Dynojet w vfr 750
-
- Posty: 15
- Rejestracja: ndz 28 mar 2010, 21:16
- Imię: Paweł
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Dynojet w vfr 750
http://www.allegro.pl/item1047097979_sp ... fr750.html Czy ktoś ma coś takiego? Ciekawy jestem co na to spalanie?
- Vermilion
- klepacz
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
Nie wiem czy akurat mam dynojety, ale mam większe dysze niż w oryginale. Spalanie spokojnej jak na mnie jeździe koło 6l w trasie, podczas dawania ostro koło 10-12l. Mam filtr K&N'a, moc jest trochę większa, elastyczność też, jednak bardzo ciężko to wyregulować i cała regulacja zajęła koło 2 tygodni.
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
Jak dla mnie to wyrzucanie kasy w błoto,w normalnych warunkach i przy normalnym urzytkowaniu motocykla taka zmiana jest nieodczuwalna,przynajmniej tak jak to zachwalają Ci co to sprzedają,do tego trzeba jeszcze KN i najlepiej przelot oraz kupa roboty aby to zestroić.Może się powtórze ale jak ktoś ma mało mocy w VFR to niech zmieni moto.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- Vermilion
- klepacz
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
E tam Buła, według mnie i wielu znajomych na supersportach RC36 to świetny sprzęt do zap****. W zakręty wchodzi lepiej niż RSV1000, jest stabilniejszy, a i zdecydowanie mniej awaryjny od sportów. Problem w tym, że przy jej masie brakuje jej parudziesięciu koni, głupią CB500 potrafię bez zająknięcia gumować nie specjalnie się przy tym pocąc, a na VFR trzeba się już męczyć, nie mówię, że się nie da, bo są ludzie, którzy dzięki umiejętnością robią to z dziecinną łatwością, ale jednak napocić się trzeba 

Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
-
- teksciarz
- Posty: 111
- Rejestracja: czw 26 lut 2009, 15:07
- Imię: Marcin
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
To ja moze odpowiem w ten sposob. ja akurat mam vfrke ktora ma pcIII k&n przelot strojenie etc. itp. i powiem wam tak. z jednej strony czuc roznice i jest fajnie ale tez nie powala z drugiej strony za ta kase + srednia wartosc moto moglem sie spokojnie przesiasc na cos mocniejszego wiec i jedna i druga strona bedzie miala po trochu racje. podnoszenie mocy w vfr bedzie mialo sens tylko i wylacznie w jednym przypadku. kiedy bedziemy chcieli zostac z tym moto na dluzej. sama moc w moim przypadku podniosla sie srednio okolo 7-8 km. i nie mowie ze nie czuje sie roznicy wogole ale szalu nie ma. moto agresywniej reaguje na manetke i to bylo porownywane z seryjnymi vfrkami i to juz cieszy .dostalo troche momentu obrotowego i to tez cieszy. ogolnie jest to dobre dla kogos kto kocha swoj sprzet lub jest bardzo przywiazany. w kazdym innym wypadku mozna sie przesiasc na cos innego.
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
Vitam, Mracin 32 mówię m dokładnie o tym,nie twierdze że nie będzie czuć róznicy w mocy ale chodzi mi o stosunek cena-osiągi nie jest to żadna rewelacja,mi akurat silnik VFR się podoba w orginale,według mnie jest bardzo dokładnie przemyślana konstrukcją i jak dla mnie jest ok,ale zgadzam się z tobą,jak ktos chce to jego wola.Ja za tą kasę wolałbym oploty i manety.Verymilion,zgadza się VFR jest zajebista a jej waga to jest dla niej plus,dlatego nie kupują jej małolaty do katowania.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- czndl
- teksciarz
- Posty: 141
- Rejestracja: pn 24 lis 2008, 20:03
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jasło/Rzeszów
- Kontakt:
Witam, też kiedyś chciałem coś takiego zamówić ale po radach kolegów z forum - odpuściłem sobie. Jeżeli chcesz użyć większych dysz to jak wiesz musisz zmienić filtr powietrza, przy tym układ wydechowy - przyrost mocy odczuwalny ale nie powalający, przy tym trzeba trochę kasy wyłożyć a i spalanie wzrośnie. Chcesz więcej mocy - kup ściga, VFRa jest stworzona do inych rzeczy i robi to wyśmienicie 

- KRY$
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz 12 kwie 2009, 23:43
- Imię: Krzysiek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olkusz / Krzykawa
- Kontakt:
Re: Dynojet w vfr 750
Wiem odkopuję starocie, ale chciałbym zdementować, DynoJet to nie koniecznie większe dysze, wiem bo mam przed sobą pudełko z Jet Kit'em do RC36II. Największy rozmiar dysz (a są 3 komplety różnych rozmiarów) wynosi 124 czyli o 1 mniej niż oryginał ;p Dyno to zestaw sprężyn dysz i iglic więc sprowadzanie go do: "większa dysza- więcej paliwa", też nie całkiem jest trafione... Z góry mówię nie wiem jak to się spisuje, bo jeszcze nie zamontowane, na razie jestem na etapie tworzenia układu wydechowego, ale pochwale się co z tego wyszło jak zamontuje komplet i wszystko jasne wreszcie będzie 

- olo
- klepacz
- Posty: 1519
- Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
- Imię: Olek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Re: Dynojet w vfr 750
Bardzo interesujące, czekamy na relację 
Nawisem mówiąc kumpel miał taki zestaw zgrany z kpl. markowym wydechem-chodziło zajebiście ale.......no cóż, za darmo nie ma nic

Nawisem mówiąc kumpel miał taki zestaw zgrany z kpl. markowym wydechem-chodziło zajebiście ale.......no cóż, za darmo nie ma nic

VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section 

- KRY$
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz 12 kwie 2009, 23:43
- Imię: Krzysiek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olkusz / Krzykawa
- Kontakt:
Re: Dynojet w vfr 750
I tu się mylisz, za niewielką kasę może być coś fajnego;) Dynojet'y kupiłem za 60zł, nowe z intermoto na allegro wystawiają takie strzały co pewien czas i na intermoto outlet też. Coprawda na opakowaniu jest napisane ze to dysze k&n ale już w instrukcji Dysze k&N By Dynojet, a zestaw i nawet instrukcja oryginał Dyno
A ko do modyfikacji to muszę tylko nabyć kolektor który pod nóż pójdzie i ogień do projektu (tego co mam nie chcę ciąć bo troszkę go żal, a nóż się przyda jeszcze
).


- olo
- klepacz
- Posty: 1519
- Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
- Imię: Olek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Re: Dynojet w vfr 750
Tylko że ja miałem na mysli wzrost spalania...a ten był ewidentny...
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości