
Crashpady
- greck
- teksciarz
- Posty: 133
- Rejestracja: wt 10 maja 2011, 16:57
- Imię: grzegorz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: bielsko-biała
Re: Crashpady
dopasowane, jest chyba z 1 mm luzu, ale przy lekkim wygięciu crasha nic się nie stanie, musiało by go wygiąć o 90 stopni 

- Charlie88
- zadomowiony
- Posty: 56
- Rejestracja: ndz 14 lis 2010, 12:53
- Imię: Karol
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
Re: Crashpady
Moim zdaniem wystarczy już 20 stopnigreck pisze:dopasowane, jest chyba z 1 mm luzu, ale przy lekkim wygięciu crasha nic się nie stanie, musiało by go wygiąć o 90 stopni

Mam nadzieję, że nie będę się musiał przekonywac czy dobrze zrobiłem dając większą średnicę otworu czy nie.
- SKELETON
- teksciarz
- Posty: 155
- Rejestracja: wt 21 wrz 2010, 22:18
- Imię: Tomasz
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ś-ca
- Kontakt:
Re: Crashpady
I do mnie dotarły crashe od lasoocha
, teraz tylko znaleźć kogoś kto pomoże mi zniszczyć/podziurawić owiewki hehe

- greck
- teksciarz
- Posty: 133
- Rejestracja: wt 10 maja 2011, 16:57
- Imię: grzegorz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: bielsko-biała
Re: Crashpady
Przyjdź do Bielska to ładnie robia 

- SKELETON
- teksciarz
- Posty: 155
- Rejestracja: wt 21 wrz 2010, 22:18
- Imię: Tomasz
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ś-ca
- Kontakt:
Re: Crashpady
Dzięki greck wezmę to pod uwagę
kanciaste te owiewki w v-tec'ku - jak narazie myślę, że czeka mnie zabawa w garażu i zobaczymy co z tego wyjdzie hehe , a zbiorniczek już w zimie miałem przerobiony przy innej okazji więc jedna żecz z głowy.

- lasooch
- teksciarz
- Posty: 130
- Rejestracja: sob 08 sie 2009, 00:52
- Imię: Michał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: WPR
Re: Crashpady
Panowie, widziałem już wiele motocykli z moimi padami po mniejszych lub większych glebach. Uczcie się na cudzych błędach i jednak wycinajcie te otwory przynajmniej 10mm większe niż średnica tulei 

Triumph Tiger 1050 << bikepics
- Klarkson
- pisarz
- Posty: 366
- Rejestracja: pn 06 lis 2006, 17:00
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Czestochowa
- Kontakt:
Re: Crashpady
Czym wycinacie te otwory, żeby owiewka jakoś później wyglądała ?lasooch pisze:Panowie .... wycinajcie te otwory przynajmniej 10mm większe niż średnica tulei
Otwornica to raczej zmasakruje lakier dookoła (będą odpryski).
Klarkson
- kiki
- ostry klepacz
- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
- Kontakt:
Re: Crashpady
u mnie nie było a użyłem takiej zwykłej z marketu za 5 zł. Nawet jeśli by były małe odpryski to i tak mniejsza z tym - ponieważ powiększałem otwór takim małym dremelkiem (w zestawie nie było odpowiedniej średnicy koronki - więc wziąłem taką mniejszą i potem obróbka frezem z papieru ściernego)Otwornica to raczej zmasakruje lakier dookoła (będą odpryski).
- Kudlaty
- teksciarz
- Posty: 155
- Rejestracja: pt 24 gru 2010, 15:20
- Imię: Kamil
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Oświęcim
- Kontakt:
Re: Crashpady
Ja wierciłem otwornicą ale nie taką z taśmy, którą zwija się w wałek, tylką stałą. Trzeba zaczynać od strony lakieru, bo jak się zacznie od wewnętrznej to będzie lakier poszarpany.
- lasooch
- teksciarz
- Posty: 130
- Rejestracja: sob 08 sie 2009, 00:52
- Imię: Michał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: WPR
Re: Crashpady
Niezależnie od której strony się zaczyna, to lakier nie powinien odpryskiwać z owiewek. Przynajmniej oryginalny, jak ktoś ma szpachlowane i malowane trzeci raz, to nie gwarantuję
Otwornica do drewna doskonale się sprawdza, a po wszystkim krawędzie można jeszcze poprawić papierem ściernym czy zaokrąglonym pilnikiem.

Triumph Tiger 1050 << bikepics
- Kudlaty
- teksciarz
- Posty: 155
- Rejestracja: pt 24 gru 2010, 15:20
- Imię: Kamil
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Oświęcim
- Kontakt:
Re: Crashpady
Ja obie owiewki zaczynałem od zewnętrznej strony, ale sądząc po tym jak wyglądała wewnętrzna strona myślę że z lakierem było by jeszcze gorzej. Plastik był cały poszarpany.
- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2423
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Crashpady
A ja zaczynałem od wewnętrznej strony i wyszło elegancko. 





- Kudlaty
- teksciarz
- Posty: 155
- Rejestracja: pt 24 gru 2010, 15:20
- Imię: Kamil
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Oświęcim
- Kontakt:
Re: Crashpady
Widzę że nie miałeś się czym za bardzo przejmować:) Troche porysowane masz te owiewki. Będziesz je malować czy tak bardzo tego nie widać jak są założone? Taką otwornicą to ja rozumiem robić. Nie ma szans żeby coś źle wyszło:)
- Gregory
- ostry klepacz
- Posty: 2089
- Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
- Imię: Grzesiek
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kęty
- Kontakt:
Re: Crashpady
Spisały się na medal. Co więcej, na pewno już się zwróciły.lasooch pisze:lasooch
Moto legło na białej i nie ma żadnej ryski na nim

Dzięki - jeszcze raz

Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów
Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.
CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,
Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.
CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,
- Klarkson
- pisarz
- Posty: 366
- Rejestracja: pn 06 lis 2006, 17:00
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Czestochowa
- Kontakt:
Re: Crashpady
Dzięki Lasoooch za crash`e.
Jeszcze ich nie założyłem, ale leżą i czekają na swoją kolej.

Jeszcze ich nie założyłem, ale leżą i czekają na swoją kolej.

Klarkson
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości