Tuning wizualny i mechaniczny

Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
Awatar użytkownika
binio
klepacz
klepacz
Posty: 777
Rejestracja: pn 18 maja 2009, 19:52
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Linz, Austria

Tuning wizualny i mechaniczny

Post autor: binio » śr 26 sie 2009, 16:06

Dobra, nie chce zakladac ciagle nowego tematu dotyczacego kazdego elementu co do ktorego mam watpliwosci wiec wszystkie pytania bede zadawal tutaj.
A wiec tak. Planuje w zime troche stuningowac moja Niunie, ograniczaja mnie oczywiscie fundusze. Tuning ma obejmowac zarowno wyglad jak i ingerencje w mechanike/elektryke.

Wizualnie:
1) Malowanie ala Repsol (z malymi modyfikacjami) - w tym tygodniu zrobie kosztorys takiego malowania i jesli wyjdzie za drogo byc moze zdecyduje sie na kupno gotowego zestawu stad: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Fairing- ... 06.c0.m245
Pytanie:
Mial ktos do czynienia z takimi plastikami? Potrzebuje opinii na temat jakosci i trwalosci zarowno ABSu jak i malowania.
Zaleta kupna plastikow jest to ze moje moge sprzedac i troche sie zwroci.


2) Dupa - chcialbym ja podniesc i odchudzic. Zrobic cos jak jest wlasnie w cbr1000rr. Jak wyglada mozliwosc przelozenia ramy z takiej cbry do VFRki? Czy moze lepiej zmodyfikowac to co mam... W przypadku nowej ramy da rade zamontowac siedzenie od VFR? Czy gra jest warta swieczki?? :)


3) Mam wersje niemiecka i 98KM. Na pewno pozbede sie kata i sond lambda. Czy zalozenia Power Commandera i wgranie nowej mapy da mi wieksza moc, czy musze zalozyc ECU od wersji 110KM? Chodzi mi o to, czy kwestia ilosci KM w zaleznosci od kraju pochodzenia jest zawarta wylacznie w mapie wgrana do ECU?

4) Co to jest: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NITRO-X- ... 06.c0.m245

Awatar użytkownika
kłopot
teksciarz
teksciarz
Posty: 109
Rejestracja: pn 27 kwie 2009, 08:08
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Post autor: kłopot » śr 26 sie 2009, 16:28

wszysto co z moca zwiazane jest w ECU zapisane i wymiana powinna dac rezultaty

Awatar użytkownika
marlon
klepacz
klepacz
Posty: 633
Rejestracja: wt 08 kwie 2008, 18:19
Imię: mariusz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: bielsko-biała
Kontakt:

Post autor: marlon » śr 26 sie 2009, 16:32

4) Co to jest: http://cgi.ebay.com/ebaym...d=p4506.c0.m245 to jest jakieś super cudo za 44$ które daje 20KM mocy :mrgreen: heheheh

Awatar użytkownika
binio
klepacz
klepacz
Posty: 777
Rejestracja: pn 18 maja 2009, 19:52
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Linz, Austria

Post autor: binio » śr 26 sie 2009, 16:47

Dzieki kłopot - jeden problem mniej ;)

marlon - to ja wiem, ale zasada dzialania... cos jak PC? chu.. z 20KM ale jesli to cos ala PC i do tego za smieszne pieniadze wiec moze warto w to zainwestowac?
VTEC? its like a woman running away from a rapist,
makes lots of noise but dont actually get away.

"Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!"

Awatar użytkownika
Hubu
klepacz
klepacz
Posty: 847
Rejestracja: pt 06 mar 2009, 10:29
Imię: Hubert
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Hubu » śr 26 sie 2009, 18:34

też jestem ciekawy jak to działa - chociaż nie chce mi się wierzyć, że za 44USD dostaniesz 20 koni więcej mocy.
chociaż jak sprawdzisz i zadziała to też kupię :grin:

Awatar użytkownika
kłopot
teksciarz
teksciarz
Posty: 109
Rejestracja: pn 27 kwie 2009, 08:08
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Post autor: kłopot » czw 27 sie 2009, 00:03

20koni mocy a ciekawe ile wiecej beny wypije :P binio, a co do stelarza musisz poprubowac sam bo ciezko jest powiedziec czy pasowac bedzie napeno jakies kombinacje bedzie trzeba zastosowac tu uciac tu dospawac ja na nastepny sezon bede o tym myslał :twisted:

Awatar użytkownika
robsonic
klepacz
klepacz
Posty: 823
Rejestracja: ndz 30 mar 2008, 06:51
Imię: Robert
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałbrzych city????
Kontakt:

Post autor: robsonic » czw 27 sie 2009, 12:42

marlon pisze:4) Co to jest: http://cgi.ebay.com/ebaym...d=p4506.c0.m245 to jest jakieś super cudo za 44$ które daje 20KM mocy :mrgreen: heheheh
Pewnie zmienia pracę pompy paliwa ale czy to coś da poza spalaniem???
fakju i fenkju... brzmi podobnie lecz za przejęzyczenie można dostać w ryja lub w mordkę :)

Awatar użytkownika
binio
klepacz
klepacz
Posty: 777
Rejestracja: pn 18 maja 2009, 19:52
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Linz, Austria

Post autor: binio » czw 27 sie 2009, 13:03

Znacie firme Streetfighter z Suwalk??
Na scigaczu ja pare osob polecilo, dzownilem do kolesie, krotko i rzeczowo powiedzial co i jak. W 1500zl bym sie zmiescil z bakiem i felgami...
VTEC? its like a woman running away from a rapist,
makes lots of noise but dont actually get away.

"Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!"

Awatar użytkownika
szatan
klepacz
klepacz
Posty: 979
Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: szatan » czw 27 sie 2009, 13:33

A dowiadywałes sie moze jaka cena przesyłki za ten zestaw owiewek ? cena jest rewelacja jak za az 11 kawałkow
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf

Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es

Awatar użytkownika
Art
klepacz
klepacz
Posty: 768
Rejestracja: sob 19 lip 2008, 10:06
Imię: Artur
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Art » czw 27 sie 2009, 13:36

kłopot pisze:wszysto co z moca zwiazane jest w ECU zapisane i wymiana powinna dac rezultaty
Niestety nie!
Swego czasu zweryfikowałem wszystkie Kompy vs modele ( dane dostałemod samych użytkowników- reszta to analiza z netu) i nie jest to proste.
zasada jest taka:
-model z sondami ( np z 98) i z 98 KM bedzie działał na kompie 106 km z modelu bez sond( zwiększy sie spalanie).
Nie zadziała z modelu 106 KM z sondami
( czyli roczniki 2000-2001) z tego powodu iż komp obsługuje więcej danych których nie mają wcześniejsze wersje.
Dlatego przy wyborze kompa trzeba na to zwracać uwagę bo nieświadomie można popełnić kosztowną pomyłkę
Beyond the Grabówek sky

Awatar użytkownika
Hefajstos
klepacz
klepacz
Posty: 614
Rejestracja: pt 06 lut 2009, 08:31
Imię: Maciej
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pniewy

Post autor: Hefajstos » czw 27 sie 2009, 13:51

Art pisze:
kłopot pisze:wszysto co z moca zwiazane jest w ECU zapisane i wymiana powinna dac rezultaty
Niestety nie!
Swego czasu zweryfikowałem wszystkie Kompy vs modele ( dane dostałemod samych użytkowników- reszta to analiza z netu) i nie jest to proste.
zasada jest taka:
-model z sondami ( np z 98) i z 98 KM bedzie działał na kompie 106 km z modelu bez sond( zwiększy sie spalanie).
Argail (wersja amerykańska bez HISS'a i bez sond i kata) podmieniał mój komp (rok 98' 98 km z sondami i katem), efekt:
Moja na jego kompie nie odpaliła (pompa paliwa się nie załączyła)
Argail swoja na moim kompie odpalił, i stwierdził po przejeździe przez autostradę że nie widzi różnicy w pracy i mocy (co do spalania nie mam info)

Awatar użytkownika
binio
klepacz
klepacz
Posty: 777
Rejestracja: pn 18 maja 2009, 19:52
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Linz, Austria

Post autor: binio » czw 27 sie 2009, 14:02

szatan pisze:A dowiadywałes sie moze jaka cena przesyłki za ten zestaw owiewek ? cena jest rewelacja jak za az 11 kawałkow
Na stronie DHLa jest cennik i wynika z niego, ze za paczke do 30kg trzeba zaplacic 50zl...
Koles zaproponowal, zeby wyslac mu owiewki wlasnie w paczce, a przyjechac odebrac osobiscie, zeby sie wszystko zgadzalo itp. I ja chyba ta zrobie. Mysle nawet czy nie pojechac na moto i wrocic pociagiem.

Nastepne pytanie...
Zastanawiam sie nad przedluzeniem plastiku do tylu, cos jak jest w cbr1000rr, zeby kolektory zaslonic, cos takiego jak jest tu: http://www.totalmotorcycle.com/photos/2 ... Repsol.jpg
Jak to polaczyc z reszta owiewki i gdzie to zrobic? To da sie zespawac jakos? Kto moze to zrobic? Fachowiec od plastikow ogolnie?

Awatar użytkownika
Roadrunner
pisarz
pisarz
Posty: 463
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 23:55
Imię: Pawelec
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 60 sekund przed Tobą

Post autor: Roadrunner » czw 27 sie 2009, 20:27

Odnośnie 2)

Jest w trakcie przebudowy tyłu i muszę napisać, że żaden gotowy stelaż od innej Hondy nie pasuje. Nie wspominając o założeniu owiewki, siedzenia itp bez żadnych przeróbek. Dlatego pisząc wszem i wobec - BEZ PRZERÓBKI minimum stelaża się po prostu nie da.

Czy gra jest warta świeczki?
To zależy, bo ja na przykład przerabiam motocykl we własnym zakresie, wraz z klejeniem, malowaniem, polerowaniem itp. i uważam że się opłaca, nie wspominając o super efekcie odchudzonego tyłu i satysfakcji, że się samemu dokonało przebudowy.

Załączam zdjęcie, na którym jestem w trakcie przebudowy. (owiewka nie jest jeszcze dobrze pospawana, tłumiki wiszą tylko na opaskach itd, stelaż jest tak tylko na szybko umocowany itp.)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
binio
klepacz
klepacz
Posty: 777
Rejestracja: pn 18 maja 2009, 19:52
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Linz, Austria

Post autor: binio » czw 27 sie 2009, 20:35

na jakim stelazu bazujesz? od swojej VFRki?
plastiki spawasz sam?
VTEC? its like a woman running away from a rapist,
makes lots of noise but dont actually get away.

"Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!"

Awatar użytkownika
Gacol
klepacz
klepacz
Posty: 1921
Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
Imię: Jacek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Imielin

Post autor: Gacol » czw 27 sie 2009, 20:47

Co do tego tematu chętnie się wypowiem.
Owiewki takowe widziałem juzż w pary sukach i 1000rr jakie byłem oglądać.Sa bardzo dobrej jakości(nie tak jak jakieś plastbajki itede)>Podnieść możesz troche siedzenie.Tzn zwiększyć kąt tylnego stelaża ale skonczy sie jak u mnie czyli trzaskaniem jajcami po baku przy nagłym hamowaniu.
Rama??Silnik z VFR jest tak dupny że nie wejdzie w taką filigramową rame.
Co do mocy?Power komander(o ile jest) większe kolektory wydechowe(grubsze,a najlepiej cały układ zmień).większe wtrski.Ale i tak dużo to nie da.Tak naprawde to kupienie np kutych korb i tłoków które są o niebo lżejsze od oryinałów dało by pczątek do zrobienia powiedzmy 130km.Nie warto słuchać teorii z aukcji i przyroście mocy o 30% i tym podobnych.Można zainwestować np w turbo które może być nawet względnym kosztem zrobione(1000-1500) lub nitro(k 2000zł)Jeśli chodzi o modyfikacje silnika to chętynie pomoge ponieważ w mojej pracy zajmujemy się m .in takim "mocniejszym":) golfem
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości