Strona 1 z 1
					
				regulator
				: ndz 08 paź 2006, 20:07
				autor: chudyozo
				kolejne pytanie z cyklu regulator posiadam tzn posiadalem regulator bo moj chyba odszedl na zawsze oznaczenie sh556-12 5.6 napewno nie jest od VFR google powiedzialo ze od VT 500 i teraz pytanie czy kupic ponownie ten sam czy kupic orginalny oraz ten moj posiada ogólnie 2 kostki jedna 3 pin do pradnicy druga kostka 4 pin gdzies tam dalej czy w orginalnym regulatorze tez tak jest??
			 
			
					
				
				: ndz 08 paź 2006, 20:16
				autor: cristo
				Mysle, ze najlepiej kupic oryginalny - odpowiedni do motocykla. Ten prawdopodobnie byl wrzucony bo nie bylo odpowiedniego.
Jesli chodzi o kostki to jest standard. 3 przewody na uzwojenia alternatora, 4 to wyjscia napiecia.
			 
			
					
				
				: ndz 08 paź 2006, 20:16
				autor: Lucek
				jest tak ze jest jedna kostka.
a w niej piec blach
3 to od alternatora 1 od uziemienia i 1 od baterii
kup zamiennik albo od ducati lub tour max
			 
			
					
				
				: ndz 08 paź 2006, 20:19
				autor: seba_VF750FR
				kup regler od VFki  ,ja mam silnik od rc24 i działa wszystko dobrze , wyposarzony jest w spory radiator i nie nagrzewa sie mocno , najlepsze to cena ,jak poszukasz na allegro to nawet za mniej niz 100 wyrwiesz 
tu koles ma regler 
http://allegro.pl/show_item.php?item=13 ... s%C5%82any.
 
			 
			
					
				
				: ndz 08 paź 2006, 22:19
				autor: chudyozo
				no wlasnie zapomnialem dodac ten moj byly ma naprawde spory radiator ale wyglada na to ze nie pomoglo mu i nie wiem teraz czy orginalnie sa 2 kostki czy 1 ;/
			 
			
					
				
				: ndz 08 paź 2006, 22:24
				autor: Lucek
				1 z 5 blaszkami
			 
			
					
				
				: ndz 08 paź 2006, 22:43
				autor: chudyozo
				no wlasnie bo ja mam 2 kostki tak jak pisalem wczesniej i niechce za duzo grzebac w elektryce bo przy moich zdolnosciach w tej dziedzinie to mi vfr wyparuje;/ znalazlem regulator od VT tylko ze ma inne oznaczenie koncowe tzn zamiast 5.6 tak jak  u mnie jest 2.0 jak wam sie wydaje czy to robi duza róznice??
			 
			
					
				
				: ndz 08 paź 2006, 22:48
				autor: seba_VF750FR
				kup ten od VFki ,ma dwie kostki i jest przystosowany na większą moc niz ten z VFR wiec mniejsze ryzyko zjarania.
			 
			
					
				
				: ndz 08 paź 2006, 22:56
				autor: chudyozo
				no dzieki wszystkim za cenne informacje naprawde specjalisci od regli w VFR 

 i chyba zapodam ten od VF 

 zobaczymy jaka cene za to powie 

 
			 
			
					
				
				: śr 25 paź 2006, 20:53
				autor: Ketchup
				Ilość przewodów zależy od rocznika, mam wszystkie schematy i okazuje się , że od '90 jest dopiero 5 przewody, w poprzednich rocznikach są zdublowane na wyjściu prądowe "+" i "-" (razem 7) jak w cbr929,
 
pzdr