Strona 1 z 1

5 sekund, 6000 obrotów i gaśnie. Przy innych obrotach OK.

: śr 26 sie 2009, 10:47
autor: zdzichu01
Zmagam się z problemem gasnięcia. Na początku było tak, że silnik zaczął przerywać FI świecić, więc zrobiłem dwa kable masujące, a nawet trzy i przestało świecić a moto odzyskało pełną moc.

Tylko, że nie do końca. Jeżeli wejdę na 6000 obrotów, czyli 140 km/h wtedy zgaśnie. Nie ma to znaczenia czy podczas jazdy. Sprawdzałem na postoju, dokładnie 6000 obrotów i kilka sekund i chyba pompka się odłącza no i gaśnie.

Podejrzewam, że to może być spowodowane jakiś problemem większym, który generalnie uśmieżany jest przez to masowanie.

Dziwny w każdym razie przypadek, może to regulator ? Nie mierzyłem napięcia na akumulatorze, mam miernik, ale nie wiem jak się nim posługiwać. 8)

: śr 26 sie 2009, 13:44
autor: zdzichu01
Udało mi się uruchomić miernik i nie zepsuć. Wyszło 12.7V bez odpalenia i na początku było 12.60 na 5000 obrotów po odpaleniu.

Dalej wkońcu wziąłem się za wtyczki od regulatora. Rozpiąłem, przedmuchałem, zapiąłem - czyli nie zrobiłem nic szczególnego.

Zmierzyłem i na postoju dalej 12.8V a na 5000 obrotów jest 13.2 V

przejechałem się i za pierwszym przejazdem wkońcu silnik nie zgasł, zobaczymy dalej

: sob 29 sie 2009, 10:37
autor: Twardy161
sprawdz polaczenie klem na akumulatorze-czy jest dobry styk

: sob 29 sie 2009, 14:11
autor: szatan
masz za małe ładowanie , powinno być nie mniej niz 14 V a prawidłowe 14,4V.
Moto gasnie z braku prądu , byc moze masz padnietą jedną cele w akumulatorze

Przedmuchanie nic nie da , musisz wyczyscic styki na kostkach i przewodach masowych

: sob 29 sie 2009, 15:20
autor: tomekv4
Przy takich wynikach ładowania to wszystko apsuje na spalony regulator. Prawdopodobnie spalona jest jedna faza. Miałem tak samo kiedyś w RC36. Zobacz czy coś się zmieni jak włączysz światła. Czy nie będzie tak że zacznie gasnąć przy innych obrotach. Generalnie ładowanie zdecydowanie za niskie.