Myślę ze w czwartek uda mi się je wyczyscic
Ograniczyć spalanie
- Arnold
- ostry klepacz

- Posty: 2432
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
No więc są tam dwie uszczelki i w ogóle po dwa wszystkiego, od każdego cylindra. Czyściłem zdrapując małym śrubokrętem płaskim. Doczyściłem rozcieńczalnikiem nitro + szmatka. Chociaż tym nitrem to tak średnio szło. Tą małą śrubkę jak pisze w angielskiej instrukcji trzeba odkręcać mocno dociskając śrubokrętem. Pasuje zwykły, popularny, standardowy rozmiar krzyżakowy. Te cienkie blaszki które "robią" za zaworki skręcając już wszystko odwróciłem na druga stronę żeby się teraz odwrotnie gięły. Aha, moto po przebiegu 65 000 km i myślę że nikt nie kręcił mi licznika. Moto miało w styczniu rok odkąd go kupiłem.








- Fakir
- klepacz

- Posty: 1105
- Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
- Imię: Krzysztof
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Arnold, w RC36A też jest to ustrojstwo?
że tak zapytam ponieważ mnie też dręczy duże spalanie na mieście (8-9L/100km) w jakich obrotach kręcicie swoje maszynki na mieście aby nie dostawać wzrostu ciśnienia tętniczego podczas tankowania PB95 tudzież PB98 ? ;p
przeważnie mam wskazówkę obrotomierza między 4-6 tyś rpm na mieście
że tak zapytam ponieważ mnie też dręczy duże spalanie na mieście (8-9L/100km) w jakich obrotach kręcicie swoje maszynki na mieście aby nie dostawać wzrostu ciśnienia tętniczego podczas tankowania PB95 tudzież PB98 ? ;p
przeważnie mam wskazówkę obrotomierza między 4-6 tyś rpm na mieście
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
- Arnold
- ostry klepacz

- Posty: 2432
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Też. Ściągnąłem sobie pokrywę zaworów żeby nie syfić do kanałów i przy okazji sprawdziłem sobie jak się muszę przygotować na regulacje zaworków.Diego pisze:Te "okienka"w silniku też wyczyściłeś?
Pod wkrętami jest ta krateczka i to ona się opiera na wypustach. Nie ma opcji żeby coś się odkręciło. Jeśli dobrze Cię zrozumiałem.Diego pisze:Wkręty się nie wykręcą,widzę na fotce że podpierają się na wypustach i nie powinny się wykręcić........dobrze kombinuję????
- Arnold
- ostry klepacz

- Posty: 2432
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Fakir, nie wiem czy tez to jest w starszej VFRce. Co do spalania to mam podobne w mieście i też trzymam takie obroty ja Ty.
Piotrek82, szczerze mówiąc to nie wiem.
W trakcie badania serwisówki jestem.
Diego, tak. Ona tak jest już orydżinal wygięta.
EDIT
O tych zaworkach jest napisane w angielskiej instrukcji. xD
Piotrek82, szczerze mówiąc to nie wiem.
Diego, tak. Ona tak jest już orydżinal wygięta.
EDIT
O tych zaworkach jest napisane w angielskiej instrukcji. xD
- kiki
- ostry klepacz

- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
- Kontakt:
chodzi o ekologie- część spalin idzie spowrotem do airboxa - taki VFR-owy EGR - w sumie można to cholerstwo ominąć tak jak się to robi w silnikach TDIPiotrek82 pisze:Za co odpowiadają te zaworki? Widzę, że są na głowicach.
http://www.vfrdiscussion.com/forum/inde ... r-removal/
http://www.aaperf.com/block-offs.html
- Arnold
- ostry klepacz

- Posty: 2432
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
kiki, odwrotnie. Zauważ że zaworki są zwrotne. Spaliny nie mogą się wydostawać bo właśnie przez to wzrasta spalanie. Chodzi o doprowadzenie powietrza z airboxa do wydechu żeby zneutralizować spaliny. Nie wiem dokładnie o co chodzi ale coś w ten deseń. Czy żeby dopalić resztę, jakoś tak.
Ale chodzi o
kiki pisze:ekologie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości





