wiertłem pilotującym, do kupienia w każdym sklepie narzędziowym czy markecie budowlanym :)
Triumph Tiger 1050 << bikepics

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości