Jaki akumulator ?

Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
Awatar użytkownika
orzyl
klepacz
klepacz
Posty: 1665
Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
Model VFR: 800 Fi '98
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: orzyl » śr 28 sty 2009, 14:02

no i unikasz efektu pocenia się i parowania elektrolitu
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...

Awatar użytkownika
Sylwio
klepacz
klepacz
Posty: 1159
Rejestracja: sob 09 lut 2008, 00:58
Model VFR: był RC46 00'
Imię: Sylwester
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Sylwio » śr 28 sty 2009, 14:05

Shoov pisze: Jmt żelowy waży 14.2 a zwykły też 14.2 wiec bez różnicy.
Co to są za jednostki? W mojej Vfrce mam YUASA YTX12-BS i waży góra 5 kg
"A ty siej. A nuż coś wyrośnie. A ty - to, co wyrośnie - zbieraj. A ty czcij - co żyje radośnie, A ty szanuj to, co umiera..."

Awatar użytkownika
orzyl
klepacz
klepacz
Posty: 1665
Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
Model VFR: 800 Fi '98
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: orzyl » śr 28 sty 2009, 14:08

14 kilo taki bydlak :D a pozniej chlopaki mowicie ze wam 20 koni brakuje w VFR :P
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...

Awatar użytkownika
Shoov
klepacz
klepacz
Posty: 813
Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
Model VFR: orzeł 7
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Shoov » śr 28 sty 2009, 14:09

4,2 kg mialo byc :mrgreen:
w swojej mam MotoStart YTZ12S wazy 3.7kg przy czym jest 2cm niższy, normalnie do 800fi włazi 13cm mój ma 11.

Awatar użytkownika
Groszek
klepacz
klepacz
Posty: 616
Rejestracja: pt 30 cze 2006, 23:43
Model VFR: FI>Vtec>RC36II
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wawa / V-Boyen
Kontakt:

Post autor: Groszek » śr 28 sty 2009, 20:57

no do Vitka temat nie będzie łatwy, ceny akumulatorów są chore. Chyba, że staniały już trochę. Ale z tego co pamiętam YUASA kosztuje z 450 ziko! Lepiej kupić jakiegoś "zwyklaka" co w tym przypadku oznacza wydatek około 250 zł, a i wybór nie jest szczególnie dyuży, bo wymiar aku jest nietypowy.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Piotras
klepacz
klepacz
Posty: 859
Rejestracja: ndz 09 gru 2007, 20:31
Model VFR: PEARL HERON BLUE
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Piotras » czw 29 sty 2009, 12:32

orzyl pisze:no i unikasz efektu pocenia się i parowania elektrolitu
To jest ważny argument, żelkowi nie straszne są temperatury.

A ty Szuvar skoro masz niższy aku gdiześ o 2cm to nie wykluczone, że jest to aku z vitka.
BikePics_____________________________________Picasa

Awatar użytkownika
Achmed
klepacz
klepacz
Posty: 1900
Rejestracja: śr 04 paź 2006, 22:58
Model VFR: inne :)
Imię: Marek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Achmed » sob 31 sty 2009, 14:24

Czyli jaki wynik ? bo muszę dwie sztuki zakupić i jakoś mam mieszane uczucia :???:

ten bedzie dobry?
http://allegro.pl/item534345516_akumula ... slugo.html
VFR 750 RC36II BYŁA
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II

Awatar użytkownika
orzyl
klepacz
klepacz
Posty: 1665
Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
Model VFR: 800 Fi '98
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: orzyl » sob 31 sty 2009, 14:49

żelowy do zalania elektrolitem ?
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...

Awatar użytkownika
orzyl
klepacz
klepacz
Posty: 1665
Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
Model VFR: 800 Fi '98
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: orzyl » sob 31 sty 2009, 14:53

chociaz wlasnie kolega mi podsunal info ze podobno elektrolit po zalaniu sie zeluje i juz robi sie bezobslugowy. ale w sumie do tej pory widzialem takie szczelnie zamkniete gotowe do uzycia...
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...

Awatar użytkownika
dragoo
klepacz
klepacz
Posty: 643
Rejestracja: wt 14 paź 2008, 12:32
Model VFR: Był V-TEC '03
Imię: Jarek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Krotoszyn

Post autor: dragoo » śr 04 lut 2009, 22:02

No ja wlasnie taki kilka dni temu kupilem . Sprzedawca tlumaczyl ze jest to mieszanka i ze po zalaniu juz sie nic z aku nie robi. Tylko lekkim pradem go mozna na poczatek na chwile potraktowac zeby wszystko sie "zazębiło" (nie wiem jakie tam reakcje zachodza ;) ). Potem tylko zatyczka na wszystkie dziurki na ktorej jest napis "do not remove" - albo cos pochodnego ;) ...i wsio ;)

Bor0
teksciarz
teksciarz
Posty: 126
Rejestracja: ndz 10 lut 2008, 22:08
Model VFR: RC 46 '00 50th Anniversary
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Post autor: Bor0 » śr 04 lut 2009, 22:43

dokładnie tak jak poprzednicy napisali, zalewasz raz, zatykasz plastikiem i już więcej nie zaglądasz, po 30 min aku gotowe do użycia. Myśle że aku Varty to dobra relacja ceny do jakości, na Yuase raczej bym się nie pokusił.

Awatar użytkownika
orzyl
klepacz
klepacz
Posty: 1665
Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
Model VFR: 800 Fi '98
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: orzyl » czw 05 lut 2009, 10:00

ja w każdym bądź razie bardzo polecam akumulator żelowy. O ile trzymacie moto w minimum 10 stopniach C i regler jest sprawny, zapominacie ze macie akumulator. Zimą troszkę podładować i już.
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...

Awatar użytkownika
rinas
klepacz
klepacz
Posty: 1246
Rejestracja: pt 30 maja 2008, 21:12
Model VFR: zx6r
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa Bródno
Kontakt:

Post autor: rinas » czw 05 lut 2009, 10:05

Ja też polecam żelka. Drogi, ale dobry i to raczej wydatek raz na wiele sezonów.

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Model VFR: Honda!
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » czw 05 lut 2009, 20:59

jutro wam opowiem o tych akumulatorach "zelowych", prawdziwa zelowka jest praktycznie nie do zdobycia, a to co co wydaje sie wam zelowym akumulatorem to nowoczesny akumulator kwasowy jak kazdy, prawde mowiac tylko jedna firma robi prawdziwe akumulatory zelowe
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

Awatar użytkownika
dragoo
klepacz
klepacz
Posty: 643
Rejestracja: wt 14 paź 2008, 12:32
Model VFR: Był V-TEC '03
Imię: Jarek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Krotoszyn

Post autor: dragoo » czw 05 lut 2009, 21:24

Hah... :) No to Fabiq czekam z niecierpliwościa na jakieś wywodzik bo jestem ciekaw jak to naprawdę jest... :)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości