Strona 1 z 2
Regulator SHINDENGEN
: czw 11 wrz 2008, 09:24
autor: Bor0
Po wycieczce do Austrii miałem okazje doświadczyć wrażeń ze spalonym regulatorem, cena w Austrii oryginał 300 euro, zamiennik 150 euro. Jakimś cudem nie padł do końca i udało się wrócić i kupić na miejscu. Wczoraj założyłem nowy regulator i działa bez problemu, po odpaleniu motocykla książkowe 14,4 V. Regulator firmy SHINDENGEN kupiłem na allegro od gościa z Zabrza
http://www.allegro.pl/item429752716_reg ... 00_98.html, oczywiście wtyczki trzeba było przerobić pod model 98-99, ale oryginalne się nie popaliły więc nie było problemu. Dodatkowy czarny przewód podłączyłem pod przekaźnik pompy. Jeśli ktoś miałby wątpliwości co do sprzedawcy i regulatora to wszystko jest w porządku.
: czw 11 wrz 2008, 09:49
autor: Marecki69
Mam pytanko do ciebie. Jak może czytałeś w poście obok, założyłem nowszy regler do modelu '99 ale oprócz tego dodatkowego, czarnego kabelka pozostałe wtyczki pasowały - jedna z 3 żółtymi kablami i druga 2x męskie 2x żeńskie. I moje pytanie, po co przekładałeś kostki ze starego reglera, były totalnie inne czy jakoś nie do końca wchodziły te z nowego??
: czw 11 wrz 2008, 11:12
autor: WiktorVFR
Bor0, a ile tyś km zrobiles na tym nowym ze polecasz :>
: czw 11 wrz 2008, 13:20
autor: Bor0
hehe od wczoraj to ciężko nabić niewiadomo ile km,. ogolnie chodzi o to ze chodzi

hehe

bez problemów i nie grzeje się tak jak oryginalny. Kostki przerabialem bo były całkiem inne niż w moto, jedna z 3 żółtymi kabelkami ( 3 piny męskie), dróga z 4 przewodami (2zielone,2czerwone - 4 piny męskie). Na allegro jest jeszcze drógi sprzedawca z Bielska Białej i ja mam identyczne końcówki jak u niego na zdjęciach (oprócz czarnego przewodu pod przekaźnik)
http://www.allegro.pl/item432996350_reg ... _nowe.html , początkowo miałem brać ten drógi, ale po rozmowie z obydwoma sprzedawcami zdecydowalem się na japoński, właściciel ma serwis motocyklowy w zabrzu i twierdzil ze masowo sprzedaje i montuje u siebie w sklepie i nie mial jeszcze zadnych problemów, a co do wytrzymałości w czasie to dam znać jak nakręce pare km

: czw 11 wrz 2008, 14:45
autor: Marecki69
No to ja właśnie kupiłem ten drugi od olek-motocykle. I tam są wtyczki jak piszesz:
1) 3 żółte kable
2) 2x męski 2x żeński
i to jest OK, pasuje do wtyczek w moto. I czarny pod przekaźnik.
Na razie kończe gdybanie, podładuje aku i zobaczymy czy zagada maszyna.
Jak nie to poprawie mocowanie tego czarnego kabelka, a jak nie to bedziem mysleć dalej. Było dobrze, sprzęt pieknie zapalał i jeździł więc to musi być coś z podłączeniem reglera.
Pozdro
: czw 11 wrz 2008, 17:26
autor: arek
Vitka,
A mi się wczoraj spalił taki regulator.... Wytrzymał 11 tys km i po tym jak mi wczoraj padła maszyna to dzisiaj rano patrzałem co jej się stało i doszedłem to tego że popaliło kable wychodzące z regulatora... Zaizolowałem od nowa, wymieniłem, główny bezpiecznik, odpaliłem i regulator zaczął się palić ponownie... Jestem ciekaw dlaczego. A po rozmowie z panią od olków jestem trochę na nich wk......y bo mam im go wysłać na swój koszt i może w terminie 21 dni rozpatrzą reklamację...
Pozdrowienia
PS. A teraz zakładam Tourmax'a - droższy o 100 a podobno lepszy - pożyjemy, zobaczymy...
: czw 11 wrz 2008, 18:58
autor: marmot
A ile kosztuje z tourmaxa ?
: pt 12 wrz 2008, 14:15
autor: arek
Z tego co udało mi się ustalić to w Klasie kosztuje 512 zł. A jak byś mógł to daj namiary gdzie znaleźć te regulatory w Anglii. To zaraz zamawiam

: sob 13 wrz 2008, 08:50
autor: marmot
Dałem już stronę na forum .Tylko poszukać i dzielić się z innymi , informacjami które pomogą motocyklistom , nie kojarząc ich ze snobami i handlarzami.

: ndz 12 paź 2008, 19:20
autor: Art
Bor0 pisze:hehe od wczoraj to ciężko nabić niewiadomo ile km,. ogolnie chodzi o to ze chodzi

hehe

bez problemów i nie grzeje się tak jak oryginalny. Kostki przerabialem bo były całkiem inne niż w moto, jedna z 3 żółtymi kabelkami ( 3 piny męskie), dróga z 4 przewodami (2zielone,2czerwone - 4 piny męskie). Na allegro jest jeszcze drógi sprzedawca z Bielska Białej i ja mam identyczne końcówki jak u niego na zdjęciach (oprócz czarnego przewodu pod przekaźnik)
Własnie musze kupuić regulator.
Czy masz jakieś zdjęcie jak poprzerabiałeś te kable? co z czego gdzie podłączyłeś?
Nie chcę dawać tego do serwisu bo sksuja mnie jak za zboże- więc zrobie to sam. Jedynie potrzebuje dokładnej info jak to podłączyć

pozdro
Art
: wt 18 lis 2008, 10:18
autor: marlon
ja kupiłem regulator od olka i wszystko chodzi jak trzeba,ale żeby się nie grzał skubany to przykręciłem go do kawałka blachy aluminiowej i dodałem jeszcze wiatraczek:)wiatraczka podpiąłem pod przewód od światła stopu i jak przekręcam stacyjkę to od razu sobie dmuchać zaczyna

: wt 18 lis 2008, 23:58
autor: suniok
ja miałem tourmaxa, zapłaciłem ok 400zł, kostki musiałem przerabiać...
: sob 22 lis 2008, 15:31
autor: ethiel0
Witam podlacze sie pod temat.
SHINDENGEN numer seryjny: SH689DA(bialy napis na reglerku) to inaczej zupgrejdowana wersja regulatora jak czytalem ale na czym ten upgrejd polega to nie wiem
http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/p ... ge=1&pp=15
A ja mam problem bo mam takowy regulator(podobno w tamtym roku wymieniany

) i cos bateria mi padla raz, doladowalem w domku, padla drugi raz...w koncu dorwalem baterie do miernika i podlaczylem go pod akumulator i otrzymalem takie cus:
na luzie:
daje 13.8V bez swiatel lub postojowe
daje 12.7-13V ze swiatlami dlugimi
pokrece maneta:
i utrzymam 2-3tysobrotow to ze swiatlami czy bez jest 13-13.5V
powyzej 4-8tys obr i napiecie na baterii spada do 12.5-12.8
bateria jest slaba juz troche ale chyba to nie wina ze przy gazie spada do 12.5V :O:O?
bateria trzyma jak sprawdzilem teraz 12.5V sama z siebie
przeczyszcze styki od baterii cos jeszcze??
: sob 22 lis 2008, 16:25
autor: marmot
Najprawdopodobniej padł regulator. Jak masz wszystko OK to przy włączonych światłach dajesz wyższe obroty (wystarczy 3000 rpm) i świecą mocniej ,jak masz padnięty to jest bez zmian. Zmierz jeszcze sam alternator.
Pozdrawiam!
: sob 22 lis 2008, 17:20
autor: ethiel0
wyjalem akumulator zeby doladowac ale pamietam ze jak dodaje gazu to swiatla zaczynaly mocniej swiecic/wyswietlacz to samo.
Ale moze to byc spowodowane tym ze przy 3k daje normalne napiecie hmm dziwna sprawa...
przy 1200 obr daje ze swiatlami 12.5V przy 3 tys daje 13.3V a przy 5tys dakje znowu 12.5V...a najdziwniejsze ze przy wylaczonych swiatlach przy 5k obr napiecie spada do 12.5V przy wolnych obrotach 13.8V bez swiatel...
spojrze jutro na ten alternator ile powinien pokazywac?
dzieki
