ladowanie po raz kolejny
- Radarro
- klepacz
- Posty: 557
- Rejestracja: śr 23 kwie 2008, 13:55
- Imię: Radek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SGL
ladowanie po raz kolejny
Witka,
Trafilo i mnie. Przeszukalem archiwum ale mam jeszcze kilka pytan.
Jest tak:
Aku naladowane i sprawne.
Ladowanie - 12,5V praktycznie w calym zakresie obrotow, przy wyzszych obrotach spada (!) i jak zalacze swiatla i kierunki to spada - norma. Wniosek - ladowania brak
Regler sie grzeje, od raz i mocno. Byl zmieniany, to wiem na bank. Na oryginal, jakies 2-3 lata temu.
Pomierzylimy wartosci miedzy reglerem i:
po kablach z aku jest podawane napiecie
po kablach z alternatora - dupa czarna. Nie pokazuje nic na zadnej parze.
Sprawdzony prad zmienny - i NIC
Czyli podejrzenie padu alternatora. ALE: zeby od razu padly wszystkie uzwojenia? Mozliwe to? Wszystkie?
Tam sa 3 fazy (cewki?), tak? Poczytalem i wiem, ze powinno byc kilkadzisiat Volt zmiennego na kazdej. Jakby na jednej nie bylo, to rozumiem pad w altku. Ale ze nie ma na ZADNEJ?
Zabieram sie do sprawdzania kabli po kolei. Moze tam znajde odpowiedz.
Moze mi sie uda podmienic regler od kumpla cebry 1000, to sprawdze.
Podnosilem bak ostatnio i chcialem pogrzebac. Czy moglem tam "przyciac" jakies kable od altka do reglera? Zaraz bede sprawdza.
Gdybo to jednak regler:
Czy wersja od rc36 podejdzie do rc46 '99? To jakies 150pln roznicy na alledrogo.
oryginal to jakies 400 pln. Da rade taniej gdzies?
Gdzie kupic Ducati energia? Bylem na stronie ale chyba dealera w Bolanda nie maja.
No i na koniec - Moze ktos chetny na pomiary prundu we Wroclawiu? Bo ja sam wiem gdzie dzwoni, ale pomoc bardzo przydatna.
To chyba tyle na szybko. Z gory dzieki za pomoc
Radek, Wroclaw
Trafilo i mnie. Przeszukalem archiwum ale mam jeszcze kilka pytan.
Jest tak:
Aku naladowane i sprawne.
Ladowanie - 12,5V praktycznie w calym zakresie obrotow, przy wyzszych obrotach spada (!) i jak zalacze swiatla i kierunki to spada - norma. Wniosek - ladowania brak
Regler sie grzeje, od raz i mocno. Byl zmieniany, to wiem na bank. Na oryginal, jakies 2-3 lata temu.
Pomierzylimy wartosci miedzy reglerem i:
po kablach z aku jest podawane napiecie
po kablach z alternatora - dupa czarna. Nie pokazuje nic na zadnej parze.
Sprawdzony prad zmienny - i NIC
Czyli podejrzenie padu alternatora. ALE: zeby od razu padly wszystkie uzwojenia? Mozliwe to? Wszystkie?
Tam sa 3 fazy (cewki?), tak? Poczytalem i wiem, ze powinno byc kilkadzisiat Volt zmiennego na kazdej. Jakby na jednej nie bylo, to rozumiem pad w altku. Ale ze nie ma na ZADNEJ?
Zabieram sie do sprawdzania kabli po kolei. Moze tam znajde odpowiedz.
Moze mi sie uda podmienic regler od kumpla cebry 1000, to sprawdze.
Podnosilem bak ostatnio i chcialem pogrzebac. Czy moglem tam "przyciac" jakies kable od altka do reglera? Zaraz bede sprawdza.
Gdybo to jednak regler:
Czy wersja od rc36 podejdzie do rc46 '99? To jakies 150pln roznicy na alledrogo.
oryginal to jakies 400 pln. Da rade taniej gdzies?
Gdzie kupic Ducati energia? Bylem na stronie ale chyba dealera w Bolanda nie maja.
No i na koniec - Moze ktos chetny na pomiary prundu we Wroclawiu? Bo ja sam wiem gdzie dzwoni, ale pomoc bardzo przydatna.
To chyba tyle na szybko. Z gory dzieki za pomoc
Radek, Wroclaw
- robsonic
- klepacz
- Posty: 823
- Rejestracja: ndz 30 mar 2008, 06:51
- Imię: Robert
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałbrzych city????
- Kontakt:
Zacznij od regulatora, jeśli to TOURMAX lub DUCATI ENERGIA, szukaj dalej. Miałem to samo, szukałem wszędzie, alternator mi podpadał i ogólnie cuda się działy
Kupiłem ducati energia i mam od13,5 do 15 v max, jak włączysz światła to napięcie rośnie a nie spada!!!
Regulator szybko wtedy dostaje temperatury i jest bardzo ciepły.....
Od rc36 napewno nie podchodzi bo za duża różnica w cenach.....
Regulator do wymiany na bank!!!
Szlifowałem jakiś czas temu ten temat, teraz mam spokój
Napięcie 12 i coś tam, masz z aku i dlatego spada po włączeniu świateł...
Pozdro!
[ Dodano: 2008-05-28, 18:17 ]
Ps: Jak chcesz mogę pomóc, szybko pokażę ci gdzie masz problem....
Kupiłem ducati energia i mam od13,5 do 15 v max, jak włączysz światła to napięcie rośnie a nie spada!!!
Regulator szybko wtedy dostaje temperatury i jest bardzo ciepły.....
Od rc36 napewno nie podchodzi bo za duża różnica w cenach.....
Regulator do wymiany na bank!!!
Szlifowałem jakiś czas temu ten temat, teraz mam spokój
Napięcie 12 i coś tam, masz z aku i dlatego spada po włączeniu świateł...
Pozdro!
[ Dodano: 2008-05-28, 18:17 ]
Ps: Jak chcesz mogę pomóc, szybko pokażę ci gdzie masz problem....
fakju i fenkju... brzmi podobnie lecz za przejęzyczenie można dostać w ryja lub w mordkę
- Radarro
- klepacz
- Posty: 557
- Rejestracja: śr 23 kwie 2008, 13:55
- Imię: Radek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SGL
[quote="robsonic"]Zacznij od regulatora, jeśli to TOURMAX lub DUCATI ENERGIA, szukaj dalej.
*** No jest na 99% oryginal. Gdzie kupic te powyzej we WRO? Widzialem Tourmaxy w katalogu KLASA. Ducati nie widziawszy niestety.
Kupiłem ducati energia i mam od13,5 do 15 v max, jak włączysz światła to napięcie rośnie a nie spada!!!
*** O to by chodzilo
Regulator szybko wtedy dostaje temperatury i jest bardzo ciepły.....
*** U mnie po doslownie 50 metrach 3 zolte kable i kostka od reglera sa gorace...
Od rc36 napewno nie podchodzi bo za duża różnica w cenach.....
*** OK, tak myslalem.
Regulator do wymiany na bank!!!
*** Sprawdze na bank, bo tez mi sie nie chce wierzyc w pad altka.
Ps: Jak chcesz mogę pomóc, szybko pokażę ci gdzie masz problem....
*** A ze tak zapytam - tylko Walbrzych, czy we Wro moze bywasz tez?
Jutro sie ustawilem w warsztacie, zeby jeszcze pomierzyli wszystko, bo sobie do konca nie ufam Jak nie bedzie jasnej diagnozy to laduje aku na maxa i lece na Walbrzych
Dzieki wielkie !
[ Dodano: 2008-05-28, 19:17 ]
A moze z tej strony:
Ktory regulator podejdzie do VFR 800 '99? Nie dodzwonilem sie do nich dziaiaj - za pozno juz.
Dla ulatwienia jest ich 168 i nie maja oznaczen do modelu moto
http://www.sklepmotocyklowy.pl/index.ph ... 1&nastr=50
Radek
*** No jest na 99% oryginal. Gdzie kupic te powyzej we WRO? Widzialem Tourmaxy w katalogu KLASA. Ducati nie widziawszy niestety.
Kupiłem ducati energia i mam od13,5 do 15 v max, jak włączysz światła to napięcie rośnie a nie spada!!!
*** O to by chodzilo
Regulator szybko wtedy dostaje temperatury i jest bardzo ciepły.....
*** U mnie po doslownie 50 metrach 3 zolte kable i kostka od reglera sa gorace...
Od rc36 napewno nie podchodzi bo za duża różnica w cenach.....
*** OK, tak myslalem.
Regulator do wymiany na bank!!!
*** Sprawdze na bank, bo tez mi sie nie chce wierzyc w pad altka.
Ps: Jak chcesz mogę pomóc, szybko pokażę ci gdzie masz problem....
*** A ze tak zapytam - tylko Walbrzych, czy we Wro moze bywasz tez?
Jutro sie ustawilem w warsztacie, zeby jeszcze pomierzyli wszystko, bo sobie do konca nie ufam Jak nie bedzie jasnej diagnozy to laduje aku na maxa i lece na Walbrzych
Dzieki wielkie !
[ Dodano: 2008-05-28, 19:17 ]
A moze z tej strony:
Ktory regulator podejdzie do VFR 800 '99? Nie dodzwonilem sie do nich dziaiaj - za pozno juz.
Dla ulatwienia jest ich 168 i nie maja oznaczen do modelu moto
http://www.sklepmotocyklowy.pl/index.ph ... 1&nastr=50
Radek
- Daniel
- klepacz
- Posty: 506
- Rejestracja: czw 27 gru 2007, 19:11
- Imię: Daniel
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Hej! Przerabiałem to w zimie. Inne reglery nie podejdą. Modele wtryskowe mają mocniejszy alternator podobna a co za tym idzie i regulator. Ja dałem ok. 400 zł. za tourmaxa i narazie spokój. Tylko kostki musiałem przełożyć i podpiąć dodatkowy, czarny przewód pod pompę paliwa.
Też zacząłem grzebać przy alternatorze ale niepotrzebnie. Zacznij od reglera.
Pozdrawiam!
Też zacząłem grzebać przy alternatorze ale niepotrzebnie. Zacznij od reglera.
Pozdrawiam!
Try before you die!
- kecajm69
- klepacz
- Posty: 1095
- Rejestracja: ndz 02 wrz 2007, 22:28
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wieluń
Regulator od RC36 nie pasuje na bank wymieniałem ostatnio u Roberta i jest inny niż w mojej RC46. Jak mierzyłem u niego przy naładowanym aku to miernik pokazywał tyle ile w danym momencie miał aku czyli naładowany pokazywał 12 z groszem a póżniej mniej .Po wymianie regulatora na wolnych obrotach pokazywał około 14,6 a po włączeniu świateł 13,9.U mnie na wolnych obrotach pokazuje 14,9 a na światłach 14,3.Robertowi kupiłem na Allegro Ducati.
Jacek M.
- Sylwio
- klepacz
- Posty: 1159
- Rejestracja: sob 09 lut 2008, 00:58
- Imię: Sylwester
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Chrzanów
- Kontakt:
Regulator DUCATI znajdziesz tutaj http://www.olekmotocykle.pl/ kosztuje 398 zł, kostki pasują, zostaje do podłączenia czarny kabel w miejsce gdzie pojawia sie plus po włączeniu stacyjki.
Ja natomiast kupiłem tutaj http://www.allegro.pl/item368549624_reg ... 00_98.html podobno jest to japoński oryginał, wtyczki pasują nic nie trzeba dodatkowo podłączać i dają rok gwarancji. U mnie po założeniu wszystko działało i nadal działa tak jak powinno.
Ja natomiast kupiłem tutaj http://www.allegro.pl/item368549624_reg ... 00_98.html podobno jest to japoński oryginał, wtyczki pasują nic nie trzeba dodatkowo podłączać i dają rok gwarancji. U mnie po założeniu wszystko działało i nadal działa tak jak powinno.
"A ty siej. A nuż coś wyrośnie. A ty - to, co wyrośnie - zbieraj. A ty czcij - co żyje radośnie, A ty szanuj to, co umiera..."
- robsonic
- klepacz
- Posty: 823
- Rejestracja: ndz 30 mar 2008, 06:51
- Imię: Robert
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałbrzych city????
- Kontakt:
We Wrocku na bank go kupisz, ja swój kupiłem w Wałbrzychu w salonie yamahy. I co dziwne, bardzo tanio....240 zł. No i zapraszam,bo ja na razie się nie mogę ruszyc z W-ch... Szkoda kasy na faceta z miernikiem!!! Mi też się grzały kable i do tego po stronie altka można było jajka smażyc.... Wrocek duże miasto i na pewno jak dobrze poszukasz to od ręki regulator znajdziesz Pozdro
fakju i fenkju... brzmi podobnie lecz za przejęzyczenie można dostać w ryja lub w mordkę
- Radarro
- klepacz
- Posty: 557
- Rejestracja: śr 23 kwie 2008, 13:55
- Imię: Radek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SGL
Witka!
Dzieki wielkie Panowie za pomoc. Zgodnie z uwagami zaczynam od regulatora.
Szybke pytanie:
Oryginal czy Ducati ?
Oryginal maja na stanie we Wro (nie znam ceny) a Ducati moge miec jutro kurierem z Olek m-cykle na jutro za 400 pln.
Ktory? sklaniam sie ku DUcati, ale...
Pozdrówki!
[ Dodano: 2008-05-29, 15:44 ]
No i decyzja jest - oryginal w ASO 1080 pln
Zamiiennik bedzie z Olek moto na jutro, wiec relaksik.
Dzieki wielkie Panowie za pomoc. Zgodnie z uwagami zaczynam od regulatora.
Szybke pytanie:
Oryginal czy Ducati ?
Oryginal maja na stanie we Wro (nie znam ceny) a Ducati moge miec jutro kurierem z Olek m-cykle na jutro za 400 pln.
Ktory? sklaniam sie ku DUcati, ale...
Pozdrówki!
[ Dodano: 2008-05-29, 15:44 ]
No i decyzja jest - oryginal w ASO 1080 pln
Zamiiennik bedzie z Olek moto na jutro, wiec relaksik.
-
- pisarz
- Posty: 201
- Rejestracja: pn 21 sty 2008, 14:18
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bukowiec, Świecie
- Kontakt:
Radarro, ja ten sam problem przerabiałem ostatnio od wyjazdu do Częstochowy aż po zeszły tydzień. Wymieniłem regler na Ducati, potem aku nowe włożyłem i nic w końcu rozebrałem alternator i dałem do przewinięcia. Goś który to robił powiedział że zwoje na nim były strasznie nadpalone. Zrobił mi to i teraz napięcie jest jak ta lala!!. Więc w moim przypadku okazał się alternator.
Sławas
- Radarro
- klepacz
- Posty: 557
- Rejestracja: śr 23 kwie 2008, 13:55
- Imię: Radek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SGL
Witam Panowie ponownie.
Wiec maly update w temacie mojego ladowania. I jeszcze raz dzieki za wszystkie wypowiedzi poprzednie.
Jest tak: Dotarl regulator do mnie z Olek Motocykle z B-Bialej. THX Sylwio za namiar! Niestety nie mieli Ducata na stanie wiec lyknalem tajwanski zamiennik.
Zapakowalem go do moto. Niestety nie podpialem jeszcze czarnego kabla do plusa od pompki paliwa.
Ladowanie jest - pojawilo sie. Regulator daje cieplo, ale nie jest max goracy. Kable do altka tez maja duzo nizsza temperature niz na starym reglerze. Ale jest ale:
Na wolnych obrotach, bez zadnych odbiornikow pradu extra ladowanie jest na poziomie 16, 5 V. Z obrotami rosnie do 17-18V przy 5 krpm. Czyli dupa czarna dalej.
Jak wlacze odbiorniki - swiatla, dlugie, kierunki i jeszcze wentylator zalacze, to wtedy ladowanie na wolnych wynosi jakies 12,5-12,7. Caly czas pekam, ze mi akumulator spuchnie od tego ladowania i bede mial kolejny wydatek.
Chce to jeszcze dobrze posprawdzc z kims bardziej lotnym. Niestety f(l)achowcy maja najblizsze terminy za tydzien i nie chca sie bawic w sprawdzanie po kolei wszystkiego.
Jak w koncu posprawdzam gdzies to ladowanie, wyjda wartosci takie same jak powyzej, to chce wytargac i obejrzec alternator, moze to bedzie to co u Ciebie Slawas?
Pytania:
Robsonic, czy jakbym podjechal do Walbrzycha to poswiecilbys mi z godzine i posprawdzal to ze mna? Moge wpasc o kazdej porze dnia w sumie. Daj znac na priv, albo napisz nr tel to zadzwonie.
W sobote raczej bankowo bede u rodzicow w Wieruszowie, wiec moze kolega Kecajm69 chcialby sie ustawic i popatrzec na to? Odezwe sie na priv.
Czy podpiecie czarnego kabla do + moze zmienic sytuacje?
Czy moze reklamowac ten regulator od razu?
Jakies sugestie? Dzieki z gory.
Radek
Wiec maly update w temacie mojego ladowania. I jeszcze raz dzieki za wszystkie wypowiedzi poprzednie.
Jest tak: Dotarl regulator do mnie z Olek Motocykle z B-Bialej. THX Sylwio za namiar! Niestety nie mieli Ducata na stanie wiec lyknalem tajwanski zamiennik.
Zapakowalem go do moto. Niestety nie podpialem jeszcze czarnego kabla do plusa od pompki paliwa.
Ladowanie jest - pojawilo sie. Regulator daje cieplo, ale nie jest max goracy. Kable do altka tez maja duzo nizsza temperature niz na starym reglerze. Ale jest ale:
Na wolnych obrotach, bez zadnych odbiornikow pradu extra ladowanie jest na poziomie 16, 5 V. Z obrotami rosnie do 17-18V przy 5 krpm. Czyli dupa czarna dalej.
Jak wlacze odbiorniki - swiatla, dlugie, kierunki i jeszcze wentylator zalacze, to wtedy ladowanie na wolnych wynosi jakies 12,5-12,7. Caly czas pekam, ze mi akumulator spuchnie od tego ladowania i bede mial kolejny wydatek.
Chce to jeszcze dobrze posprawdzc z kims bardziej lotnym. Niestety f(l)achowcy maja najblizsze terminy za tydzien i nie chca sie bawic w sprawdzanie po kolei wszystkiego.
Jak w koncu posprawdzam gdzies to ladowanie, wyjda wartosci takie same jak powyzej, to chce wytargac i obejrzec alternator, moze to bedzie to co u Ciebie Slawas?
Pytania:
Robsonic, czy jakbym podjechal do Walbrzycha to poswiecilbys mi z godzine i posprawdzal to ze mna? Moge wpasc o kazdej porze dnia w sumie. Daj znac na priv, albo napisz nr tel to zadzwonie.
W sobote raczej bankowo bede u rodzicow w Wieruszowie, wiec moze kolega Kecajm69 chcialby sie ustawic i popatrzec na to? Odezwe sie na priv.
Czy podpiecie czarnego kabla do + moze zmienic sytuacje?
Czy moze reklamowac ten regulator od razu?
Jakies sugestie? Dzieki z gory.
Radek
V4 + R6 Brotherhood
TS 350 -> 800Fi -> VTR SP1 -> RSV Tuono '03 -> VFR 400
TS 350 -> 800Fi -> VTR SP1 -> RSV Tuono '03 -> VFR 400
[quote="Radarro"]
Zapakowalem go do moto. Niestety nie podpialem jeszcze czarnego kabla do plusa od pompki paliwa.
[/quote]
I to jest Twoj bląd , ten kabel to czujnik ktory " bada" napiecie na reglerze, skoro go nie podpiales regulator "nie wie" jakie jest napiecie w instalacji i laduje jak mu sie chce
podpnij kable i stawiaj browara dla szatana pzdr
Zapakowalem go do moto. Niestety nie podpialem jeszcze czarnego kabla do plusa od pompki paliwa.
[/quote]
I to jest Twoj bląd , ten kabel to czujnik ktory " bada" napiecie na reglerze, skoro go nie podpiales regulator "nie wie" jakie jest napiecie w instalacji i laduje jak mu sie chce
podpnij kable i stawiaj browara dla szatana pzdr
- szatan
- klepacz
- Posty: 979
- Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
- Kontakt:
I to jest Twoj bląd , ten kabel to czujnik ktory " bada" napiecie na reglerze, skoro go nie podpiales regulator "nie wie" jakie jest napiecie w instalacji i laduje jak mu sie chceRadarro pisze: Zapakowalem go do moto. Niestety nie podpialem jeszcze czarnego kabla do plusa od pompki paliwa.
podpnij kable i stawiaj browara dla szatana pzdr
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
- Radarro
- klepacz
- Posty: 557
- Rejestracja: śr 23 kwie 2008, 13:55
- Imię: Radek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SGL
BINGOszatan pisze: I to jest Twoj bląd , ten kabel to czujnik ktory " bada" napiecie na reglerze, skoro go nie podpiales regulator "nie wie" jakie jest napiecie w instalacji i laduje jak mu sie chce
podepnij kable i stawiaj browara dla szatana pzdr
wlasnie przyszedłem z garażu i jest relaksik w końcu! nawet nie do konca dobrze pomierzyłem, ale juz widziałem że nie wychodzi poza 14,7 czy 14.8V na jałowym bez dodatkowych odbiorników. Potem spada, czyli wszystko tak jak powinno być.
Ihaaaaaa Ależ mi się mordka cieszy, że nie musiałem sie po serwisach o pomoc prosić, tyklo w Wasza pomoca dałem radę
Browar ma być do Rzeszufa, czy do Holandii zakurierowany?
Dzieki jeszcze raz,
Radek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości