RC46 '99 Oba kierunkowskazy przestały działać
- coval
- zadomowiony
- Posty: 71
- Rejestracja: pn 23 mar 2009, 09:01
- Imię: Piotr
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
RC46 '99 Oba kierunkowskazy przestały działać
Witam
Mam problem jak w temacie. Rano jadąc do pracy wszystko było OK, jednak gdy zebrałem się do powrotu już od początku zauważyłem, że kierunki nie reagują. Moto stało na słońcu, a temp. dziś (w cieniu) oscylowała ok. 25'C choć nie wiem czy ma to jakiś wpływ. W powrotnej drodze stanąłem na stacji i wizualnie sprawdziłem bezpieczniki i wszystko wygląda OK. Wszystkie inne obwody działają normalnie. Teraz mam dopiero trochę czasu i idę na oględziny z miernikiem, więc proszę o jakieś porady, bo może ktoś miał już podobny przypadek lub ma jakieś podejrzenia co do przyczyny. No i pytanie gdzie jest w RC46 przerywacz? Na forum wyczytałem jedynie, że montowany był model Mitsuba FR-3303, ale nie wiem gdzie go znajdę.
Mam problem jak w temacie. Rano jadąc do pracy wszystko było OK, jednak gdy zebrałem się do powrotu już od początku zauważyłem, że kierunki nie reagują. Moto stało na słońcu, a temp. dziś (w cieniu) oscylowała ok. 25'C choć nie wiem czy ma to jakiś wpływ. W powrotnej drodze stanąłem na stacji i wizualnie sprawdziłem bezpieczniki i wszystko wygląda OK. Wszystkie inne obwody działają normalnie. Teraz mam dopiero trochę czasu i idę na oględziny z miernikiem, więc proszę o jakieś porady, bo może ktoś miał już podobny przypadek lub ma jakieś podejrzenia co do przyczyny. No i pytanie gdzie jest w RC46 przerywacz? Na forum wyczytałem jedynie, że montowany był model Mitsuba FR-3303, ale nie wiem gdzie go znajdę.
Była VFR 800Fi RC46 by Coval
Obecnie CBR 1000rr SC57b
Lepiej jeździć z głową na karku, czy z duszą na ramieniu?
Obecnie CBR 1000rr SC57b
Lepiej jeździć z głową na karku, czy z duszą na ramieniu?
- coval
- zadomowiony
- Posty: 71
- Rejestracja: pn 23 mar 2009, 09:01
- Imię: Piotr
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pisząc oba miałem na myśli obie strony. Kierunki nie reagują wcale, żadna z 6 żarówek, nie słychać przerywacza.
edytowane:
Dzięki za szybką odpowiedź.
Jeszcze w nocy dobrałem się do przerywacza i okazało się, że jak zwykle zawinił czynnik ludzki. Ktoś kiedyś wymienił przerywacz (jest założony jakiś polski) i zostawił go wiszącego na przylutowanych przewodach. Nie miało szans z czasem nie popękać. Jeden przewód był już ułamany, a jak wziąłem to ustrojstwo do ręki to pękł drugi. Dziś polutuje i przymocuje, więc problem rozwiązany.
Jeszcze jedno pytanie. Czy to normalne, że wkręty boczne z gniazdem imbusowym i górny zewnętrzny od wypełnienia zegarów są od wewnątrz skręcone przez podkładkę zwykłą nakrętką sześciokątną, czy jest to jakaś inwencja własna. Nie ukrywam, jestem świadom że kiedyś VFR'ka leżała i była malowana, ale nie chodzi o to, tylko o to że jest to trochę nieporęczne do rozbierania/składania. No ale może tak ma być?
edytowane:
Dzięki za szybką odpowiedź.
Jeszcze w nocy dobrałem się do przerywacza i okazało się, że jak zwykle zawinił czynnik ludzki. Ktoś kiedyś wymienił przerywacz (jest założony jakiś polski) i zostawił go wiszącego na przylutowanych przewodach. Nie miało szans z czasem nie popękać. Jeden przewód był już ułamany, a jak wziąłem to ustrojstwo do ręki to pękł drugi. Dziś polutuje i przymocuje, więc problem rozwiązany.
Jeszcze jedno pytanie. Czy to normalne, że wkręty boczne z gniazdem imbusowym i górny zewnętrzny od wypełnienia zegarów są od wewnątrz skręcone przez podkładkę zwykłą nakrętką sześciokątną, czy jest to jakaś inwencja własna. Nie ukrywam, jestem świadom że kiedyś VFR'ka leżała i była malowana, ale nie chodzi o to, tylko o to że jest to trochę nieporęczne do rozbierania/składania. No ale może tak ma być?
Była VFR 800Fi RC46 by Coval
Obecnie CBR 1000rr SC57b
Lepiej jeździć z głową na karku, czy z duszą na ramieniu?
Obecnie CBR 1000rr SC57b
Lepiej jeździć z głową na karku, czy z duszą na ramieniu?
- szatan
- klepacz
- Posty: 979
- Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
- Kontakt:
Nie to nienormalne , normalnie ma byc tylko na imbusowe , ktos pewnie miał za duzo siły w łapach i poprzekrecał gwintycoval pisze:Jeszcze jedno pytanie. Czy to normalne, że wkręty boczne z gniazdem imbusowym i górny zewnętrzny od wypełnienia zegarów są od wewnątrz skręcone przez podkładkę zwykłą nakrętką sześciokątną, czy jest to jakaś inwencja własna.
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
- Kornik
- ostry klepacz
- Posty: 2147
- Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Jest jeszcz eopcja taka ze masz syf na stykach w przełaczniku w kierownicy. Jęłśli przekaźnik nie pomoże, trzeba rozebrać zespół przełączników lewych i oczyścić styki.
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
- coval
- zadomowiony
- Posty: 71
- Rejestracja: pn 23 mar 2009, 09:01
- Imię: Piotr
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Do przełączników zajrzałem zanim zdjąłem czaszę. Przyznam,że miałem nawet taką nadzieję, bo nie uśmiechało mi się rozbierać przodu, ale niestety przełączniki OK.
Jak już pisałem problem rozwiązany, ale wielkie dzięki za zainteresowanie
Jak już pisałem problem rozwiązany, ale wielkie dzięki za zainteresowanie
Była VFR 800Fi RC46 by Coval
Obecnie CBR 1000rr SC57b
Lepiej jeździć z głową na karku, czy z duszą na ramieniu?
Obecnie CBR 1000rr SC57b
Lepiej jeździć z głową na karku, czy z duszą na ramieniu?
-
- teksciarz
- Posty: 148
- Rejestracja: sob 09 maja 2009, 17:34
- Imię: Kuba
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Dahab
Re: RC46 '99 Oba kierunkowskazy przestały działać
Czy moze ktos ma zdemontowany przerywacz i moglby zamiescic foto?
Zdrowko!
Kuba
Zdrowko!
Kuba
Ludziom brak kultury zupełnie, wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos nadepnął mi na rekę!!!
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4209
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Re: RC46 '99 Oba kierunkowskazy przestały działać
Pisz do Magika.
- kubatron2
- klepacz
- Posty: 1164
- Rejestracja: czw 23 gru 2010, 17:40
- Imię: jakub
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: rajsko/oświęcim
- Kontakt:
Re: RC46 '99 Oba kierunkowskazy przestały działać
pierwszy od lewej przekaznik wielkosci paczki zapałek
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- kubatron2
- klepacz
- Posty: 1164
- Rejestracja: czw 23 gru 2010, 17:40
- Imię: jakub
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: rajsko/oświęcim
- Kontakt:
Re: RC46 '99 Oba kierunkowskazy przestały działać
acha zeby niebyło to na foto to nie mój motocykl.
-
- teksciarz
- Posty: 148
- Rejestracja: sob 09 maja 2009, 17:34
- Imię: Kuba
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Dahab
Re: RC46 '99 Oba kierunkowskazy przestały działać
Podziekowal! A nie daloby sie odczytac symbolu?kubatron2 pisze:acha zeby niebyło to na foto to nie mój motocykl.
Ludziom brak kultury zupełnie, wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos nadepnął mi na rekę!!!
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4209
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Re: RC46 '99 Oba kierunkowskazy przestały działać
na zdjeciu fr 3303, da sie je powiekszyc.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości