Podrasowywanie Vitka

Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Podrasowywanie Vitka

Post autor: Yaco » pn 28 wrz 2009, 20:47

Myślę o nowym moto (nowszym :D). Jak nietrudno się domyślić VFR jest jedną z opcji - mocno podoba mi się Vitek, ale tylko od strony estetycznej. W Vitku nie podoba mi się ... Vitek. Do rzeczy.
Zastanawiam się, czy nie dałoby się uśpionych zaworów załączyć na stałe - przerobić szklanki czy cuś. Tak, aby mieć silnik prawie taki jak w prawdziwej VFR. Wiadomo, łańcuch... :???: W życiu nie widziałem na własne oczy rozbabranej głowicy od Vitka, dlatego pytam bardziej doświadczonych. Może jest szansa na zastosowanie zwykłych szklanek w miejsce tych poje...ych?

Pozdro
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

Awatar użytkownika
Vermilion
klepacz
klepacz
Posty: 814
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
Imię: Adam
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałcz/Piła

Post autor: Vermilion » pn 28 wrz 2009, 21:34

To nie możesz sobie kupić VFR 800 z roczników jeszcze bez Vtec'a??
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » pn 28 wrz 2009, 21:36

Mogę, ale buda Vitka bardziej mi pasuje.
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

Awatar użytkownika
orzyl
klepacz
klepacz
Posty: 1665
Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: orzyl » pn 28 wrz 2009, 23:22

coś za coś... i tak nie będziesz miał prawdziwej VFR, bo nie ma żebów!!!! :D :twisted: :twisted: :twisted:
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » wt 29 wrz 2009, 07:08

Ale ja się zapytowywuje czy tak się da :mrgreen:
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

Awatar użytkownika
orzyl
klepacz
klepacz
Posty: 1665
Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: orzyl » wt 29 wrz 2009, 09:07

pogadaj z Peterem. Z tego co ja wiem, to jest kilka czynników wpływających na włączenie się vteca, napewno temperatura cieczy (pytanie czy nie oleju) i obroty.
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...

Awatar użytkownika
kłopot
teksciarz
teksciarz
Posty: 109
Rejestracja: pn 27 kwie 2009, 08:08
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Post autor: kłopot » wt 29 wrz 2009, 17:53

najprosciej zaadaptowac silnik VFR 98-02 do VITKA wydaje mi sie to połaczeniem idealnym :) sam mysle nad tym w nastepnym sezonie

Awatar użytkownika
Szozdul
pisarz
pisarz
Posty: 265
Rejestracja: pt 08 sie 2008, 19:13
Imię: Maciek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa - Łomianki

Post autor: Szozdul » wt 29 wrz 2009, 19:31

Najtaniej będzie się przekonać że jednak VITEK ma swoje plusy i naprawdę może Ci sie spodobać jazda z VITKIEM :) Ten ryk jak się załączy jest super a kopnięcie też daje fajne efekty, a jak chcesz mieć cały czas powera to jezdzisz na wysokich obrotach, zresztą vtec jest po to aby pomagać, jak masz niskie obroty to dzieki mniejszej ilosci zaworów szybciej zasysane jest powietrze dzieki czemu masz wiecej Nm w nizszych obrotach niz jakby wszystkie zawory pracowały. Polecam pojezdzić i się przekonać :)

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » wt 29 wrz 2009, 19:34

Dla mnie vitek to placebo, coś jak przelotowy wydech dodający mocy... :mrgreen:
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

Awatar użytkownika
perwicbr
Posty: 17
Rejestracja: czw 03 wrz 2009, 17:09
Imię: Perwi
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łomża

Post autor: perwicbr » wt 29 wrz 2009, 20:21

to ja proponuje CBR 1000 f jest mocna i elastyczna, w porównaniu z VFR'a to jest niebo, ciągnie od samego dołu i nie trzeba mieszać biegami jak w VFR...

Awatar użytkownika
Hubu
klepacz
klepacz
Posty: 847
Rejestracja: pt 06 mar 2009, 10:29
Imię: Hubert
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Hubu » wt 29 wrz 2009, 21:03

Yaco

Poczekaj na VFR 1200 :)

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » wt 29 wrz 2009, 21:16

Hubu pisze:Yaco

Poczekaj na VFR 1200 :)
Chyba nie ma innej rady, a tymczasem RC46...
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

Awatar użytkownika
dragoo
klepacz
klepacz
Posty: 643
Rejestracja: wt 14 paź 2008, 12:32
Imię: Jarek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Krotoszyn

Post autor: dragoo » wt 29 wrz 2009, 23:45

Szozdul, dobrze prawi... POLAĆ MU ! :D :pije

Awatar użytkownika
MC_Hammer
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2124
Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
Imię: Maciej
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: MC_Hammer » śr 30 wrz 2009, 00:33

orzyl pisze:Z tego co ja wiem, to jest kilka czynników wpływających na włączenie się vteca, napewno temperatura cieczy (pytanie czy nie oleju) i obroty.
I tu się zgodzić muszę i potwierdzam informację :)

Aby załączył się V-TEC potrzeba trzech czynników (informacji) dla komputera aby ten załączył dodatkowe zawory.
1. Temperatura
2. Ciśnienie oleju
3. Wysokość obrotów

I teraz ciekawa sprawa, ponieważ mam to przetestowane i jest tak:

1. Temperatury nie oszukasz bo i po co.
2. Sygnał ciśnienia oleju pojawia się na ECU od 1500 obr/min :)
3. Wysokość obrotów :D i to jest najlepsze można w Vitku podać na "krótko"

Wniosek: Można mieć Vitka, któremu system V-tec załącza się od 1,5k obrotów ;)

Awatar użytkownika
dawidk1978
teksciarz
teksciarz
Posty: 183
Rejestracja: sob 11 lip 2009, 16:13
Imię: Dawid
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Będzin

Post autor: dawidk1978 » śr 30 wrz 2009, 01:21

a jak to zrobic?
Pozdrawiam Dawid

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości