Dynojet w vfr 750

Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
pavloo
Posty: 15
Rejestracja: ndz 28 mar 2010, 21:16
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Dynojet w vfr 750

Post autor: pavloo » czw 17 cze 2010, 10:24

http://www.allegro.pl/item1047097979_sp ... fr750.html Czy ktoś ma coś takiego? Ciekawy jestem co na to spalanie?

Awatar użytkownika
Vermilion
klepacz
klepacz
Posty: 814
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
Imię: Adam
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałcz/Piła

Post autor: Vermilion » czw 17 cze 2010, 18:48

Nie wiem czy akurat mam dynojety, ale mam większe dysze niż w oryginale. Spalanie spokojnej jak na mnie jeździe koło 6l w trasie, podczas dawania ostro koło 10-12l. Mam filtr K&N'a, moc jest trochę większa, elastyczność też, jednak bardzo ciężko to wyregulować i cała regulacja zajęła koło 2 tygodni.
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Post autor: Buła » czw 17 cze 2010, 20:39

Jak dla mnie to wyrzucanie kasy w błoto,w normalnych warunkach i przy normalnym urzytkowaniu motocykla taka zmiana jest nieodczuwalna,przynajmniej tak jak to zachwalają Ci co to sprzedają,do tego trzeba jeszcze KN i najlepiej przelot oraz kupa roboty aby to zestroić.Może się powtórze ale jak ktoś ma mało mocy w VFR to niech zmieni moto.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
Vermilion
klepacz
klepacz
Posty: 814
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
Imię: Adam
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałcz/Piła

Post autor: Vermilion » czw 17 cze 2010, 23:22

E tam Buła, według mnie i wielu znajomych na supersportach RC36 to świetny sprzęt do zap****. W zakręty wchodzi lepiej niż RSV1000, jest stabilniejszy, a i zdecydowanie mniej awaryjny od sportów. Problem w tym, że przy jej masie brakuje jej parudziesięciu koni, głupią CB500 potrafię bez zająknięcia gumować nie specjalnie się przy tym pocąc, a na VFR trzeba się już męczyć, nie mówię, że się nie da, bo są ludzie, którzy dzięki umiejętnością robią to z dziecinną łatwością, ale jednak napocić się trzeba :P
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila

Marcin32
teksciarz
teksciarz
Posty: 111
Rejestracja: czw 26 lut 2009, 15:07
Imię: Marcin
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marcin32 » pt 18 cze 2010, 08:45

To ja moze odpowiem w ten sposob. ja akurat mam vfrke ktora ma pcIII k&n przelot strojenie etc. itp. i powiem wam tak. z jednej strony czuc roznice i jest fajnie ale tez nie powala z drugiej strony za ta kase + srednia wartosc moto moglem sie spokojnie przesiasc na cos mocniejszego wiec i jedna i druga strona bedzie miala po trochu racje. podnoszenie mocy w vfr bedzie mialo sens tylko i wylacznie w jednym przypadku. kiedy bedziemy chcieli zostac z tym moto na dluzej. sama moc w moim przypadku podniosla sie srednio okolo 7-8 km. i nie mowie ze nie czuje sie roznicy wogole ale szalu nie ma. moto agresywniej reaguje na manetke i to bylo porownywane z seryjnymi vfrkami i to juz cieszy .dostalo troche momentu obrotowego i to tez cieszy. ogolnie jest to dobre dla kogos kto kocha swoj sprzet lub jest bardzo przywiazany. w kazdym innym wypadku mozna sie przesiasc na cos innego.

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Post autor: Buła » sob 19 cze 2010, 09:59

Vitam, Mracin 32 mówię m dokładnie o tym,nie twierdze że nie będzie czuć róznicy w mocy ale chodzi mi o stosunek cena-osiągi nie jest to żadna rewelacja,mi akurat silnik VFR się podoba w orginale,według mnie jest bardzo dokładnie przemyślana konstrukcją i jak dla mnie jest ok,ale zgadzam się z tobą,jak ktos chce to jego wola.Ja za tą kasę wolałbym oploty i manety.Verymilion,zgadza się VFR jest zajebista a jej waga to jest dla niej plus,dlatego nie kupują jej małolaty do katowania.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
czndl
teksciarz
teksciarz
Posty: 141
Rejestracja: pn 24 lis 2008, 20:03
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jasło/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: czndl » sob 19 cze 2010, 10:59

Witam, też kiedyś chciałem coś takiego zamówić ale po radach kolegów z forum - odpuściłem sobie. Jeżeli chcesz użyć większych dysz to jak wiesz musisz zmienić filtr powietrza, przy tym układ wydechowy - przyrost mocy odczuwalny ale nie powalający, przy tym trzeba trochę kasy wyłożyć a i spalanie wzrośnie. Chcesz więcej mocy - kup ściga, VFRa jest stworzona do inych rzeczy i robi to wyśmienicie :mrgreen:

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Post autor: Buła » sob 19 cze 2010, 15:56

Amen :grin:
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
KRY$
Posty: 9
Rejestracja: ndz 12 kwie 2009, 23:43
Imię: Krzysiek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olkusz / Krzykawa
Kontakt:

Re: Dynojet w vfr 750

Post autor: KRY$ » czw 23 sie 2012, 16:40

Wiem odkopuję starocie, ale chciałbym zdementować, DynoJet to nie koniecznie większe dysze, wiem bo mam przed sobą pudełko z Jet Kit'em do RC36II. Największy rozmiar dysz (a są 3 komplety różnych rozmiarów) wynosi 124 czyli o 1 mniej niż oryginał ;p Dyno to zestaw sprężyn dysz i iglic więc sprowadzanie go do: "większa dysza- więcej paliwa", też nie całkiem jest trafione... Z góry mówię nie wiem jak to się spisuje, bo jeszcze nie zamontowane, na razie jestem na etapie tworzenia układu wydechowego, ale pochwale się co z tego wyszło jak zamontuje komplet i wszystko jasne wreszcie będzie ;)

Awatar użytkownika
olo
klepacz
klepacz
Posty: 1519
Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
Imię: Olek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Re: Dynojet w vfr 750

Post autor: olo » czw 23 sie 2012, 19:09

Bardzo interesujące, czekamy na relację :-)
Nawisem mówiąc kumpel miał taki zestaw zgrany z kpl. markowym wydechem-chodziło zajebiście ale.......no cóż, za darmo nie ma nic ;-)
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section :-)

Awatar użytkownika
KRY$
Posty: 9
Rejestracja: ndz 12 kwie 2009, 23:43
Imię: Krzysiek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olkusz / Krzykawa
Kontakt:

Re: Dynojet w vfr 750

Post autor: KRY$ » pt 24 sie 2012, 04:36

I tu się mylisz, za niewielką kasę może być coś fajnego;) Dynojet'y kupiłem za 60zł, nowe z intermoto na allegro wystawiają takie strzały co pewien czas i na intermoto outlet też. Coprawda na opakowaniu jest napisane ze to dysze k&n ale już w instrukcji Dysze k&N By Dynojet, a zestaw i nawet instrukcja oryginał Dyno :D A ko do modyfikacji to muszę tylko nabyć kolektor który pod nóż pójdzie i ogień do projektu (tego co mam nie chcę ciąć bo troszkę go żal, a nóż się przyda jeszcze :P ).

Awatar użytkownika
olo
klepacz
klepacz
Posty: 1519
Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
Imię: Olek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Re: Dynojet w vfr 750

Post autor: olo » sob 25 sie 2012, 01:43

Tylko że ja miałem na mysli wzrost spalania...a ten był ewidentny...
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section :-)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości