[VFR 800 FI '00] Clutch Diode
: wt 15 lip 2008, 22:55
Sprawa wygląda następująco :
Gdy mam wrzucony luz mruga mi kontrolka ( taka jak by miała zwarcie )
Wykluczam żarówke i czujnik , zostały sprawdzone .
Sprawa jest o tyle uciążliwa że , gdy chece postawić moto na bocznej stópce to odrazu gaśnie - bo kontolna mruga bądz w ogóle sie nie świeci ( symuluje włączony bieg ).
Myśle że problem to "Clutch Diode " .


Sygnał z żarówki 12 V biegnie do czujnika przez diode , na pozycji "0" czyjnik zwiera do masy i świeci sie kontrolka .
Zastosowanie drugiej diody ma na celu "nie przechodzeniu" dalej sygnału do modułu .
Przypuszczam że moduł też podaje sygnał 12 V , brak przejścia do minusa ''-" symuluje że jest załączony bieg , co w połączeniu z wystawioną stupką boczną , odłącza zapłon .
Jaśli jestem w błędzie to proszę o sprostowanie.
A tak w ogóle gdzie w moto znajduje ten układ " Clutch Diode "
Gdy mam wrzucony luz mruga mi kontrolka ( taka jak by miała zwarcie )
Wykluczam żarówke i czujnik , zostały sprawdzone .
Sprawa jest o tyle uciążliwa że , gdy chece postawić moto na bocznej stópce to odrazu gaśnie - bo kontolna mruga bądz w ogóle sie nie świeci ( symuluje włączony bieg ).
Myśle że problem to "Clutch Diode " .


Sygnał z żarówki 12 V biegnie do czujnika przez diode , na pozycji "0" czyjnik zwiera do masy i świeci sie kontrolka .
Zastosowanie drugiej diody ma na celu "nie przechodzeniu" dalej sygnału do modułu .
Przypuszczam że moduł też podaje sygnał 12 V , brak przejścia do minusa ''-" symuluje że jest załączony bieg , co w połączeniu z wystawioną stupką boczną , odłącza zapłon .
Jaśli jestem w błędzie to proszę o sprostowanie.
A tak w ogóle gdzie w moto znajduje ten układ " Clutch Diode "