zdrętwiałe kierynki
- adrian76
- pisarz
- Posty: 242
- Rejestracja: sob 13 mar 2010, 00:25
- Imię: Adrian
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Oświęcim
- Kontakt:
W linku preparat który ja użyłem:
http://www.okazje.info.pl/okazja/komput ... 00ml-.html
http://www.okazje.info.pl/okazja/komput ... 00ml-.html
nie jeździj szybciej, niż potrafisz myśleć/
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
też imałem z tym problem w czarnej i teraz w czerwonej mam również. rozebrać i oczyścić dokładnie Kontakt Cleaner'em potem przesmarować wd40 i będzie Pan zadowolony. W czarnej doszło do tego, że kupiłem nowe przełączniki .... tak mnie to wkurzało. Tu powinno być lepiej.
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- staqqq
- zadomowiony
- Posty: 68
- Rejestracja: pn 12 lip 2010, 10:47
- Imię: Stachu
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Ja wyczyściłem i spsikałem czymś co się nazywa 'spray do styków' - kupione w castoramie za parę złotych. Tak samo z przełącznikami świateł po prawej stronie kiery.
Przed zimą kierunki mi się nie zawsze załączały, światła potrafiły mrugnąć na nierówności drogi.
Teraz wszystko działa elegancko.
Aha - ale rozebrać do końca i wyczyścić blaszkę po blaszce najlepiej
Przed zimą kierunki mi się nie zawsze załączały, światła potrafiły mrugnąć na nierówności drogi.
Teraz wszystko działa elegancko.
Aha - ale rozebrać do końca i wyczyścić blaszkę po blaszce najlepiej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości