Hot grips Oxford - ciepłe manetki
- wasyl
- stary wyjadacz
- Posty: 3148
- Rejestracja: pn 12 lut 2007, 21:19
- Imię: Daniel
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Hot grips Oxford - ciepłe manetki
jest taki problem jak podłaczę jedną manetkę obojętnie pod które gniazdo działa jak dwie to nie.
Przećwiczyłem wszystkie kombinacje.
Jedna działa dwie nie.
O ssssoooooo chodzi???
Przećwiczyłem wszystkie kombinacje.
Jedna działa dwie nie.
O ssssoooooo chodzi???
Ostatnio zmieniony ndz 25 sty 2009, 13:17 przez wasyl, łącznie zmieniany 1 raz.
Jestem skromnym człowiekiem-a o swojej skromności mogę godzinami napierd.....
Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!
Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!
- Achmed
- klepacz
- Posty: 1900
- Rejestracja: śr 04 paź 2006, 22:58
- Imię: Marek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Wasyl a jaki masz te manetki?
Np. moje oxfordy nie odpalą jak napięcię w instalacji będzie za niskie, często dopiero po odpaleniu motocykla da się uruchomić manety, podłącz obie bezpośrednio pod aku i odpal moto dopiero wtedy sprawdź czy działaja obie.
Np. moje oxfordy nie odpalą jak napięcię w instalacji będzie za niskie, często dopiero po odpaleniu motocykla da się uruchomić manety, podłącz obie bezpośrednio pod aku i odpal moto dopiero wtedy sprawdź czy działaja obie.
VFR 750 RC36II BYŁA
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II
- Ruda i Piotr
- stary wyjadacz
- Posty: 3596
- Rejestracja: wt 26 cze 2007, 10:23
- Imię: Kasia
- województwo: pomorskie
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Bo Oxfordy maja to do siebie, nawet jak akumulator jest słaby to ciężko z prawidłowym działaniem. Nie dalej jak wczoraj tego doświadczyłamNp. moje oxfordy nie odpalą jak napięcię w instalacji będzie za niskie,

One muszą mieć dość spore napięcie, u mnie muszą być podłączone bezpośrednio pod aku, bo inaczej nie działają.
Wasyl sprawdź czy akumulator ma dość wysokie napięcie, bo to może być jeden z powodów
R
Mamy dwie miłości-
i
VFR Viking SeXszyn North Roads


VFR Viking SeXszyn North Roads
- Ruda i Piotr
- stary wyjadacz
- Posty: 3596
- Rejestracja: wt 26 cze 2007, 10:23
- Imię: Kasia
- województwo: pomorskie
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
wasyl pisze:podłączyłem do aku i to samo.
A spróbuj naładować porządnie aku, wczoraj laleczkę uruchamiałam przez kable (tez nie mam pojęcia czemu aku się rozładował przez niecały tydzień, może jest jakieś zwarcie ??) i po krótkim czasie jak chciałam włączyć podgrzewanie dupa. Dopiero po dłuższej jeździe jak się naładował porządnie akumulator manetki zaczęły działać bez zastrzeżeń.
One muszą mieć dużo prądu tak jak pisze CLK
R
Mamy dwie miłości-
i
VFR Viking SeXszyn North Roads


VFR Viking SeXszyn North Roads
- marlon
- klepacz
- Posty: 633
- Rejestracja: wt 08 kwie 2008, 18:19
- Imię: mariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: bielsko-biała
- Kontakt:
hej. ja też mam takie manetki.i po 3dniach padły. objawem tego jest to,ze po włączeniu manetki same się wyłączają.jak by wszystko było takie jak ma być to ta niebieska dioda powinna chyba ze trzy razy mrugnąć i się wtedy wył.u mnie bez mrugnięcia po kilku sekundach się samo wyłącza.wyszukałem w necie i na na forum africanerów dowiedziałem się o co w tym wszystkim chodzi.tu masz linka:
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=713&page=2
mam takie same objawy,tzn. jak jedną odłączę to druga działa,a czasami działają oby dwie.od razu mówie że uku.jest dobre a regulator nowy
.q.w.. jestem blado,bo cały czas jeżdżę a po łapach pizga
.rozebrałem tą centralkę ale ten stabilizator jest od strony tych przełączników a tam żeby się dostać to już trzeba taką uszczelkę ściągnąć,ale potem już się nie będzie to trzymać jak w orginale i jak by coś znowu padło to już sie w serwisie kapnąć mogą.poskładałem to do kupy z powrotem i muszę to gościowi odesłać z powrotem.pozdr
ps. pozostają nam tylko bezawaryjne super ciepłe rękawice zimowe
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=713&page=2
mam takie same objawy,tzn. jak jedną odłączę to druga działa,a czasami działają oby dwie.od razu mówie że uku.jest dobre a regulator nowy


ps. pozostają nam tylko bezawaryjne super ciepłe rękawice zimowe

- Ruda i Piotr
- stary wyjadacz
- Posty: 3596
- Rejestracja: wt 26 cze 2007, 10:23
- Imię: Kasia
- województwo: pomorskie
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Piotr jeździ z mini już drugi sezon i jest wszystko ok.marlon pisze:hej. ja też mam takie manetki.i po 3dniach padły. objawem tego jest to,ze po włączeniu manetki same się wyłączają.jak by wszystko było takie jak ma być to ta niebieska dioda powinna chyba ze trzy razy mrugnąć i się wtedy wył.u mnie bez mrugnięcia

Zresztą Wasyl widział i sprawdzał je empirycznie

Te objawy o których piszesz, miałam ja i jest to zbyt małe napięcie akumulatora
R
Mamy dwie miłości-
i
VFR Viking SeXszyn North Roads


VFR Viking SeXszyn North Roads
- marlon
- klepacz
- Posty: 633
- Rejestracja: wt 08 kwie 2008, 18:19
- Imię: mariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: bielsko-biała
- Kontakt:
akumulator jest w bdb stanie,nawet go przez noc ładowałem.ładowanie 14,6V przy 5000rpm,czyli tak jak ma być.one nie biorą zbyt dużo prądu bo ok 30W.poza tym tak jak pisałem jeżeli aku jest słaby to przy dokładnie 11,5V manetki się same wyłączają i sygnalizują to poprzez pięciokrotne mrugnięcie niebieskiej diody.mam właśnie instrukcję tych manetek przed sobą i tak tu pisze.a z tego co widzę to nie tylko ja z takim problemem jestem. pozdrawiam
- Ruda i Piotr
- stary wyjadacz
- Posty: 3596
- Rejestracja: wt 26 cze 2007, 10:23
- Imię: Kasia
- województwo: pomorskie
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
To niech podłączy bezpośrednio pod akumulator i problemy się skończą, przynajmniej ja tak mam w swojej CBFmarlon pisze:u kumpla w CBF sprawdzałem i to samo było

U Piotra w VFR żadnych problemów nigdy nie było, dlatego to co tu piszę to z moich obserwacji

R
Mamy dwie miłości-
i
VFR Viking SeXszyn North Roads


VFR Viking SeXszyn North Roads
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości