
ten kit z aaperf jest dziełem sztuki - wygląd, jakość, co za tym idzie też cena.
Ale to nie jest jedyny sposób na kompresor bo jest jeszcze rodzime rozwiązanie: Szajba Garage - ino motur inny.
brutoos pisze:Myślałem o rozwiązaniu mimo wszystko przydatnym w praktyce i działającym na bieżąco - nitro niestety czymś takim nie jestUwagę więc skieruję w stronę kompresora..
Kompresor daje baaaardzo ładną krzywą momentu - jeśli tylko dobrze wszystko wysterujemy to można liczyć na to, że kształt krzywych mocy i momentu się w ogóle nie zmieni, a tylko krzywe na wykresie przesuną się w góręGacol pisze:To jst moim zdaniem troche drogi temat już poruszany na forum.A problem jest jeszcze z charakterystyką silnika.Jest bardzo"krzywe"oddawanie mocy i niebardzo przyjazne uzytkownikowi
Temu się nie da zaprzeczyć a do tego nie będzie motem specjalnej troskibrutoos pisze:...także mocniejsze moto wychodzi taniej
W tak ekstremalnym przypadku nie dziwię się, że przelewają i to aż tyle - benzyną chłodzą silnik, ale woda odebrałaby więcej ciepła, tylko tyle, że instalka kłopotliwa... Przy dobrze wysterowanym silniku z rozsądnym doładowaniem spalanie wiele nie skoczy. Z turbo (o ile nie będziemy doprowadzać do wzrostu boostu) spalanie będzie podobne, ale nie o to chodzi komuś kto montuje turboGacol pisze:Aha i najważniejsze czego nikt nie poruszył...SPALANIE.Silnik z turbo potrafi wpier**** takie ilości paliwa że jest to niewyobrazalne
dla przykładu silnik 2.8 l 600km na wyścigach pochłania 50-60l na 10km!!!
Zgadzam się po całości - nie ma sensu ze sprzęta codziennego robić sprzęta specjalnej troskiGacol pisze:Także jest to i tak i tak ogromny wydatek i najlepiej nie robić z moto"na codzień" czegoś takiego
Gacol zaczynasz pisac po chińsku.Za dużo sake.Gacol pisze:Ko聬ego pos聴 napraw䁤e mądry쀠z tym ż䁥 turbo 䁤ziura p聲zy siln聩ku moto耠i tak w聹stąpi.T䁲oche in䁮e obrot䁹 jak w 䁳amochod聺ie i in聮a chara聫terysty聫a.Uwier聺 bo zro䁢ie to w䀠FR i be䁤zie pla쁭a żemiałem racjeNie no teraz tak na poważnie jest to odwieczny problem.chętnie jak ktoś zleci zrobie mu do VFR compresor lub turbo.Nawet bardzo chętnie
Użytkownicy przeglądający to forum: MarcinMMz i 4 gości